Marcus016 Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vem/vilka är mer tv-mässiga än RilleG och Shahin? Skanke! Citera
lillsvensson Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Som några redan har sagt, så måste ju TLK vara given om han vill FAst den chansen är nog inte så stor Citera
pecks Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Mikael Thuritz, TLK eller Nebbis. Citera
Colderose Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Johan Storåkers, vår senaste "pokermiljonär". Han var ju rätt diplomatisk under intervjuerna i TV4 om tävlingen. En intervju med de senaste svenska bracelet-vinnarna Anders Henriksson och Mats Rahmn vore intressant. Samma gäller en intervju med Christer Björin. Den vore kanske ännu mer intressant. Han kan nog berätta en och annan godbit från sin karriär. Citera
Staahla Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ta någon som inte intervjuats i massa olika medier redan t.ex. SuperTequila, Psykologen eller Variance_Beta. Ge oss ett ansikte till våra hjältar! Citera
iremmats Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Goat på Stars. Vet inte vad han nickar här. Citera
CatEatDog Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 TLK verkar vara en hemlig kille.... skulle vilja veta mer om han ! Citera
CatEatDog Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Dags att trissa upp förväntningarna lite, och läcka lite info. I vare program kommer vi att ha en eller två spelare att bli intervjuade. Till piloten hugger vi nog någon duktig spelare från forumet, men sedan är möjligheten att ni själva ska kunna komma med förslag och framför allt frågor till denna/dessa personer. Så - vem vill just du se i intervjusoffan? Nu är det ju kul att alla skriker Phil Ivey och Greg Raymer, så vi kan väl försöka vara lite realistiska också... dvs tänk i första hand svenska spelare som gärna är sponsrade av någon onlinesajt och därmed är mer eller mindre tvugna att ställa upp på sådana här jippon Altså, vet inte om jag missat något. Är de webb-tv från PF?!?! PF eller någon tv kanal som ska ha hand om detta? Altså: När, var och hur? åter igen, TLK ! ! ! Citera
parre Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vad sägs om Indiscreet? Det verkar vad jag läst av honom och hans bakgrund ett väldigt bra intervjuoffer faktiskt. Citera
Marcel Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vet vi inte redan allt om Iremmats? För väntat och för trött intrevjuoffer. Jacobmal: Gärna hemma-hos-reportage. Bryta genom den tuffa ytan och se vad som döljer sig där under. Få honom att öppna sig. Han är en mystisk men charmig pärla. Givet val. Matteprof Ett någorlunda kul subtil-ironiskt grepp. Hjort vs X: Låta Hjort hetsigt debattera mot någon gammal fiende, typ Nebbis, Albert, Variance_beta... Parre vs Nebuchad: Kröna vem av dom som har mest tragiskt liv. Citera
parre Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Parre vs Nebuchad: Kröna vem av dom som har mest tragiskt liv. Vem fan är Nebuchad? Och vem fan är du och vad vet du om mitt liv? Citera
Marcel Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Parre vs Nebuchad: Kröna vem av dom som har mest tragiskt liv. Vem fan är Nebuchad? Och vem fan är du och vad vet du om mitt liv? 1. Du har outat ditt liv i ett par års tid på PF. 2. Nebuchad - highstakeslirare på Laddan. Intervju finns på highstakes.nu. Citera
fourfingerz Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 + Parre, Björin, Cederkrantz, hjort, myssion. (Inte nödvändigtvis i denna ordningen). Glömde Skanke som verkar vara en rolig filur - jacobmal [EDIT] Citera
Myssion Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Finns säkert fler jag skulle vilja se, men nedan personer är ett bra urplock Hjort Nebbis Unreal Jacobmal Myssion Äsch, jag har inget vettigt att säga... sitter hellre här, bakom min plattskärm, och luktar på smutstvätten... Däremot skulle jag gärna se en skridskoduell mellan Parre och Shahin, eller en HU med öppna kort (för tittarna endast då alltså) mellan några rävar, t.ex. rilleg vs jacobmal eller nåt. Något annat som är givet i pokersammanhang är bikinibrudar. Citera
Smitaren Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Zoran. Malmös skönaste pokerspelare. Citera
SunTzu Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Jag håller med om bikinibrudarna. Annars så vore stripp-poker med öppna kort mellan parre och gdaily ett hett tips. Citera
SouthEast Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Sit n Go TEMA med: Myssion, Cyntax, Conspiracy och Skanke i "soffan" Citera
Hjort Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Samma gäller en intervju med Christer Björin. Den vore kanske ännu mer intressant. Det är absolut en intervju jag vill se. Citera
psatiw Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Stahl. Den enda på forumet med riktig koll. Citera
SpelaKlokt Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Jag kan vara med som intervju(poker)offer. "I dag har vi besök av spelare som förlorat rakt ut sedan de började lira poker. Med oss i soffan finns SpelaKlokt och XXXX och XXXX" XXXX tänkte jag skulle vara två andra från forumet som inte heller går plus. Värdet för tittarna skulle bli: "Lyssna på de här personerna och gör tvärtom, då kommer du att vinna på poker!" - J Citera
ATIX Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Vad är anledningen att det censureras väldigt hårt här? Här lämnar man seriösa förslag ochs å plockas dom bort? Snällt! Citera
Pires Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Mats Shahin Othello Geigert Lux (Dödarn) Ken Friberg Thorsson Stevic Storåkers Christer&Birgitta Johansson Citera
kfluffie Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag kan vara med som intervju(poker)offer. "I dag har vi besök av spelare som förlorat rakt ut sedan de började lira poker. Med oss i soffan finns SpelaKlokt och XXXX och XXXX" XXXX tänkte jag skulle vara två andra från forumet som inte heller går plus. Värdet för tittarna skulle bli: "Lyssna på de här personerna och gör tvärtom, då kommer du att vinna på poker!" - J Jag är en dessa XXXX! So, who want's me? Citera
Recommended Posts