Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Absolut världsklass att casha i Europas största och mest prestigefyllda turnering!

 

Sen att vissa tomtar missunnar Dawwe detta gör det hela ännu skönare...

skadeglädje är den

enda sanna glädjen. Glädjen när man vinner själv kan alldrig mätas med den indre frid som fyller en när man gläds åt andras misslyckanden :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skadeglädje är den

enda sanna glädjen. Glädjen när man vinner själv kan alldrig mätas med den indre frid som fyller en när man gläds åt andras misslyckanden :evil:

 

Öhhh, jo?

Testade att få bad beat jackpot haromdagen och den glädjen var bättre än någon skadeglädje jag känt hittils i mitt liv.

 

Skulle försej kunna tänka mig att skadeglädje riktad till nån som våldtagit min lillasyster skulle kunna toppa den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja fy fan, jag hade just kastat repet över den starkaste bjälken i huset, och sen när jag skulle ta farväl på pokerforum.nu såg jag att han bustat.. saved by the bell!

 

tråkigt att du måste använda den starkaste bjälken.. men övervikt är en sjukdom som kan botas.. men din mamma måste må dåligt av att se dig hänga i ditt pojkrum nästa år då dawwe klonkar WSOP. Jag kommer iaf inte sakna dig på pokerforum..

 

Sjukt bra jobbat dawwe, nkpg maffian for ever:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...