skogis_72 Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 ... och påtvingat slutade jaga teens... Det måste ha kännts som en nästintill orimlig uppoffring... Japp, jag har knappt kommit över det än, efter drygt 3 år..... Fast jag får nog säga att fördelarna med samboskap med rätt person överväger nackdelarna högst markant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 EDIT: Här var visst en sida till... vänta lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Det är biologiskt -ev att söka följande kriterier för fortplantningspartner. LOL Betänk dock att det IRL ofta ev- att jaga ev+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Alltså, tonårsflickor...visst. Så länge dom inte öppnar munnen så kanske. Men...vad är då meningen med ett ONS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Så länge dom inte öppnar munnen så kanske. Bara jag som automatiskt får lust att skriva ett snuskigt svar till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Så länge dom inte öppnar munnen så kanske. Bara jag som automatiskt får lust att skriva ett snuskigt svar till detta? Vad tror du syftet med min andra mening var? edit: nej vänta, båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Alltså, tonårsflickor...visst. Så länge dom öppnar munnen så kanske. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Så härligt grabbig stämning det blev. Jag känner nästan för att fisa, klia mig på pungen och reducera mitt ordförråd till en femårings. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Så länge dom inte öppnar munnen så kanske. Bara jag som automatiskt får lust att skriva ett snuskigt svar till detta? Vad tror du syftet med min andra mening var? edit: nej vänta, båda Note to self: Läs klart inlägget innan du trycker på "citera"-knappen! My bad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Så härligt grabbig stämning det blev.Jag känner nästan för att fisa, klia mig på pungen och reducera mitt ordförråd till en femårings. "The Sklansky effect" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Hebefili är nog termen som söks för hans läggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredrike Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Ser inte den där unga tjejen ut att ha en "släng" av Downs syndrom eller liknande? Nu ska vi väl inte kasta sten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Hebefili är nog termen som söks för hans läggning. Minsann. Tur att du wikipediade fram det. Du själv på bilden eller? (känns osökt som ett rimligt antagande) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 En tjej på ca 20-22 år som inte ser så jättebra ut. Förmodligen har hon inte haft måga killar under sin uppväxt. Hon utnyttjar en 56 årig rik man som mentalt bara är 13 år. Klart att sånt här måste lysftas fram. Hur skall vi göra för att skydda våra gammlingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit. Enlighten me... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 En tjej på ca 20-22 år som inte ser så jättebra ut. Förmodligen har hon inte haft måga killar under sin uppväxt. Hon utnyttjar en 56 årig rik man som mentalt bara är 13 år. Klart att sånt här måste lysftas fram. Hur skall vi göra för att skydda våra gammlingar? Bra att någon vågade belysa det andra synsättet! Jag vet inte vad jag tycker om det hela och det är beror på att jag har för lite information så jag tänker (inte) lägga mig i debaten. -'grymt fyndig idag. En sak jag tänkte på bara. Jag behöver inte bry mig. Finns inte mycket jag kan göra och det finns saker som jag kan göra i min omgivning som har betydligt större genomslagskraft, trotts att jag inte behöver arbeta lika hårt. Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av ~25-åringarna i min umgängeskretts skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek. Dock vem är jag att dömma? Har ju själv kollat in tjejer på stan med tankar som "henne skulle man trycka en måndagskväll" och i efterhand fått reda på att hon var 13, medans jag var övertygad om att hon var 17+, är jag peddo? edit: pillade kompisar till umgängskretts. Såhär såg det ut tidigare || \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av mina ~25-åriga kompisar skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek. EM och DS är ju inte direkt kompisar, vilket EM också påpekade. är jag peddo? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit. Enlighten me... ehm... typ ironi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit. Enlighten me... ehm... typ ironi... Är inte säker på det. Gdaily spinner ju vidare på detta också. Så tillsvidare utgår jag ifrån att Hjorts kommentar inte är ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit. Enlighten me... ehm... typ ironi... Är inte säker på det. Gdaily spinner ju vidare på detta också. Så tillsvidare utgår jag ifrån att Hjorts kommentar inte är ironi. Kan inte uttala mig om Hjort, men jag hade nog kunnat droppa en likvärdig kommentar UTAN ironi. Hela Sklanskys varelse andas narcissism, bisarrhet och allmän obehaglighet. Men det är förstås ett högst subjektiv intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av ~25-åringarna i min umgängeskretts skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek. Är lite skillnad med ditt exempel. En 18åring måste anses vara vuxen, det är inte en 13åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Hjälp, var finns unread-knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Var finns "vem fan bryr sig knappen" ? Om fjortisen vill åka flottpåle och prassla med sedlar samtidigt så är det väl upp till henne? Finns väl betydligt värre personer som typ våldtar småflickor och barn, dessa får väl 4 månaders fängelse i sverige, OM man kan bevisa att tillräckligt mycket våld har utövats, annars blir det bara 14 dagars samhällstjänst. Det är dessa personer som är sjuka och ska fördrivas med eldgaffel, inte någon som får en fjortis i säng frivilligt. För här är det inget tvivel om att det sker frivilligt (vad jag kan begripa), inte för att jag har satt mig in i fallet och lusläst allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hoppas era 18-åriga döttrar träffar 58-åriga pokerteoretiker med skägg. Jag ser inget fel i det. David Sklansky är inte frisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 En gubbsjuk miniräknare med hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts