Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta :)

 

CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:)

 

 

krädd för en bra dagbok dawwe, kör på!

 

Sjukast jag läst, om tre år vinner IFK allsvenskan sedan kan inget stoppa dem i CL:)

 

Välkommen tillbaka Dawwe. Du måste dra ihop ditt folk och komma till klubben på fredag, du kommer ju dra folk som nybliven kändis:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta :)

 

CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:)

 

 

krädd för en bra dagbok dawwe, kör på!

 

Ey, min tjej är från Norrpan och hon är rätt het :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, är inte dealer där längre ändå, spelar hellre, fast i lugnare miljöer än klubben :shock: Om ni halvthais vill lira lite mixgame nångång så säg till så kan det kanske bli nåt ;-) Vad sägs om nlhe/plo/2-7 single draw nl? :mrgreen:

 

Har för mig att jag läst något om razzia på en klubb i norrköping, är jag ute och cyklar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta :)

 

CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:)

 

 

krädd för en bra dagbok dawwe, kör på!

 

Lololol.. är det så?

IFK kommer alltid igen iaf! Har bara testat cs en gång men det är vi säkert. Norrköping är bra på det mesta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämmer bra, hoppas han hör av sig. Har saknat alla killar något sjukt mkt...som tur är har jag jobbat en hel del + massa annat som tagit upp min tid, så jag har inte haft så mkt tid för saknad som man skulle kunna tro :)

 

Jag badade med min telefon så jag hart ju tyvärr tappat alla mina nummer men ring när du vill! Kommer du till klubben imorn kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, är inte dealer där längre ändå, spelar hellre, fast i lugnare miljöer än klubben :shock: Om ni halvthais vill lira lite mixgame nångång så säg till så kan det kanske bli nåt ;-) Vad sägs om nlhe/plo/2-7 single draw nl? :mrgreen:

 

Haha tyvärr kan jag inte nåt annat än Hold em i stort sett :oops: men dom övriga kanske är intresserade.

Ett undantag imorn kanske eller är det total bojkott? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukast jag läst, om tre år vinner IFK allsvenskan sedan kan inget stoppa dem i CL:)

 

Välkommen tillbaka Dawwe. Du måste dra ihop ditt folk och komma till klubben på fredag, du kommer ju dra folk som nybliven kändis:)

 

Haha Tackar tackar! :D

Jag kommer till 99% men än så länge är jag ensam om det vad jag vet. Hoppas du kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där är mycket pengar, 10k back 12k upp, sjukt ju..

 

en kul fråga, vet dina föräldrar om att en dålig pokerdag kan

resultera i att du förlorar 100 000sek svenska..

 

ja vågar knappt näämna att 1k sek förlorade en dålig kväll

 

Såg en intervju med Team Gnuf på poker.se där Ramz svarade på en liknande fråga och han svarade typ:

"Jag frågade min mamma om hon ville veta hur mycket jag vinner, men då måste du få veta när jag har en dålig dag och backar ett par inköp." Hon svarade tydligen att hon inte ville veta, klok mamma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...