Gå till innehåll

Allt om bonusar!


QoS

Recommended Posts

Tjena, har läst lite och inte kunnat hitta följande frågor jag vill ha svar på:

 

1. Har satt in 200 euro med bonus koden: X100SFD1,

Pga att max intag per dag är 200 euro, kunde jag inte sätta in mera och således får jag max 60 euro i bonus...eller.... Är det så att jag imorrn kan sätta in ytterligare euro som motsvarar resterande 40 euro i bonus? med samma kod och utnyttja X100SFD1 till max?

 

2. Jag ser att VIP poängen börjat tickat in. Men hur ser jag att bonusen är aktiv och att den blivit registrerad? Måste jag maila dem?

 

Tack i förhand

 

MVH//espinola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena, har läst lite och inte kunnat hitta följande frågor jag vill ha svar på:

 

1. Har satt in 200 euro med bonus koden: X100SFD1,

Pga att max intag per dag är 200 euro, kunde jag inte sätta in mera och således får jag max 60 euro i bonus...eller.... Är det så att jag imorrn kan sätta in ytterligare euro som motsvarar resterande 40 euro i bonus? med samma kod och utnyttja X100SFD1 till max?

 

2. Jag ser att VIP poängen börjat tickat in. Men hur ser jag att bonusen är aktiv och att den blivit registrerad? Måste jag maila dem?

 

Tack i förhand

 

MVH//espinola

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Undrar precis samma sak angående de med 200€ max/dag.

Dock så blir 40% av 200€ 80€ och inte 60€.

Du kan nog inte se att den är aktiv (vad jag vet iaf). Men du kommer att få den insatt 10 dagar efter din insättning. Fick min igår :)

 

 

/Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill börja spela på 24h och få max bonus 100€. Det går bara att sätta in 200€, vilket skulle ge en bonus på 60€. Mailade i fredags angående detta. Ni som spelar på 24h, är de väldigt sega med att svara på mail? Vad ska jag annars göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill börja spela på 24h och få max bonus 100€. Det går bara att sätta in 200€, vilket skulle ge en bonus på 60€. Mailade i fredags angående detta. Ni som spelar på 24h, är de väldigt sega med att svara på mail? Vad ska jag annars göra?

Ja, det är de verkligen! Har inte fått svar på ett enda av de 4-5 mail jag skickat till supporten, enda sättet att få respons har varit att ta kontakt med sostlind här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill börja spela på 24h och få max bonus 100€. Det går bara att sätta in 200€, vilket skulle ge en bonus på 60€. Mailade i fredags angående detta. Ni som spelar på 24h, är de väldigt sega med att svara på mail? Vad ska jag annars göra?

Ja, det är de verkligen! Har inte fått svar på ett enda av de 4-5 mail jag skickat till supporten, enda sättet att få respons har varit att ta kontakt med sostlind här på forumet.

 

Nån som har varit i kontakt med sosliten senaste veckan? Jag har skickat två PM utan att få svar. Kan inte maila supporten heller eftersom vi fixade en "deal" gemensamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle bara vilja få ett par saker förtydligade.

 

1. Om jag behver 1000 VIPs för att cleara min bonus är det OK att använda dess som inköp i SnG inna bonusen är clearad eller behöver jag har kvar alla 1000 VIPs?

 

2. Betalas bonusen i samband med att man når 1000 VIPs (om det är det som krävs) eller efter att tidsperioden för att cleara bonusen är slut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm... det har gått 30 dagar sen jag satten in på både Staffpoker och Tipsnyttpoker (ja jag har clearat bonusen) men fortfarande inga pengar.

 

Det känns lite sådäär måste jag säga. Vem kontaktar man?

 

Tipsnyttpoker har utbetalats idag. Vi kollar Staffpoker. QoS har iofs rätt att vi separarer skinsen men vad gör jag inte för er pf.nu:are?

 

;-)

/stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sostlind: Faan vad besviken man blir, bara massa skitsnack från er sida, falsk marknadsföring o rent av lurendrejerier!!! mailade till marketing@24hpoker.com för fjärde gången nu och fick detta svar:

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Hej!

 

 

T-shirten är på väg. Kommer imorgon eller i början på nästa vecka.

Kortleken vet jag ingenting om, tyvärr.

 

 

Mvh

Therése Nilsson

 

 

-----Original Message-----

From: XXX

Sent: den 17 mars 2005 00:50

To: marketing@24hpoker.com

Subject: PF.nu give away!

 

 

Tja!

 

 

Väntar forfarande på T-shirt och den kortlek som Sostlind utlovat på

PF.nu

forumet!

 

 

När kommer de??

 

 

//XXX

 

-----------------------------------------------------------------------

 

 

Sostlind en fråga bara, VET du vad falsk marknadsföring är?? Jag hoppas den där sablans kortleken är på väg med posten snart....*suck* :evil:

 

ps. För övrigt känns känslan av o bära 24h poker T-shirt just nu lika kul som o ha ett par tiger tanga på krogen, d.v.s skärande o pinsamt!! blir nog en diskhanduk av den!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar väl inte riktigt om vad det är vi ska få, utan snarare principen om att vi ska få det. Eftersom jag ändå spelade på 24h och fick ihop tillräckligt många poäng så såg jag det som en liten kul bonus att få en tshirt. Att den sen inte kommer är ju inte hela välrden, men det bevisar att dom inte håller vad de lovar och därför litar jag inte på dem längre och därför spelar jag på en annan sida inom nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom 24h har bytt namn och logga kan det vara på sin plats att observera att det tar lite tid att få fram trycksaker och sådana saker när man bytt logga. Av egen erfarenhet vet jag att det är lätt att det blir fel på grejorna. :?

 

Dessutom kan det kanske vara så att PR-avdelningen lovar ut saker till missnöjda spelare och trycksakerna blir försenade. Jag litar fullständigt på 24h och jag har aldrig haft några problem med dem, till skillnad mot andra pokersajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...