Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Tog igen fylletilten och lite till idag på Partys NL1000

+$6400

 

Tror det blir några timmars sömn nu sen lir igen. Tänkte försöka sova väldigt lite så jag kan få nån sömn på planet hem till Sverige imorn.

Ännu en gång, simning är nuts innan sessionen! Slår ALDRIG fel. :D

Synd bara att man inte har nån swimmingpool hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska du till tallin? minst 20k högst 100k svenska riksdaler på bordet var och minst 200BB djupt. Förslagsvis lirar vi på svenska spel.

 

Hinner tyvärr inte dit. Skulle varit riktigt kul men men. Lycka till!

Föredrar dock online, inte så erfaren live. :P

Party, prima, stars?

(Du får gärna berätta vem du är)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är man tillbaka i SVERIGE igen!! :D:S:( Hmm

 

Sitter på tåget från Stockholm till Norrköping och snart är man hemma i Atrium igen.. Känns skönt på vissa sätt. Det första jag ska göra är att inhandla en ny telefon då jag tyvärr badade med min gamla i saltvatten. :S Totalt kvaddad och alla mina nummer är borta.

Mkt att styra med nu. Ny lägenhet, bil och sjukt mkt att inhandla till lägenheten.

Det bästa med att vara hemma igen är iaf. min sköna kontorsstol jag kan grinda i. :D Sista tiden har jag suttit vid låga bord med ryggen böjd (vilket ALLA påpekat i typ 90 grader.

 

Jag är riktigt sugen på att lira fler liveevents snarast (i Europa och Sverige helst) Nån som har några tips om det? Länka gärna.. (Hinner tyvärr inte med Sm i Tallin)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html WPT Paris. 6-11 maj.

 

 

WB till Sverige..

 

Vänta tills iphone kommer innan du köper mobil. Tänker jag göra iaf!

 

TYTY Känns bra att va här..!!

Du kunde inte ge en bättre länk känns det som. Wpt Paris ska spelas, no matter what!

Måste fan ha en telefon så fort som möjligt så det blir att inhandla idag ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du vet vem du ska komma till för o inhandla en ny luuur va mr dawwe? :D

 

hahaha :D

 

Har planerat att inhandla den i 3butiken och samtidigt förlänga mitt abbonemang som blir mkt billigare osv.

 

Du behöver inte provisionen ändå som pokerproffs. ;)

Ska du till klubben på fre btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är man tillbaka i SVERIGE igen!! :D:S:( Hmm

 

Sitter på tåget från Stockholm till Norrköping och snart är man hemma i Atrium igen.. Känns skönt på vissa sätt. Det första jag ska göra är att inhandla en ny telefon då jag tyvärr badade med min gamla i saltvatten. :S Totalt kvaddad och alla mina nummer är borta.

Mkt att styra med nu. Ny lägenhet, bil och sjukt mkt att inhandla till lägenheten.

Det bästa med att vara hemma igen är iaf. min sköna kontorsstol jag kan grinda i. :D Sista tiden har jag suttit vid låga bord med ryggen böjd (vilket ALLA påpekat i typ 90 grader.

 

Jag är riktigt sugen på att lira fler liveevents snarast (i Europa och Sverige helst) Nån som har några tips om det? Länka gärna.. (Hinner tyvärr inte med Sm i Tallin)

 

Du hänger ju på till headsup vm i barcelona hör jag :D

 

http://www.pokerpages.com/tournament/schedule2685.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir de till att hälsa på dustinz direkt ?

 

han måste ha saknat dig ;)

 

ha d gött

 

stämmer bra, hoppas han hör av sig. Har saknat alla killar något sjukt mkt...som tur är har jag jobbat en hel del + massa annat som tagit upp min tid, så jag har inte haft så mkt tid för saknad som man skulle kunna tro :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty very much sir! :D

Funderar starkt på klubben på fre. Får man se dig där?

 

Nja, är inte dealer där längre ändå, spelar hellre, fast i lugnare miljöer än klubben :shock: Om ni halvthais vill lira lite mixgame nångång så säg till så kan det kanske bli nåt ;-) Vad sägs om nlhe/plo/2-7 single draw nl? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta :)

 

CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:)

 

 

krädd för en bra dagbok dawwe, kör på!

 

Brudarna är en historia, men IFK ger du fan i :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...