Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

Får detta felmeddelande när jag försöker mig på en auto-import (har senaste patchen av PT):

 

"Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Program\Bestpoker\Resources\Databases\stevemcqueen122906144148.db.

 

999 - An error occurred, yet no message was returned by the database driver."

 

Någon mer som lider av detta? Eller vet hur man ska lösa det?

 

Fixade det själv nu. Behövdes ny SQLite ODBC Driver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej eurythmech!

 

Vilken länk och vilken sign up kod använder du?

 

MVH

 

BestPoker

 

 

Citat:

Ursprungligen postat av eurythmech

Får "this bonus code is not valid" när jag försöker signa upp via forumets länk.

 

Skynda skynda!

 

Hej alla medlemmar!

 

Mailade precis med eurythmech och fick veta att länken fungerar som den ska.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag använder mig av bestpokers klient får jag ett sjukt störande felmeddelande, gällande något Visual C++ "Runtime Error". Det brukar dyka upp efter en halvtimmes till timmes spelande, och har det väl kommit ett brukar det alltid komma ett till och ett till och ett till och ett till och...mitt rekord är nog runt 200 stycken.

 

Det går fortfarande att spela, men statistiken slutar att registreras (extra trist då jag försöker fylla på med händer i PT) och jag är osäker på om det fortsätter att rulla in vip-poäng(?). Det som stör mig mest är dock att dessa meddelanden ständig poppar upp likt finnar i ett tonårsansikte och hindrar mig från att fokusera på spelet.

 

Önskar vägledning för att bli av med detta i längden mycket irriterande problem. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är bestpoker.com uppdaterad sen flytten? Hittar verkligen ingen info där alls och mozilla hänger sig typ varje gång jag går in där.

 

Kommer ni ha VIP shop även efter flytten?

Kan man ta ut till VISA?

 

Hej Ralp247!

 

Vi har uppdaterat och förbättrat våran klient avsevärt under den senaste tiden dock så har vi upplevt några få skavanker när det kommer till mozilla. Vi jobbar på att rätta till dessa små felen.

 

Vi har kvar och vi har förbättrat våran VIP shop och ja man kan ta ut till VISA.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger samma sak, har varit på min bror ganska mycket som arbetar på ongame och han säger att man ska snacka med siterna, ?

 

Gärna mera guarantee turrar :D

 

jaja, nu börjar det hända grejer ;)

Har snackat med min bror och inom kort så ska dom öka på antalet guarantee turrar :D

 

Hoppas bara att dom andra på Ongame håller vad dom lovar så det blir som det ska :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...men inte nån cashback..o det tycker då jag är viktigast!!

 

Rätta mig om jag har fel?

 

Fisk är det viktigaste, vem vill spela mot proffS? då spelar det ingen roll hur mycket cashback du har. Du kommer förlora endå.

På andra plats kommer vad man får tillbax av siten.

bestpoker har fisk. rätta mej om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många player points kan man räkna med att dra ihop per timme om man kör fyra bord FR NL $0,5/1? Är det någon som har tagit pokerforum 1000 bonusen på den här låga nivån? Är det mer realistiskt att ta deras sign-up bonus på 100% upp till $600, då det "endast" krävs 9000 PP?

 

Någon måste veta!!!!! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...