Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Stort grattis till de fantastiska framgångarna Dawwe, riktigt häftigt. Som läsare av din dagbok är jag egentligen faktiskt inte överaskad, uppsving på sådär många inköp har vi sett förr av dig fast på lägre nivåer. Du kommer givetvis även att få neråtdagar där du tappar många inköp på dessa höga nivåer, men dina neråtsvingar brukar vara färre och mindre än uppåtsvingarna. Så tappa inte självförtroendet när den dagen du tappar $30k eller nåt sånt kommer. Är du bara beredd på att även sådarna dagar kommer så finns goda chanser att din march mot stjärnorna fortsätter.

 

Jag har också en anledning åt dig att fortsätta med dagboken. Jag tror nämligen att den ger dig bättre diciplin. Det är svårare att vara vara odiciplinerad om man vet att man är iaktagen. Utan dagboken så tror jag det finns en liten risk att du vid något tillfälle tappar diciplinen och spelar bort stora delar av rullen, så länge du har dagboken så är jag övertygad om att den risken är obefintlig. Men främsta anledningen att fortsätta med dagboken kan vara att den ger underhållning och glädje till många. Du ska veta att det finns många fler läsare av den än de som skriver i den.

 

Slutligen måste jag bara instämma till fullo i detta:

 

Nånting jag tror väldigt starkt på är att det man unnar andra kommer alltid tillbaka till en själv förr eller senare och då i mkt högre grad än vad man själv gav, både positiva och negativa saker. Därför känner jag mig numera bara dum om jag får någon annan att må dåligt eller så. Klart det händer emellanåt men det är nåt jag försöker radera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja din var BRA!!!

 

Bästa dagboken ever fan! Skit i vad alla avundsjuka jävlar säger och lira ditt spel som vanligt.

En sak jag inte förstår är hur vissa kan tracka ner på hans spel? Bara för han spelar löst och inte sitter och väntar stålhänder som alla "hajar" gör så betyder inte det att han spelar fel på något sett. + att han har JÄVLIGT bra känsla för spelet och det är det som gör honom till en vinnande spelare. Han har knappast dragit in 2 mille bga av tur som många säger. Man ska spela ett spel som man själv gillar och behärskar och det gör dawwe skitbra på sitt sett. och jag tror, om dawwe själv vill, att han kommer att spela på dom allra största highstakes borden om några år. 100% säkert.

Lycka till nu med pokern och se till att klonka i vegas nu!!! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa dagboken ever fan! Skit i vad alla avundsjuka jävlar säger och lira ditt spel som vanligt.

En sak jag inte förstår är hur vissa kan tracka ner på hans spel? Bara för han spelar löst och inte sitter och väntar stålhänder som alla "hajar" gör så betyder inte det att han spelar fel på något sett. + att han har JÄVLIGT bra känsla för spelet och det är det som gör honom till en vinnande spelare. Han har knappast dragit in 2 mille bga av tur som många säger. Man ska spela ett spel som man själv gillar och behärskar och det gör dawwe skitbra på sitt sett. och jag tror, om dawwe själv vill, att han kommer att spela på dom allra största highstakes borden om några år. 100% säkert.

Lycka till nu med pokern och se till att klonka i vegas nu!!! :-D

 

Jamie Gold drog in 12 miljoner $ på tur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa dagboken ever fan! Skit i vad alla avundsjuka jävlar säger och lira ditt spel som vanligt.

En sak jag inte förstår är hur vissa kan tracka ner på hans spel? Bara för han spelar löst och inte sitter och väntar stålhänder som alla "hajar" gör så betyder inte det att han spelar fel på något sett. + att han har JÄVLIGT bra känsla för spelet och det är det som gör honom till en vinnande spelare. Han har knappast dragit in 2 mille bga av tur som många säger. Man ska spela ett spel som man själv gillar och behärskar och det gör dawwe skitbra på sitt sett. och jag tror, om dawwe själv vill, att han kommer att spela på dom allra största highstakes borden om några år. 100% säkert.

Lycka till nu med pokern och se till att klonka i vegas nu!!! :-D

 

varför får jag en ruskig känsla av att han är 15-16 år på grund av nicket + språket?.. ok nick ska jag inte klaga på, men jag tog detta nick för 10 år sen ;> (dvs 14 heh)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeee , idioti:shock: . Jamie Gold måste ha haft någon skicklighet för att klonka WSOP. Man ska komma ihåg att han ledde i 4 dagar och att spela så många dagar/timmar med enbart tur håller inte. Liksom klart att han hade tur i vissa avgörande potter men i längden var det mycket skicklighet. Sen att han är en fisk i cashgame är en annan femma , kolla Hellmuth tex. /rAilFISH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa dagboken ever fan! Skit i vad alla avundsjuka jävlar säger och lira ditt spel som vanligt.

En sak jag inte förstår är hur vissa kan tracka ner på hans spel? Bara för han spelar löst och inte sitter och väntar stålhänder som alla "hajar" gör så betyder inte det att han spelar fel på något sett. + att han har JÄVLIGT bra känsla för spelet och det är det som gör honom till en vinnande spelare. Han har knappast dragit in 2 mille bga av tur som många säger. Man ska spela ett spel som man själv gillar och behärskar och det gör dawwe skitbra på sitt sett. och jag tror, om dawwe själv vill, att han kommer att spela på dom allra största highstakes borden om några år. 100% säkert.

Lycka till nu med pokern och se till att klonka i vegas nu!!! :-D

 

 

LAG style är ballt och kan vara rätt inkomstbringande om man kan hantera det men att spela fel händer utan odds inklusive implicita är helt enkelt inte bra mot spelare som är solida och inte blir tiltade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeee , idioti:shock: . Jamie Gold måste ha haft någon skicklighet för att klonka WSOP. Man ska komma ihåg att han ledde i 4 dagar och att spela så många dagar/timmar med enbart tur håller inte. Liksom klart att han hade tur i vissa avgörande potter men i längden var det mycket skicklighet. Sen att han är en fisk i cashgame är en annan femma , kolla Hellmuth tex. /rAilFISH

 

6 miljarder människor flippar coin i en single-elimination-heads-up-turnering.

Vinnaren måste vinna 33 flips irad, det KAN INTE bara vara tur, det håller inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...