Gå till innehåll

Allt om bonusar!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

(alt-gr 5 funkar också)

 

Måste även säga att bonusarna på 24h (hela B2B-nätet) är ganska svårclearade så länge man lirar €0.25/0.50 NL.

 

Vill du cleara bonus snabbt på 0,25-0,5 NL så är de tju bara att spela på 4 bord samtidigt. Ställ in skärmen på 1600x1200 så slipper borden överlappa varandra oxå. Kanske kan bli lite småstressigt ibland, men snabbt går det att cleara bonusen iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag brukar bara lira 2 bord samtidigt och jag lirar väl inte exakt varje dag men så gott som. Nu har det iofs vart ganska svårt att hora bonus på B2B det senaste då man måste stå i kö i 30mins för att sätta sig på ett bord.

 

Men på 19 dagar med blandad mängd spel har jag fått ihop 296 VIP-poäng på staffpokers €150-bonus. :) Och som det är nu så orkar jag inte ens in o ställa mig i kö. Jobbigt att lira när man inte har allt för stor frihet med table selection. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som misstänker utpressning/kapning av klient?

Jag menar, det har ju varit problem så jäkla länge nu! Fixa mer kapacitet borde väl ha högsta prioritet och inte ta så lång tid?

 

Kom bara på att tänka på det nu när sit&go borden fösvinner lite nu o då(iaf för mig) och wait listorna är 30-35 pers på alla 0,25/0,50 bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

What are VIP-points and how do I use them?

 

1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with €0.50 or more, regardless if you have put money into the pot or not. The points can be used for different promotions that we offer to reward our frequent players. For further information regarding our current promotions please go to our Promotions section. For certain tournaments you are required to earn VIP-points during a specific period. If you spend VIP-points in this period, your number of earned VIP-points will decrease with the same amount.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur clearar man lättast den?

Spelade 4 bord samtidigt på 0.25/0.50 i nästan en timma och fick 6 vip

med den takten kommer det ju att ta evigheter.

 

/Daniel

 

Testa att göra likadant en gång till, men den här gången på NL borden. Där får du nästan 1 VIP i varje giv. (potten måste bara upp i €5)

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...