Gå till innehåll

Allt om bonusar!


QoS

Recommended Posts

Hur hanterar du saker och ting som går på tok? Hur lång tid tar det att få en kortlek eller keps av tex PS?

 

Tar ungefär fyra veckor att få keps/t-shirt av PS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Reggade mig idag genom pf koden 30% skulle sätta in 350€ så jag får full bonus, men det gick ju bara att sätta in 200€ dvs max 60€ bonus???

Gör även en insättning via deras SEB-konto istället så kan du maximera! :)

 

Maila support@24hpoker.com och säg till att du vill göra en fyllnads-insättning på bankkonto så flaggar dom så att bonusen blir rätt också.

 

Kolla: http://www.24hpoker.com/main_moneyQuestions.aspx#deposits

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej,

Jag har $350 och spelar 0.1/0.2 NL full table, eller 0.25/0.50 NL Shorthanded (när jag vågar) på Prima.

 

1. Är det en god idé att gå över till 24 för att försöka få deras bonus? Då kan jag ju bara spela 0.25/0.50...

 

2. Hur lång tid tar det (h) att cleara deras bonus på den nivån om man spelar ett bord ungefär?

 

3. Man kan få bonusen om man man sköter in- och utbetalningar via VISA, va?

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Någon mer än jag som fått mer bonus än dom förväntat sig?

Jag satte in €50 med bonuskoden från pokerforum.nu för 1 månad sen, spelade snabbt upp dom til €150 så jag tog ut mina €50 jag hade satt in redan samma dag.

 

Jag har nu spelat upp det till ca. €850 och förväntade mig min bonus på 30% av dom €50 jag satte in, dvs. €15. Döm min förvåning när jag idag upptäckte att jag fått €100 i bonus?

 

Inte för att jag vill klaga eller nåt, jag är väldigt tacksam, men lite förvånad ;)

 

Har jag kanske missförstått något hur bonusen räknas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ni har inte tänkt att höja singup bonusen till 200 euro. 24hpoker har ju det (visserligen till 20x bonus), medan andra affiliates också har 200 euro MAX till samma villkor(10x). Bara en undran??

 

Vem skulle Ni vara i sammanhanget? Tråden behandlar ju trots allt 24hPoker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har inte tänkt att höja singup bonusen till 200 euro. 24hpoker har ju det (visserligen till 20x bonus), medan andra affiliates också har 200 euro MAX till samma villkor(10x). Bara en undran??

 

Vem skulle Ni vara i sammanhanget? Tråden behandlar ju trots allt 24hPoker...

 

Ooops, menar PF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Hur fungerar det när man har flera bonusar samtidigt?

 

Jag har en signup (200, clearas 10 / 100 vip)

och därefter en reload (200, clearas 50 / 500 vip).

 

clearas signupen först och sedan reloaden?

 

Om jag tex genererar 3217 VIP så får jag 200 + 100 = 300?

 

Jag är i samma situation. Jag skickade ett mail och frågade. Fick detta svar:

----------------------------------------------------------

Hi,

 

You can clear two bonuses at one time. The VIP points that you earn are first taken into account for first bonus and when it is cleared the next points are considered for the reload bonus.

 

If you have more question, do not hesitate to contact us again.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

24hPoker

---------------------------------------------------------------

Det verkar som du staplar bonusarna på varandra. Så fort du är klar med sign up så börjar poängen räknas mot reload alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reload bonus

 

24hPoker arrangerar riktigt bra turneringar den här veckan och vi erbjuder dig en 50 % reload bonus upp till €200 på din nästa insättning. Allt du behöver göra är att ange bonuskod tw50 när du gör en insättning. Bonusen betalas ut efter 30 dagar med €50 per VIP500 som du intjänat under perioden. Bonusen är giltig till och med den söndagen den 23:e oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reload bonus

 

24hPoker arrangerar riktigt bra turneringar den här veckan och vi erbjuder dig en 50 % reload bonus upp till €200 på din nästa insättning. Allt du behöver göra är att ange bonuskod tw50 när du gör en insättning. Bonusen betalas ut efter 30 dagar med €50 per VIP500 som du intjänat under perioden. Bonusen är giltig till och med den söndagen den 23:e oktober.

 

Den ligger redan under bonuskoder Eric,så du behöver inte upprepa dig på 2 ställen till. :roll:

 

Men jag tycker det är jobbigt att flytta runt pengar hela tiden, vad tjänar 24h (och Party Poker och alla andra..)på det? Varför inte göra som bet365 att man clerar bonus bara genom att generera ett visst antal VIP genom att lira för pengar man redan har på siten? FIXA DET NU 24h!Sostlind eller någon annan ansvarig som läser här borde väl konna ordna det? Eller vill ni bara att folk ska ha så mycket stålar som möjligt hos er för att kunna tilta bort dom i den nya "fina" raken ni har? Ni borde väl fatta att folk cashar ut hela tiden om dom märker att ni har återkommande reloadbonusar. Så snälla 24h... TÄNK lite för :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...