Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Lätt att säga men ack så svårt att hålla i praktiken

-

 

Personligen är jag inte avundsjuk på att du har vunnit så mycket pengar, snarare tvärtom så gläds jag med dig (även om jag inte känner dig) för jag tycker det är kul att se folk som lyckas.

Det sporrar en annan till att fortsätta... har hört att framgång föder framgång ;-)

 

 

Btw Dawwe grattis till miljonerna.

 

Man kan ju vara avundsjuk på mer än ett sätt.

 

Jag är avis på honom på sättet, tänk om det var jag. Men inte rackar jag ner på han för det, utan jag nöter på med mitt och önskar alla som vinner lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstruktiv kritik är ju svinbra, det tror jag alla, inkl. Dawwe tycker. Sättet man framför sin kritik på, det är ju där det brister för väldigt många i den här dagboken.

$1000 på att Dawwe når pengarna i main. Any takers?

 

Taget. Arrangera and count me in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag har svårt att förstå är vad som är otroligt annorlunda med den här dagboken än mot andra (förutom MrDawwe själv då, han är uppenbarligen något extra). Finns det verkligen bara 2 sidor av saken, antingen är man avundsjuk eller så älskar man allt Dawwe gör?

 

Självklart inte. Dawwes spel kan såklart kritiseras hur bra/dåligt det än är. Jag gillar Dawwe och hans inställning men det innebär inte att jag tycker att han är någon pokergud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart den spårar ur när forumets alla idioter samlas här inne och fortsätter slänga ur sig totalt meningslösa saker HELA TIDEN. Om jag köper rep åt er, lovar ni att hänga er då? Jag är fattig men det är fan värt det.

 

Ge oss lite updates sen på Bellagio-vistetelsen Dawwe trots alla muppar. :D Lägg aldrig ner dagboken! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, rätt kass liknelse du gör för övrigt.

 

Är det verkligen??

 

Hitler gjorde VÄLDIGT MYCKET dumt och lyckades riktigt bra ända tills han bustade..

 

Samma sak med Mrdawwe han gör VÄLDIGT MYCKET dumt vid pokerborden och lyckas ändå jävligt bra och nu har han bara busten kvar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av Verbal__Kint

Konstruktiv kritik är ju svinbra, det tror jag alla, inkl. Dawwe tycker. Sättet man framför sin kritik på, det är ju där det brister för väldigt många i den här dagboken.

$1000 på att Dawwe når pengarna i main. Any takers?

 

taget, det här måste vara något av årets bästa bets

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag inte dawwe bustar, men skulle han mot all förmodan göra det så har han ju iallafall stoppat undan 1M SEK (minst?) samt varit med om en massa kul grejer som vanliga tighta ABC-Grinders (även mig inräknat) aldrig kommer att få vara med om. Han är en skön kille med fötterna på jorden, till skillnad från alla andra highstakesmiljonärer som lägger sig till med en äckligt dryg attityd mot allt och alla.

 

Nej,

 

Lycka till med framtida byggande av rullen. Jag vet att du kommer att lira de högsta borden någon gång om nu det är ditt mål! :h:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen??

 

Hitler gjorde VÄLDIGT MYCKET dumt och lyckades riktigt bra ända tills han bustade..

 

Samma sak med Mrdawwe han gör VÄLDIGT MYCKET dumt vid pokerborden och lyckas ändå jävligt bra och nu har han bara busten kvar..

 

 

Har du lirat mot dawwe eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...