mow Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Vet någon hur man lägger in händerna på pokeroffice 2 eller får ner dom på datorn överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Jag blir SMS-bombad av BestPoker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Är det samma nätverk som Betsson leder sina kunder till? Hej Arooon! Ja samma nätverk men med unik klient för detta nätverk. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 För att göra det möjligt att cleara bonusarna på lägre nivåer så borde maxraken även på lägre nivåer gå upp till 3 dollar (om nu maximal poäng ska ligga där). För att komma med ett rimligt förslag så: Man kan tänka sig en ny bonus på max 100 dollar (15%) som har 5X rakeade händer för varje dollar. Lågt maxvärde för att enbart attrahera lowlimit-spelare och låg insättningsprocent för att ni ska få lite kassaflöde på den. Du ville ha ett namn på bonusen. Ni kan kalla den för majon96_LL där LL står för low limit. Hej igen majon96! Lovar att vi ska ta en titt på dett och se vad vi kan åstadkomma! Tack för förslaget. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Beställde igår ett PSP från shoppen. Får man inget mail som bekräftelse eller liknande? Hur lång är leveranstiden? Hej SeEmSi! Jo en bekräftelse ska man absolut få! Jag lovar att kolla upp detta men som jag har efterfrågat i ett tidigare inlägg är att de som har liknande frågor om personliga beställningar etc så måste jag ha ett username. Utan det så kan jag inte göra någonting. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Jag hittar inte hur man fyller på med pengar under cashspel *skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Jag hittar inte hur man fyller på med pengar under cashspel *skäms* Dåligt nog, måste du vara "sit-out" innan du kan göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Har nu fixat övergången från B2B till ongame och är väldigt nöjd hittils. Dock har jag lite frågor om ett par saker. I er triple crown promo som verkar riktigt skoj står det att pokerpoints som man får under promon INTE räknas till bonusar eller VIP-shop. Är det bara om man skulle råka hamna top3 eller räcker det att man bara anmält sig? Kan det bli så att man tok-grindar under en vecka, kommer fyra och får varken pokerpoints till vip-shop eller något pris? Jag tycker det är riktigt bra att ni satsar på mycket såna här "spela mycket tävlingar". Jag spelar bättre när jag har ett mål att satsa, MEN: Överlag har ni i alla pokerpoint-race-promotions ett krav på att man ej får spela mot en bonus/använda poängen för vip-shopen. Det är ju jätteuselt! Jag hade tänkt satsa på dom stora $1000 15x och 14x bonusrna eftersom det motsvarar någon liten rakeback i allafall. Och det kommer ju ta sin tid. Jag kommer ju missa alla såna promos då och det är ju inte så skoj. På andra skins kan jag få RB, bonus och spela mot en promo (även om deras promos inte är lika bra och välgenomtänkta som era). Med tanke på den monstruösa raken ($2 i rake på en $20pott på $5/10 FL) så känns just nu rakeback på annat skin mycket mer lönsamt. Även om andra skins inte har lagt ner lika mycket tid på fina erbjudanden så känns det ganska värdelöst med sånt när man inte kan spela mot varken rakeback eller bonus under tiden man satsar på en tung grind-tävling där man absolut inte är garanterad någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Har nu fixat övergången från B2B till ongame och är väldigt nöjd hittils. Dock har jag lite frågor om ett par saker. I er triple crown promo som verkar riktigt skoj står det att pokerpoints som man får under promon INTE räknas till bonusar eller VIP-shop. Är det bara om man skulle råka hamna top3 eller räcker det att man bara anmält sig? Kan det bli så att man tok-grindar under en vecka, kommer fyra och får varken pokerpoints till vip-shop eller något pris? Jag tycker det är riktigt bra att ni satsar på mycket såna här "spela mycket tävlingar". Jag spelar bättre när jag har ett mål att satsa, MEN: Överlag har ni i alla pokerpoint-race-promotions ett krav på att man ej får spela mot en bonus/använda poängen för vip-shopen. Det är ju jätteuselt! Jag hade tänkt satsa på dom stora $1000 15x och 14x bonusrna eftersom det motsvarar någon liten rakeback i allafall. Och det kommer ju ta sin tid. Jag kommer ju missa alla såna promos då och det är ju inte så skoj. På andra skins kan jag få RB, bonus och spela mot en promo (även om deras promos inte är lika bra och välgenomtänkta som era). Med tanke på den monstruösa raken ($2 i rake på en $20pott på $5/10 FL) så känns just nu rakeback på annat skin mycket mer lönsamt. Även om andra skins inte har lagt ner lika mycket tid på fina erbjudanden så känns det ganska värdelöst med sånt när man inte kan spela mot varken rakeback eller bonus under tiden man satsar på en tung grind-tävling där man absolut inte är garanterad någonting. Hej och tack för det långa inlägget! Har lite nyheter om vår Triple Crown Grind Turnering. Vi har under veckan diskuterat att skjuta fram denna till Februari pga olika anledningar. Jag instämmer om att man iaf ska kunna cleara sin bonus samtidigt. Detta samt ett par andra anledningar gör att det vore mycket bättre att köra denna kampanj i Februari. Vi kommer nu i mellandagarna ta beslut om detta samt isf att publicera ett annat race för Januari månad. Angående andra skins som ger rakeback så kan vi inte kommentera så mkt mer än vad vi redan gjort. Vi har fått klara riktlinjer från Ongame att detta absolut inom kort kommer förändras. Sen är det upp till varje representant för varje skin hur han/hon vill förmedla detta till sina kunder. Ni får gärna komma med förslag om vilka tävlings race samt priser ni vill se i kommande månadsturneringar/kampanjer. Det är trots allt er som vi vill se nöjda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hur gör man för att rebuya tillbaka till fullt inköp? Säg att man förlora en 1/4-del av sitt inköp och vill sitta med ett fullt igen, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hur gör man för att rebuya tillbaka till fullt inköp? Säg att man förlora en 1/4-del av sitt inköp och vill sitta med ett fullt igen, hur gör man då? Först "sit-out", sen är det "bara" att ange max-belopp och sitta in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Först "sit-out", sen är det "bara" att ange max-belopp och sitta in igen.Ok, tack. Borde iofs gå att göra det hela lättare på något sätt, auto-rebuy t.ex. hade varit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Ok, nu har jag lirat lite och jag kan ju säga att än så länge är jag inte nöjd. Dels är det jobbigt att hela tiden behöva trycka sit-out för att reloada, dessutom kan man missa några händer pga det ifall man inte time:ar det rätt. Utöver det så är det också jobbigt imo att multitabla, man blir ofta sitting out på en del bord. Har inte haft problem med multitabling på andra klienter, men här har jag det tyvärr. Och sen så verkar riggen vara hård också, men det är en annan sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Nu börjar Bestpoker bli intressant att spela på igen i och med bytet av nätverk, jag har ett gammalt konto men jag kommer varken ihåg användarnamn eller lösen hur fixar man det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundell Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Borde iofs gå att göra det hela lättare på något sätt, auto-rebuy t.ex. hade varit fintDels är det jobbigt att hela tiden behöva trycka sit-out för att reloada.. Hur menar du..........? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Håller med att man blir sitting out hela tiden vid multitabling. Jävligt synd måste jag säga för jag var jävligt sugen på att börja lira på bestpoker. Vet inte vad problemet är rikigt men det händer ju aldrig på några andra sajter.... Stort minus iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Nån som vet om det går att importera Best poker HH's till PT? Får nått skummt SQL-fel när jag försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Nån som vet om det går att importera Best poker HH's till PT?Får nått skummt SQL-fel när jag försöker. Har du senaste PT-patchen? Prova detta http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=16988&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Har du senaste PT-patchen? Prova detta http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=16988&postdays=0&postorder=asc&start=0 aha! Tackar för det, nu funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Nu börjar Bestpoker bli intressant att spela på igen i och med bytet av nätverk, jag har ett gammalt konto men jag kommer varken ihåg användarnamn eller lösen hur fixar man det då ? Hej Magnum! Du kan skicka mig ett PM med komplett namn samt den e-mail address du brukar använda så ska jag leta fram ditt username. Resten får vi lösa därefter. MVH BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Kommer ni eller någon annan Ongame sajt köra större guarentee-turneringar inom snar framtid? Likt Prima som kör en $250.000 Guarantee freezeout den 7 jan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Kommer ni eller någon annan Ongame sajt köra större guarentee-turneringar inom snar framtid? Likt Prima som kör en $250.000 Guarantee freezeout den 7 jan. Säger samma sak, har varit på min bror ganska mycket som arbetar på ongame och han säger att man ska snacka med siterna, ? Gärna mera guarantee turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 om man bara klarar 2300p av sin 3000p bonus, får man då 230dollar eller måste man klara ALLT för att få något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pablo0o Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Som jag förstått det måste du klara hela för att få något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Får detta felmeddelande när jag försöker mig på en auto-import (har senaste patchen av PT): "Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Program\Bestpoker\Resources\Databases\stevemcqueen122906144148.db. 999 - An error occurred, yet no message was returned by the database driver." Någon mer som lider av detta? Eller vet hur man ska lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts