gdaily Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Everest har blivit mycket tightare med sina reloadbonusar har jag tyvärr märkt. Får jag komma med ett förslag: Vi samlar koder i den här tråden, jag kommer att uppdatera förstainlägget "hela" tiden. När du testat en kod och märkt att den fungerar, så skicka ett PM till den som först lämnade koden (står sist). Be om användarnamn och epost reggat på Everest, och skicka över 10% av bonusen (minimum att transferera är $10 så samla ihop ett par om det behövs). På detta sätt får uppgiftslämnarna chans till hittelön, dvs den här tråden kommer hållas uppdaterad Frivilligt såklart! http://www.everestpoker.com/en/policies/transfer.html är länken till transfersprotokollet. Om ni signar upp ett nytt konto så föresätter jag att ni använder forumets länk http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30881 och koden SWECASH150 som första kod. Det finns två sorters koder: A) Måste samla ihop alla summitpoängen för att cleara bonusen B) Får bonus utbetalt allt eftersom C) Vet inte om det är A eller B Alla bonuskoder fungerar inte för alla: prova helt enkelt. De som är C-markerade, tala gärna om för mig här om de är typ A eller B Lets rock: A: SWECASH150 $150 1500 poäng C: Everest120 $20, ? poäng Agent Cooper A: 2Y2 $10, 1 poäng(!) Gunnfjaun C: CARTEFRANCE $100, 1000 poäng Zebob A: 9975 $75, ? poäng Zebob C: DASPM, $100, Xaitra A: 99150, Samedi C: EVPLIVE, MrKlistr C: 950c, Nickefik C: net140, $40 Bogust C: EVP4CHARITY $50 Prizonic C: TOULOUSE-ALL-IN, Striden C: REP01, Dave^ C: 100CT $100, Xaitra A: 50101 $50, 700 poäng pop1 A: EVERESTLIVE $100, 1000 poäng Striden C: JFONEB $100, gdaily A: 50C500 $50, 500 poäng gdaily A: 50C750, $50, 750 poäng gdaily C: EVP4CHARITY $50 Infinitiv86 C: 100CT, gdaily B: NET140, ny, kontospecifik, Infinitiv86 Nya koder 2006-11-15 C: N500SP, kontospecifik, $50, pop1 B: HUN11, kontospecifik, $100, Nickeflik Båda gäller till 2006-12-13 (?) Nya icke-kontospecifik 20/12 PLAYEP120 20$, ingen klumpsumma, förmodligen 14.28 sp per 1$ Tina_ Dessutom en hel del kontospecifika bonusar, kolla inläggen på sid 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Bra initiativ! Synd att ingen funkade för mig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Förresten, tror ni det är helt kört att maila och tjata till sig massa bonusar och hota att inte spela om man inte spelar mot nån bonus, lixom dem tjänar ju på en ändå Tänkte bara så att man typ inte får kontot låst om man tjatar efter bonusar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Bra initiativ! Riktigt smart att "hittelön" utdelas! Synd dock att dem har blivit tightare med att ge ut bonusar. Om någon kommer upp med en ny så betalar jag gladeligen 10 % av bonusen till fyndaren! Keep up the good work mates! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Hmm, jag har just startat upp ett konto på Everest Poker, men koden SweCash150 funkar inte alls. Får meddelandet att koden är ogiltig. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Hmm, jag har just startat upp ett konto på Everest Poker, men koden SweCash150 funkar inte alls. Får meddelandet att koden är ogiltig. Vad kan det bero på? Att den har gått ut tror jag, eller att du kanske skrivit med små bokstäver. EDIT: Den går ut 30/11. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Problemet är väl att vissa inte går att mata in efter en viss tid innan den går ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 bra initiativ! ska prova de ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ett problem här. Har clearat välkomstbonusen men det finns ingen knapp som gör att jag överför de 100$ till mitt pokerkonto. Hur gör jag? Eller har everest gett mig lite pengar i taget utan att jag har märkt nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ett problem här. Har clearat välkomstbonusen men det finns ingen knapp som gör att jag överför de 100$ till mitt pokerkonto. Hur gör jag? Eller har everest gett mig lite pengar i taget utan att jag har märkt nåt? Är 99% säker att dem ger lite i taget på välkomstbonusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samedi Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 100CT, som är med två gånger på listan, är av typ B. Har för mig att även EVP4CHARITY var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 NY NET140 går ut 24e nov. EVP4Charity går ut i övermorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 NY NET140 går ut 24e nov.EVP4Charity går ut i övermorgon. Tyvärr var den kontospecifik, men prova om just du är tillåten att använda den. Jag har uppdaterat listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Ett problem här. Har clearat välkomstbonusen men det finns ingen knapp som gör att jag överför de 100$ till mitt pokerkonto. Hur gör jag? Eller har everest gett mig lite pengar i taget utan att jag har märkt nåt? Japp, de flesta bonusar får du "lite i taget" allteftersom du slutar spela vid bordet (typ B-bonusar). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 50101 är av typ A och gäller tills 2006-11-15. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Smidigt om ogiltiga bonusar tas bort. Följande funkar inte längre, iaf inte för mig. SWECASH50 EVP4CHARITY EVERESTLIVE EVEREST120 CARTEFRANCE 9975 DASPM 99150 EVPLIVE 950C REP01 JFONEB 50C500 50C750 75AG NET140 och 100CT finns dessutom med två gånger på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sydvest Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 finns det någon som fortfarande funkar? Nån som har lust att dela med sig en? helt värdelöst att lira på everest om man inte får lite rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 helt värdelöst att lira på everest om man inte får lite rakeback Nja.... det är ju inte direkt några raketforskare man spelar mot.... så om du bara vill vinna när du spelar så finns det ju faktiskt en hel drös med sajter som är sämre ur den aspekten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 När man precis använt sig av den sista bonusen vad kommer då per mail? Ange bonuskoden HUN11 på ditt bonuskonto nu och du får $100 i bonusdollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Enter bonus code N500SP in your Bonus Account Screen now to receive $50 in CASH!* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Enter bonus code N500SP in your Bonus Account Screen now to receive $50 in CASH!* Hur många summitpoint? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Kolla eran email Ange bonuskoden HUN11 på ditt bonuskonto nu och du får $100 i bonusdollar!* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Kolla eran email Ange bonuskoden HUN11 på ditt bonuskonto nu och du får $100 i bonusdollar!* Om man nu inte fått ett mail, så kan du väl skriva villkor här? Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chollx Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 står inga villkor, tror mer han menade att du skulle kolla ifall just ditt användarnamn kunde få denna bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Kolla eran email Ange bonuskoden HUN11 på ditt bonuskonto nu och du får $100 i bonusdollar!* Om man nu inte fått ett mail, så kan du väl skriva villkor här? Peter Verkar vara kontospecifik sedan hänvisar dom till deras hemsida "våra regler och villkor för bonusar" Bonusen går ut 13 december. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts