Gå till innehåll

Allt om bonusar!


QoS

Recommended Posts

Hur fungerar det när man har flera bonusar samtidigt?

 

Jag har en signup (200, clearas 10 / 100 vip)

och därefter en reload (200, clearas 50 / 500 vip).

 

clearas signupen först och sedan reloaden?

 

Om jag tex genererar 3217 VIP så får jag 200 + 100 = 300?

 

Jag är i samma situation. Jag skickade ett mail och frågade. Fick detta svar:

----------------------------------------------------------

Hi,

 

You can clear two bonuses at one time. The VIP points that you earn are first taken into account for first bonus and when it is cleared the next points are considered for the reload bonus.

 

If you have more question, do not hesitate to contact us again.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

24hPoker

---------------------------------------------------------------

Det verkar som du staplar bonusarna på varandra. Så fort du är klar med sign up så börjar poängen räknas mot reload alltså.

 

 

Oki fungerar det likadannt för reloads då? Om man har 2 reload bonusar, så clearas den första bonusen först, när den är klar påbörjas nästa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En snabb fråga:

 

Finns det nåt sätt att se hur många VIP-poäng man hade när man startade på en bonus?

 

Jag vet hur många jag har nu men vill ha reda på hur många poäng till jag behöver för att cleara bonusen tills imorgon.

 

Du kan väl räkna hur många poäng du fått mellan två datum i cashier? Jag har inte spelat på B2B på ett tag, men det kunde man iaf. göra tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg nu att 24h erbjuder reloadbonus på 40% upp till €100. 1000 VIP poäng ska man ta också, hur funkar det? Måste man ta VIP-poängen före den 31 oktober?

 

OT: Går det att ändra sin dagliga limit för hur mycket man får lägga in på site? Hade tydligen stoppat €200 när jag signa upp för längesen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej!

 

Har upptäckt en udda sak vad gäller er insättningsbonus. Ni skriver att man kan får 30% bonus upp till 120 euro. Oj vad bra, tänkte jag! Bara att sätta in 400 euro och börja spela då. Men när jag väl ska sätta in pengarna uppäcker jag att man max får sätta in 200 euro, och alltså bara kan få ut 60 euro i bonus. Missförstå mig rätt här, jag tycker självfallet att 60 är bättre än ingenting, men samtidigt ska väl ändå rätt vara rätt. Hursomhelst, mailade jag supporten och bad dem att höja min insättningsgräns. De svarade ngt i stil med att man måste spela en del först, vilket slutligen omöjliggjorde maxbonusen för min del.

 

Hälsningar

Dostojevski

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till varför depositlimit är €200 från början är helt enkelt ur säkerhetssynvinkel, har man kommit över någons kreditkort ska man inte kunna stoppa in hur mycket pengar som helst och sen bränna / göra något annat med.

 

Skicka ett PM till mig så löser vi det omgående.

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...