Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

självklart skrev jag pokerforum250 med litet p, använde till och med länken från pf.nu som automatiskt klistrar in rätt kod.

 

Tro mig den funkar inte, tog även hjälp av er sk live support, fick hjälp av en Marcus som tog emot mitt problem genom att svara hold on och sen stängde han ner mig!!???!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

självklart skrev jag pokerforum250 med litet p, använde till och med länken från pf.nu som automatiskt klistrar in rätt kod.

 

Tro mig den funkar inte, tog även hjälp av er sk live support, fick hjälp av en Marcus som tog emot mitt problem genom att svara hold on och sen stängde han ner mig!!???!!

 

Hej Patte_p!

 

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för detta problem men det är nu åtgärdat. Båda koderna pokerforum250 och pokerforum100 funkar NU!

 

Vår live support har varit under väldigt tung belastning och detta ber vi också om ursäkt för. Marcus kopplade inte bort dig med flit men han ber om ursäkt!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 Frågor angående bonusen:

 

1. Vad är kriteriet för att få en player point (har kollat lite snabbt på Bestpokers hemsida, men inte hittat nåt där)

 

2. Om man kör igång på exvis 1000-dollarsbonusen men bara hinner få ihop hälften av poängen, får man ut 500 dollar då, eller får man inget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 Frågor angående bonusen:

 

1. Vad är kriteriet för att få en player point (har kollat lite snabbt på Bestpokers hemsida, men inte hittat nåt där)

 

 

What are player points?

You earn player points through playing games for real money on BestPoker.com. The points can be used for collecting various bonuses, you can shop with them in our exclusive VIP-shop, qualifying for special tournaments and claiming freeroll tournament cash prizes.

 

Player points are points that you are awarded when playing real money

 

How do I earn player points?

You earn player points through playing all of the games for real money at BestPoker. Playing any of our poker games will earn you points.

 

How many points do I earn?

Points are awarded on every raked real money hand, where the rake is more than $0.10. Per every $0.10 you receive 0.07 Player Points. Maximum rake per pot is $3 and therefore maximum Player Points you can receive per pot is 2.1. For example with a rake of $2 you will receive 1.4 Player Points. You do not have to pay rake to earn points, you just need to be dealt cards. If you are sitting out you will not earn any points.

 

Tournaments

5 player points are awarded for every paid dollar in entry fee (real money tournaments). For example, if you enter a $20+2 tournament, you will be awarded 5 * $2 = 10 points, if you enter a $5+$0.50 tournament, you will be awarded 5*$0.50 = 2.5 points. The points are awarded when the tournament finishes.

 

Where can I see how many player points I have?

In order to see how many player points you have, simply log in to My Account and you will find a detailed review of how many points you have earned playing the different games. Further down you will also find information on current bonuses and how many more points you need to release the bonuses. With your points you will also be able to see in which VIP-club you are belonging to.

 

How do I use my poker points to claim bonuses?

Bonuses are released automatically when the required number of points has been earned.

 

I think I'm missing some points, where are they?

It may take up to an hour or so for Player Points statistics to be updated on the My Account page. Please be patient and check back in an hour.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag i 40 minuter försökt reaktivera kontot, men det bara strular och onlinesupporten är goddag yxskaft.

 

1. Måste byta nick förmodligen beroende på att jag har konto på betsson. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

2. Måste byta password. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

3. Invalid zipcode (vad det nu har med saken att göra eftersom jag vid reaktiveringen inte skrivit in något postnr.)

 

Så hur svårt ska det vara att spela hos Er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massiv tilt!

Hade jag inte kunnat se den här tråden innan bytet?

Nu sitter jag låste med pengar på ett nätverk där jag inte vill ha några.

Åker på massa växlingsavgifter om jag skall ha in dom på b2b igen.

Dessutom går det inte att ta ut pengarna!

Inte ens till neteller dit jag inte heller vill ha dom men har inget val.

Försöker ta ut hela summan inklusive dom $10 som man fick i bonus.

Står ingen stans att man måste omsätta dom pengaran innan man tar ut.

Är fan värd minst $100 för det besvär jag lagt ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att Bestpokers nya site är infekterad av flash-skräp.

 

Jag blev tvungen att läsa HTML-koden för att se vad som hände och försöka hitta hur man gör.

 

 

Valde och cacha ut från Bestpoker pga att jag vägrar och befatta mig med siter som använder sig av flash.

 

För er som har problem så kan ni gå till

 

http://www2.bestpoker.com/

 

för att komma in på gamla siten - där kan man logga in och ta ut pengarna eller överföra dem till Ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag i 40 minuter försökt reaktivera kontot, men det bara strular och onlinesupporten är goddag yxskaft.

 

1. Måste byta nick förmodligen beroende på att jag har konto på betsson. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

2. Måste byta password. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

3. Invalid zipcode (vad det nu har med saken att göra eftersom jag vid reaktiveringen inte skrivit in något postnr.)

 

Så hur svårt ska det vara att spela hos Er?

 

Hej The Grand Bark!

 

Du kan skicka mig ett PM med ditt username så ska jag kolla in i saker och hjälpa dig vidare!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man kan ta ut dom $10 som man fick vid överföringen direkt eller om man måste spela massa rakade händer först?

Pengarna hoppade ju in på kontot direkt men jag kan inte ta ut det jag har. Kan inte se några vilkor heller...

 

Hej Bubbla!

 

Väldigt ledsen att du har haft sådana besvär, du får gärna skicka mig ett PM med ditt username så ska jag hjälpa dig. Det är inga villkor för de $10 du har fått.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag i 40 minuter försökt reaktivera kontot, men det bara strular och onlinesupporten är goddag yxskaft.

 

1. Måste byta nick förmodligen beroende på att jag har konto på betsson. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

2. Måste byta password. (försökt med ett flertal andra men funkar inte)

3. Invalid zipcode (vad det nu har med saken att göra eftersom jag vid reaktiveringen inte skrivit in något postnr.)

 

Så hur svårt ska det vara att spela hos Er?

 

Hej The Grand Bark!

 

Du kan skicka mig ett PM med ditt username så ska jag kolla in i saker och hjälpa dig vidare!

 

MVH

 

BestPoker

 

Ok tack, PM skickat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis följande info om forumerbjudande från BestPoker!

 

Unikt Erbjudande

Ni som har registrerat konto på BestPoker via Pokerforum.nu fram till och

med den 7/12 2006 kommer få ta del av ett unikt start erbjudande. När ni

efter den 15 december öppnar BestPoker klienten kommer ni ombedas följa en kort process för att skapa er ett konto på nya BestPoker. Om ni

återaktiverar ert konto på nya BestPoker kommer ni automatiskt få 10

dollar deponerade in på ert konto inom 24 timmar. Utöver detta kommer ni dessutom att kunna ta del av våra många bonusarkampanjer. Detta erbjudande gäller fram till och med den 5 januari 2007. För mer information logga in till nya http://www.BestPoker.com från och med den 15 december för att läsa om alla våra nya unika erbjudanden.

 

Det här verkar inte stämma riktigt. Enligt deras online-support så får i alla fall inte jag 10 dollar eftersom man måste ha minst 1 pund på sitt konto när det återaktiveras. Kanske läge att uppdatera med den info?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis följande info om forumerbjudande från BestPoker!

 

Unikt Erbjudande

Ni som har registrerat konto på BestPoker via Pokerforum.nu fram till och

med den 7/12 2006 kommer få ta del av ett unikt start erbjudande. När ni

efter den 15 december öppnar BestPoker klienten kommer ni ombedas följa en kort process för att skapa er ett konto på nya BestPoker. Om ni

återaktiverar ert konto på nya BestPoker kommer ni automatiskt få 10

dollar deponerade in på ert konto inom 24 timmar. Utöver detta kommer ni dessutom att kunna ta del av våra många bonusarkampanjer. Detta erbjudande gäller fram till och med den 5 januari 2007. För mer information logga in till nya http://www.BestPoker.com från och med den 15 december för att läsa om alla våra nya unika erbjudanden.

 

Det här verkar inte stämma riktigt. Enligt deras online-support så får i alla fall inte jag 10 dollar eftersom man måste ha minst 1 pund på sitt konto när det återaktiveras. Kanske läge att uppdatera med den info?

 

Hej Kape!

 

Jag ber om ursäkt för att du har fått det svaret av oss! Alla som har öppnat ett BestPoker konto genom pokerforum med en av deras koder ska få $10 dollar av oss. Oavsett om man har 1 Euro eller inte. Jag kommer gå igenom detta imorgon och hoppas då kunna lösa detta åt dig.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...