Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Jag tror iofs att han snackade om kebabrulla som kom med dålig attityd och därför försökte förolämpa tillbaka genom att fråga om han haft en dålig dag på nl2 :)

 

Det tror jag också.

 

 

Anyway, vi hejjar på dig dawwe! Tokplussa nu!

 

Det här kan låt jäävligt fjolligt, men du är lite av en förebild för mig.

 

 

Sucky sucky five dollah?

 

EDIT: det finns en ganska överhängande risk att jag kan bli mobbad för det här inlägget va? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som är bättre med din "nya teknik" att börja som shortstack och sedan spela vanligt om du får ihop en stack?

 

Är det inte bara så att du hade en good run första gångerna du spelade så du fått för dig att det är mycket bättre att spela så?

 

Vet själv när jag testat nya grejer och det gått bra så tänker jag "Grymt, det här var ju jättelätt att plussa på", när det egentligen bara är varians.

 

Ingen kritik eller så, bara nyfiken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som är bättre med din "nya teknik" att börja som shortstack och sedan spela vanligt om du får ihop en stack?

 

Är det inte bara så att du hade en good run första gångerna du spelade så du fått för dig att det är mycket bättre att spela så?

 

Vet själv när jag testat nya grejer och det gått bra så tänker jag "Grymt, det här var ju jättelätt att plussa på", när det egentligen bara är varians.

 

Ingen kritik eller så, bara nyfiken...

Det kanske beror på att om han börjar med en shortstack och verkligen jobbar upp den så tar det emot mer att slaska bort den med stora bluffar eller hjältesyner vid senare tillfällen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag också.

 

 

Anyway, vi hejjar på dig dawwe! Tokplussa nu!

 

Det här kan låt jäävligt fjolligt, men du är lite av en förebild för mig.

 

 

Sucky sucky five dollah?

 

EDIT: det finns en ganska överhängande risk att jag kan bli mobbad för det här inlägget va? :S

 

Skönt att höra!! Ska göra mitt bästa nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...