Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att göra det möjligt att cleara bonusarna på lägre nivåer så borde maxraken även på lägre nivåer gå upp till 3 dollar (om nu maximal poäng ska ligga där).

 

För att komma med ett rimligt förslag så:

Man kan tänka sig en ny bonus på max 100 dollar (15%) som har 5X rakeade händer för varje dollar. Lågt maxvärde för att enbart attrahera lowlimit-spelare och låg insättningsprocent för att ni ska få lite kassaflöde på den.

 

Du ville ha ett namn på bonusen. Ni kan kalla den för majon96_LL där LL står för low limit.

 

Hej igen majon96!

 

Lovar att vi ska ta en titt på dett och se vad vi kan åstadkomma! Tack för förslaget.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde igår ett PSP från shoppen. Får man inget mail som bekräftelse eller liknande? Hur lång är leveranstiden?

 

Hej SeEmSi!

 

Jo en bekräftelse ska man absolut få! Jag lovar att kolla upp detta men som jag har efterfrågat i ett tidigare inlägg är att de som har liknande frågor om personliga beställningar etc så måste jag ha ett username. Utan det så kan jag inte göra någonting.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fixat övergången från B2B till ongame och är väldigt nöjd hittils. Dock har jag lite frågor om ett par saker.

 

I er triple crown promo som verkar riktigt skoj står det att pokerpoints som man får under promon INTE räknas till bonusar eller VIP-shop. Är det bara om man skulle råka hamna top3 eller räcker det att man bara anmält sig? Kan det bli så att man tok-grindar under en vecka, kommer fyra och får varken pokerpoints till vip-shop eller något pris?

 

Jag tycker det är riktigt bra att ni satsar på mycket såna här "spela mycket tävlingar". Jag spelar bättre när jag har ett mål att satsa, MEN:

 

Överlag har ni i alla pokerpoint-race-promotions ett krav på att man ej får spela mot en bonus/använda poängen för vip-shopen. Det är ju jätteuselt! Jag hade tänkt satsa på dom stora $1000 15x och 14x bonusrna eftersom det motsvarar någon liten rakeback i allafall. Och det kommer ju ta sin tid. Jag kommer ju missa alla såna promos då och det är ju inte så skoj. På andra skins kan jag få RB, bonus och spela mot en promo (även om deras promos inte är lika bra och välgenomtänkta som era).

 

Med tanke på den monstruösa raken ($2 i rake på en $20pott på $5/10 FL) så känns just nu rakeback på annat skin mycket mer lönsamt. Även om andra skins inte har lagt ner lika mycket tid på fina erbjudanden så känns det ganska värdelöst med sånt när man inte kan spela mot varken rakeback eller bonus under tiden man satsar på en tung grind-tävling där man absolut inte är garanterad någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fixat övergången från B2B till ongame och är väldigt nöjd hittils. Dock har jag lite frågor om ett par saker.

 

I er triple crown promo som verkar riktigt skoj står det att pokerpoints som man får under promon INTE räknas till bonusar eller VIP-shop. Är det bara om man skulle råka hamna top3 eller räcker det att man bara anmält sig? Kan det bli så att man tok-grindar under en vecka, kommer fyra och får varken pokerpoints till vip-shop eller något pris?

 

Jag tycker det är riktigt bra att ni satsar på mycket såna här "spela mycket tävlingar". Jag spelar bättre när jag har ett mål att satsa, MEN:

 

Överlag har ni i alla pokerpoint-race-promotions ett krav på att man ej får spela mot en bonus/använda poängen för vip-shopen. Det är ju jätteuselt! Jag hade tänkt satsa på dom stora $1000 15x och 14x bonusrna eftersom det motsvarar någon liten rakeback i allafall. Och det kommer ju ta sin tid. Jag kommer ju missa alla såna promos då och det är ju inte så skoj. På andra skins kan jag få RB, bonus och spela mot en promo (även om deras promos inte är lika bra och välgenomtänkta som era).

 

Med tanke på den monstruösa raken ($2 i rake på en $20pott på $5/10 FL) så känns just nu rakeback på annat skin mycket mer lönsamt. Även om andra skins inte har lagt ner lika mycket tid på fina erbjudanden så känns det ganska värdelöst med sånt när man inte kan spela mot varken rakeback eller bonus under tiden man satsar på en tung grind-tävling där man absolut inte är garanterad någonting.

 

 

Hej och tack för det långa inlägget! ;)

 

Har lite nyheter om vår Triple Crown Grind Turnering. Vi har under veckan diskuterat att skjuta fram denna till Februari pga olika anledningar. Jag instämmer om att man iaf ska kunna cleara sin bonus samtidigt. Detta samt ett par andra anledningar gör att det vore mycket bättre att köra denna kampanj i Februari. Vi kommer nu i mellandagarna ta beslut om detta samt isf att publicera ett annat race för Januari månad.

 

Angående andra skins som ger rakeback så kan vi inte kommentera så mkt mer än vad vi redan gjort. Vi har fått klara riktlinjer från Ongame att detta absolut inom kort kommer förändras. Sen är det upp till varje representant för varje skin hur han/hon vill förmedla detta till sina kunder.

 

Ni får gärna komma med förslag om vilka tävlings race samt priser ni vill se i kommande månadsturneringar/kampanjer. Det är trots allt er som vi vill se nöjda! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu har jag lirat lite och jag kan ju säga att än så länge är jag inte nöjd. Dels är det jobbigt att hela tiden behöva trycka sit-out för att reloada, dessutom kan man missa några händer pga det ifall man inte time:ar det rätt. Utöver det så är det också jobbigt imo att multitabla, man blir ofta sitting out på en del bord. Har inte haft problem med multitabling på andra klienter, men här har jag det tyvärr. Och sen så verkar riggen vara hård också, men det är en annan sak..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar Bestpoker bli intressant att spela på igen i och med bytet av nätverk, jag har ett gammalt konto men jag kommer varken ihåg användarnamn eller lösen hur fixar man det då ?

 

Hej Magnum!

 

Du kan skicka mig ett PM med komplett namn samt den e-mail address du brukar använda så ska jag leta fram ditt username. Resten får vi lösa därefter.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer ni eller någon annan Ongame sajt köra större guarentee-turneringar inom snar framtid?

 

Likt Prima som kör en $250.000 Guarantee freezeout den 7 jan.

 

Säger samma sak, har varit på min bror ganska mycket som arbetar på ongame och han säger att man ska snacka med siterna, ?

 

Gärna mera guarantee turrar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får detta felmeddelande när jag försöker mig på en auto-import (har senaste patchen av PT):

 

"Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Program\Bestpoker\Resources\Databases\stevemcqueen122906144148.db.

 

999 - An error occurred, yet no message was returned by the database driver."

 

Någon mer som lider av detta? Eller vet hur man ska lösa det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...