Gå till innehåll

Användarbaserat - Intervjuoffer?


gdaily

Recommended Posts

Dags att trissa upp förväntningarna lite, och läcka lite info.

 

I vare program kommer vi att ha en eller två spelare att bli intervjuade. Till piloten hugger vi nog någon duktig spelare från forumet, men sedan är möjligheten att ni själva ska kunna komma med förslag och framför allt frågor till denna/dessa personer.

 

Så - vem vill just du se i intervjusoffan?

 

Nu är det ju kul att alla skriker Phil Ivey och Greg Raymer, så vi kan väl försöka vara lite realistiska också... dvs tänk i första hand svenska spelare som gärna är sponsrade av någon onlinesajt och därmed är mer eller mindre tvugna att ställa upp på sådana här jippon :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Cecilia, Karin, Birgitta J? Givna kandidater i mina ögon.

 

Cecilia - tar över som SS ansikte utåt efter Kengate, ensamstående mamma som arbetar med poker, i mina ögon stencoolt.

 

Karin L, Betssons pokerdrottning som visat enormt engagemang under året med pokerskolor i aftonbladet, pokerklubbar och bra placeringar i internationella turrar.

 

Ramzi, Mannen med stort M, Team Hinks otvivelaktigt största charmör. Pass i say!

Och så Molle, ingen interjvu utan Molle! :D

 

Birgitta J, nuff said!

 

sista ändringen, jag lovar ..:

Blända och hennes son, finns det något mer hjärtevärmande än att se mor och son spendera quality time vid pokerbordet? Ye unfaithful, där går det att se på nära håll pokerns goda inflytande på familjelivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta gärna med någon gubbe som är en känd tiltare. Det skulle jag vilja höra en diskussion om. Tankar varför, hur, när och avhjälp för att stoppa m.m.

 

Alla pratar om rikedom hit och dit vilket är kul.men att ta upp den mörka sidan skulle vara kul för omväxlings skull.

 

Vem är sveriges svar på Tony G, Mike matusow ?.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips kan ju vara att kolla hur folk gör sig i TV (hur man nu gör det) innan de kallas in i intervjubåset. Det är liksom ingen, inte ens pokerspelare, som vill höra någon torr snubbe dra hand efter hand och bara prata om ptbb/100 och +EV och badbeats.

 

Se till att få folk som ni inte måste verkligen dra ut inormation ifrån med tång. Typ tysta och mumlande ettordssvar funkar nog inte så bra.

 

Men det vet ni nog redan.

 

Jag ska avvakta tills jag har sett första programmet, sedan kommer jag med stora hånsläggan! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...