sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Har alla fått bonuskoder som börjar på NYC? Eller borde jag testa nåt annat? Finns väl inga regler som säger att man inte får dela med sig av sina koder eftersom dom ändå bara funkar för de 'utvalda'? Varför då dela med sig av dom? Citera
Joey Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Varför då dela med sig av dom? För att vara snäll? Läs igenom tråden så kommer du hitta massor av vanliga själar (bl.a undertecknad) som delat med sig av koder. Men det kanske inte ligger för dig. Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 För att vara snäll? Läs igenom tråden så kommer du hitta massor av vanliga själar (bl.a undertecknad) som delat med sig av koder. Men det kanske inte ligger för dig. #()%¤#U%¤5ydhigsf<359846¨5yegdf Har alla fått bonuskoder som börjar på NYC? Eller borde jag testa nåt annat? Finns väl inga regler som säger att man inte får dela med sig av sina koder eftersom dom ändå bara funkar för de 'utvalda'? Citera
freddola Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Får ni reload bonusarna via mejl? Annars, finns det någon reload bonus för tillfället? Helst stå Stor som möjligt. Citera
sorkenkk Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Skulle sajtrepresentanten (EverestPoker) kunna svara på om man måste spela ihop hela bonusen för att få något överhuvudtaget eller ifall man får ut det man klarat av när bonusen går ut? Jag har knappt börjat på min än och har cirka 8k SP att grinda ihop innan den 14:e som jag enligt mina uträkningar behöver spela 20k händer för att hinna klara av. Blir lite svettigt. :> freddola: Ja, det får vi. De är personliga... Citera
hampulito Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Nu är det dax för en lite bonus, Everest! Kan ni inte lägg upp någon kod till oss här på forumet. Citera
XaaL Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Skulle sajtrepresentanten (EverestPoker) kunna svara på om man måste spela ihop hela bonusen för att få något överhuvudtaget eller ifall man får ut det man klarat av när bonusen går ut? Jag har knappt börjat på min än och har cirka 8k SP att grinda ihop innan den 14:e som jag enligt mina uträkningar behöver spela 20k händer för att hinna klara av. Blir lite svettigt. :> freddola: Ja, det får vi. De är personliga... Ganska säker på att du måste spela ihop hela, eftersom den inte betas av allt eftersom! Citera
Zyr Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 när kommer pf.nu nästa reload? pratades ju om nått runt 14 jan.. men inget som hänt på mindre än en månad har jag rejkat $7400, av detta gissar jag på att pf.nu får ca 50%.. känns som man borde kunna få lite mer tillbaka än en $150 bonus, annars hade man ju kunnat signa genom en kompis eller nått Citera
gdaily Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 Dåligt gissat, tyvärr... Men jag väntar också på en fin-fin bonus för forumiterna. Kom igen nu! Citera
freddola Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Varken RB lr reloadbonusar Skärpning nu Everest! Citera
XaaL Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Ska vi hoppa över till Nordicbet eller Betsafe grabbar? Citera
gdaily Postad 3 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2007 Ska vi hoppa över till Nordicbet eller Betsafe grabbar? Jag hittar inte den fisken jag behöver på Prima eller Crypto, eller snarare sagt: Crypto har inga H2H SnG:er och raken på Primas SnG är 50% högre än på Everest, och mycket bättre trafik på Everest, så jag stannar... Citera
Mother Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Får följande felmeddelande när jag försöker använda forumets länl till Everest Poker: "Mother, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet? Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering." Citera
Juggler Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Det är en gammal länk, använd den här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27712 Tack för infon! Citera
MOffegrev Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Börjar bli dags för en ny bonus tycker jag. Citera
sokrat3s Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ja nu e det verkligen dags för en bra bonus för det man rakar åt pf och everest. Kom igen nu och fixa. Citera
JGrande Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Kom igen med ny reloadbonus nu!! Citera
sorkenkk Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 MMM, helst bättre än 20x också.... Citera
huden Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ange bonuskoden NYC350 på ditt bonuskonto nu och du får $350 i CASH!* Citera
gdaily Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ange bonuskoden NYC350 på ditt bonuskonto nu och du får $350 i CASH!* We're sorry; the new bonus was not added because: The bonus code has expired. Please contact Player Support for assistance. Citera
Memory Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ange bonuskoden NYC350 på ditt bonuskonto nu och du får $350 i CASH!* Bonus------Tilldelad--------Upphör------Summa NYC350-----2007-01-17-----2007-02-14------$350.00 Citera
tobjoern Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 kom igen! finns de ingen ny bonus ?? har nästan inte tagit någon.. verkar ient som att någon funkar... Citera
Pepperpum Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Det känns som att de har avvecklat bonussystemet helt och hållet. Dessutom verkar det inte bli någon shop av heller, så frågan är väl snart om det stora antalet fiskar fortfarande gör det lönt att spela där? Citera
hampulito Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Everest!!!! säg någonting. blir det någon summitpoints store. Och var i h,,,,,, har bonusarna tagit vägen? Citera
Recommended Posts