Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com


johan_gr

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vilja se att korten blir större. Som det är nu är det rätt svårt o se när man har minsta storleken på borden.. Sen är det semisegt o laggigt om man har uppe fler än 1 bord..

 

Hej DaPIne,

 

Vi ska göra hålkorten större så fort vi hinner.

När det gäller seghet och laggning, trimmar vi våra servrar imorgon.

 

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några synpunkter efter att ha spelat 1000$ freerollen igår:

 

* Ljudet fungerade inte för mig innan jag startade om klienten under turneringen.

* När ljudet fungerade och jag valt att autofolda min hand så kommer ett distinkt ljud när handen foldas och det börjar blinka gult nere i aktivitetsfältet, mycket störande när jag multitabbar.

* När ljudet inte fungerade så blinkade inte aktivitetsfältet när det var min tur att agera, detta gjorde att några av mina händer autofoldades, det jag reagerade på var att jag inte hittade någon knapp att trycka på för att visa att jag är tillbaka. Detta gjorde att när den nya handen spelades och jag satt UTG så har jag en tiondels sekund på mig att trycka ur foldknappen.

* En kille höjer före mig, jag har en fin hand och tänker gå all-in, klienten väljer att hänga sig och mina fina hand foldas.

* Varför frågar klieten om jag vill fortsätta spela efter en timma eller om den ska stänga av sig själv, trots att det är paus i turneringen jag spelar?

* När jag ökade storleken på bordet så gick det att göra så att det blev större än skärmen och hörnet som man ändrar bordstorleken ligger utanför skrivbordsytan, jag hittade ingen annan lösning än att restarta klienten igen :-D

* Jag önskar att ha siffror på aktuell pottstorlek samt att det står hur mycket spelaren bettar istället för en markerhög.

 

Annars tyckte jag klienten var snygg och det känns som ni har tänkt till och hittat på lite roliga funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat NL 0.25-0-50 ett bra tag igår och låst upp 36% av bonusen. Borde man inte ha fått någon VIP poäng då?

 

Hej Alex_svensk

 

Under tiden man clearar en bonus tjänar man Bonus Poäng istället för VIP-poäng, däremot så fortsätter du klättra i rakeback stegen under tiden du clearar en bonus. Du kan läsa mer om detta på våran hemsida under promotions.

 

Ha en bra dag

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några synpunkter efter att ha spelat 1000$ freerollen igår:

 

* Ljudet fungerade inte för mig innan jag startade om klienten under turneringen.

* När ljudet fungerade och jag valt att autofolda min hand så kommer ett distinkt ljud när handen foldas och det börjar blinka gult nere i aktivitetsfältet, mycket störande när jag multitabbar.

* När ljudet inte fungerade så blinkade inte aktivitetsfältet när det var min tur att agera, detta gjorde att några av mina händer autofoldades, det jag reagerade på var att jag inte hittade någon knapp att trycka på för att visa att jag är tillbaka. Detta gjorde att när den nya handen spelades och jag satt UTG så har jag en tiondels sekund på mig att trycka ur foldknappen.

* En kille höjer före mig, jag har en fin hand och tänker gå all-in, klienten väljer att hänga sig och mina fina hand foldas.

* Varför frågar klieten om jag vill fortsätta spela efter en timma eller om den ska stänga av sig själv, trots att det är paus i turneringen jag spelar?

* När jag ökade storleken på bordet så gick det att göra så att det blev större än skärmen och hörnet som man ändrar bordstorleken ligger utanför skrivbordsytan, jag hittade ingen annan lösning än att restarta klienten igen :-D

* Jag önskar att ha siffror på aktuell pottstorlek samt att det står hur mycket spelaren bettar istället för en markerhög.

 

Annars tyckte jag klienten var snygg och det känns som ni har tänkt till och hittat på lite roliga funktioner.

 

Hej Converze,

Jättetack för dina synpunkter och beröm!

1) Vi hade problem med ljud hos vissa spelare, vi håller på att lösa det.

2) Vi ser över ljudplaceringar, ska ändras.

3) Det kommer en "Im Back" knapp mycket snart.

4) Att klienten hängde sig beror troligen på att vi hade en mindre minnesläcka som vi tätar till nu.

5) Anledningen till att kleinten frågar om du vill fortsätta spela är att det är ett krav från Malatas spelkommission där vi har licensen.

6) ska testa det du skriver om resize av borden. Återkommer om det.

7)Om du tar musen över potten så visas pottstorlek, ska fundera på att lägga till siffror default där. Det kommer upp vad spelaren bettar i siffror, men det tonas bort efter nån sekund. Ska titta på att permanenta den texten.

 

Än en gång tack för hjälpen!

 

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som testat sng utbudet?

Trafik, nivåers, struktur, turbos etc

 

Hej Blattanfejan,

 

Vi öppnar officiellt på Torsdag 1/3 kl 19.00, Då kommer det förhoppningsvis att bli action på SimbaPoker ;)!

Så just nu så är det inte mycket trafik då vi mest kört testspel/turneringar.

 

Vi är naturligtvis tacksamma för feedback på de saker du frågar efter så vi kan göra sajten spelvänlig och bra!

 

Ha en trevlig dag!

 

SimbaPoker crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer det bli highstakes action på sidan eller är sidan främst till för spelare som spelar lägre?

finns 5/10 NL nivån?

 

Hej Spelgalen,

 

Vi har 5/10 NL

När det gäller Highstake action så kommer det att ges möjligheter till detta om vi ser att efterfrågan finns.

 

Vi kommer generellt att vara väldigt lyhörda för våra kunders önskemål.

Det är en fördel att vara en fristående site/nätverk, då vi kan ändra/lägga till saker efter kundernas önskemål mycket snabbt, utan att behöva fråga någon annan, som t.ex. om man har ett skin och kanske måste gå till nätverks ägarna varje gång man har en bra idé på nåt kul man vill lägga till.

 

Ha en trevlig kväll!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad står namnet för?

 

Hej EL_FishkO,

 

Namnet står egentligen inte för något speciellt.

 

Vi ville ha ett namn som var lätt att komma ihåg, och som lät trevligt och förtroende ingivande.

 

Sen var det en ren tillfällighet att ett snällt och trevligt djur i nån tecknad film som gjordes för några år sedan hette så....:-D

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför står det såhär på min mac ?, varje gång jag startar!

 

Lost connection to server, trying to reconnect.

 

Attempt: 2

 

Hej Hampa5!

 

 

Problemet du beskriver är relaterat till intel-Mac:ar. Om du kör igenom Rosetta går det att kringå anslutningsproblemet. Skulle inte detta funka, ta kontakt med oss på support@simbapoker.com

 

Vänliga hälsningar,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Hampa5!

 

 

Problemet du beskriver är relaterat till intel-Mac:ar. Om du kör igenom Rosetta går det att kringå anslutningsproblemet. Skulle inte detta funka, ta kontakt med oss på support@simbapoker.com

 

Vänliga hälsningar,

 

SimbaPoker Crew

 

 

Men varför inte fixa det när alla nya MAC har intelprocessorer ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...