Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

mrdawwe

Recommended Posts

Läget just nu:

Dawwe :-D - plussar något sjukt och verkar vara den enda som har fått någon sorts uppfostran.

Dawwes "anhängare" :evil: - alltför många som beter sig som efterblivna fjortisar och helt saknar klass.

Slaska :evil: - Jag menar, varför ens bry sig?

Edit: Glömde en kategori

Dawwes "belackare" :evil: - Varför hetsa upp sig? Det är resultatet som räknas, men även om killen har haft ruggigt flyt, varför bli lack? Brukar ni ta reda på vilka som har fått sju rätt på Lotto och brandbomba deras hem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spela terroristen HU 50-100 nu när du har grisplussat bara 1 inköp:)

Dawwe har redan mött honom fast på lägre nivå när terroisten va nere o lekte lite en dag...han sa lite bra saker om dawwes spel då som vi sa till dawwe som ja tror att han är för bra för dawwe HU men vänta bara snart är dawwe om honom med för den delen finns inga begränsningar för dawwe...

Sjukt bra jobbat mannen... blev det main oxå eller o hur går det för grabbarna där borta....saknar vegas som faaaannnn

Länk till kommentar

+$77k får man ju vara helt nöjd med iaf :D

Trodde jag inte när dagen startade med att backa nästan $20k mot The Terrorist. (Grymt bra spelare för övrigt)

Hoppas du kan lägga ner din nystartade dagbok Slaska. Varför bry sig så mkt om att stå över någon annan? Tycker du spelar bra och förstår att du kan göra bra pengar på pokern utan detta tjafs. GG

Länk till kommentar

+$77k får man ju vara helt nöjd med iaf :D

Trodde jag inte när dagen startade med att backa nästan $20k mot The Terrorist. (Grymt bra spelare för övrigt)

Jag railade en halvtimme när du spelade mot TheTerrorist. Ville du bara se hur bra han var eller? Det går ju förmodligen att hitta lättare motståndare.

GL och tilta inte.

Länk till kommentar

Härligt dawwe :D

Vilken dag startar du main event?

Ty :)

Startar måndag.

Ty till Eak också. Ville väl testa mina gränser, blev starkt avrådd innan jag satte mig :P (skönt iaf att gå +-0 mot honom till slut) Fanns ingen annan action vid den tidpunkten heller.

Gonatt

Länk till kommentar