Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Hehe, Thaifrukten gör susen!

Kan ju nämn en sak som LÄR påverka.

20 längder i poolen kan fan inte ersättas.

Igår efter att jag hade backat $7500 ville jag dränka mig i poolen men kom inte så långt utan jag tog 20 längder istället. Efter det spikrakt uppåt. Plussade 23 inköp på NL1000 som mest (backade efter det så dagsresultatet blev tyvärr inte så bra men men).

Har inte tagit det på så mkt allvar men det har gått bra tidigare också när jag har gjort det. Kan det bero på att man får upp syre i hjärnan när man rör på sig? :roll:

 

Nu Partygrind innan kvällens party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Plussade 23 inköp på NL1000 som mest (backade efter det så dagsresultatet blev tyvärr inte så bra men men)."

 

sick, för mig känns det som att jag max kan vinna/förlora 2-3 inköp på en dag på NL1000..

 

hur många händer spelar du per dag egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-$5k på fylletiiiiiiiiiiiiiiiiiilt

 

 

 

TILT det e juh LIXOM 7000 CHANG på 7even sluta hälla i dig singha nu så blir nog allt bra !!! och säg till bruden att att du måste killa ut en snabbis så glider du till lolitas om det finns där. CHANG + LOLITAS = den ultimata NÖTEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

garanterat högre än både dig och dawwe. HU?

 

Det finns förmodligen inget som är mer patetiskt än att utmana folk att spela HU när man tiltar på någon.

 

Förresten, om du nu inte tycker om Dawwe så varför ens läsa den här dagboken? Ärligt talat, tror de flesta skiter fullständigt i huruvida du tycker om / inte tycker om Dawwe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan jag vara sen att anta en utmaning från nån som uttrycker sig på det där sättet? :roll:

 

När, var?

 

Man riktigt hör "Rocky temat" i bakgrunden medans vår hjälte skuggboxas lite framför spegeln innan han tok-krossar denna infernaliskt korkade bajsman. Säg till när det blir så man får raila lite.

Dawwe FTW!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man riktigt hör "Rocky temat" i bakgrunden medans vår hjälte skuggboxas lite framför spegeln innan han tok-krossar denna infernaliskt korkade bajsman. Säg till när det blir så man får raila lite.

Dawwe FTW!

 

Hahahaha skönaste inlägget på länge :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...