Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur blir det nu då med player point challenge grejen i februari?

 

Anmäler man sig och kommer utanför priserna, kan man inte använda poängen till något alls då? Skulle vara bra om ni redde ut reglerna åtminstone en vecka innan det börjar. Se min första post i den här tråden för resten av frågorna.

 

Sedan undrar jag om den här "Spela ihop 300 poäng per dag under 30 dagar" och "triple crown grejen" om man kan köra dom samtidigt?

 

Mer tacksam för 100% klart svar än snabbt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det något allmänt rakebacksystem som det finns på b2b nu?

 

hur är raken nu? ongame har väl högre rake än b2b eller?

 

kommer ihåg när jag spelade NL100 HU på betsson en gång iaf, aldrig harjag sett något liknande...

 

Raken är vid cashgames (även max-raken per nivå) lägre på Ongame än på b2b.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har ni ändrat eran reload bonus från 9pp till 12 pp per dollar? Signade hos er för att ni hade bra reload bonusar, nu verkar det som man får bege sig till hollywood igen efter man clearat signup bonusen.

 

Hej!

 

Vi hade reloads på 9pp som promotion för att vi bytte nätverk. De bonusarna var inte planerade för att vara tillgängliga längre än en viss tid. Dessa var främst en morot för att våra b2b spelare skulle komma över till Ongame.

 

Om du var aktiv och spelade hos oss när vi låg på b2b och känner att du inte hann med att signa med kapanj-koderna så kan du kontakta vår support så fixar dom nog något till dig ;) Klart vi vill att du spelar med oss även på vårt nya nätverk.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker första posten i denna tråden borde ändras då för där står det ju 9x på $250 reload bonusen som jag gjorde deposit för igår... Ingen stor grej, jag kommer spela ändå, men rätt ska va rätt :)

 

Yes vi har påpekat detta till moderatorerna. Påminner dom igen ;)

 

Vi kommer komma med bättre och fler reloads framöver, vi måste dock göra dessa i perioder, men hang in there! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta kan man förvänta sig reloads från er?

 

Om man använder bank transfer som uttagsval, får man exakta dagskursen för $ till sitt bankkonto då?

 

Tjena Jeppann,

 

Reloads kommer att komma med jämna mellanrum, dont worry. Vet dock inte nu hur den perioden ser ut.

 

Angående bank uttag så är det upp till din bank vilken kurs dom använder. Vi skickar summan i $ till din bank.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några planer på att införa sportbetting?

 

Sen så måste ni fan fixa filter i lobbyn, blir så jävla rörigt annars.

 

Går det att fixa ongame gubbar vid borden, b2b grafiken tiltar mig då den påminner min om alla utdragningar.

 

Är cashback helt uteslutet? det är väll endå inte rakeback.

 

Hur stor är bilen? El och två pers?

 

En sak till, höj raken så man snabbare får poäng. Win-win situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några planer på att införa sportbetting?

 

Sen så måste ni fan fixa filter i lobbyn, blir så jävla rörigt annars.

 

Går det att fixa ongame gubbar vid borden, b2b grafiken tiltar mig då den påminner min om alla utdragningar.

 

Är cashback helt uteslutet? det är väll endå inte rakeback.

 

Hur stor är bilen? El och två pers?

 

En sak till, höj raken så man snabbare får poäng. Win-win situation.

 

Hej!

 

Planer finns på att införa sportsbetting JA.

 

Filter i lobbyn är upp till Ongame att fixa, vi kommer dock med ett par andra riktigt fina finesser som enda Ongame skin inom kort.

 

Bilen är för närvarande en BestPoker stripad Toyota Aygo, grymt snygg!

 

bestpokercar.jpg

 

 

Raken tänker vi INTE höja! ;) Det är dock ett nytt player point system på gång då det närvarande inte fungerar så väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak till, höj raken så man snabbare får poäng. Win-win situation.

 

Den var svår att knäcka, men nu förstår jag. Om de höjer raken och tar ut 1 dollar mer per pott, så kan de ge poäng som är värda 0.5 dollar mer för den potten. Då tjänar ju Bestpoker 1 dollar och spelarna 0,5 dollar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag använder mig av bestpokers klient får jag ett sjukt störande felmeddelande, gällande något Visual C++ "Runtime Error". Det brukar dyka upp efter en halvtimmes till timmes spelande, och har det väl kommit ett brukar det alltid komma ett till och ett till och ett till och ett till och...mitt rekord är nog runt 200 stycken.

 

 

Har exakt samma problem!

Idag har det inte ens gått och spela vidare utan klienten har stängts ner flertalet ggr!

Hjälp någon , annars får jag gå tillbaka till mitt gamla ongame skin, där fick jag aldrig detta meddelande märkligt nog :roll: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...