Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com


johan_gr

Recommended Posts

Kära spelare,

Efter 3 års kämpande blir vi tyvärr tvugna att lägga ner SimbaPoker.

då vi inte lyckats få fart på spelet i den utsträckning som behövs för att köra vidare.

 

Vi vill tacka alla er som spelat hos oss och hoppas ni haft trevligt hos oss.

De pengar som finns på spelarkonton kommer att återbetalas till spelare så fort som möjligt dock senast den 1 Augusti.

Vidare information om detta kommer att gå ut till de spelare som har innestående medel hos oss.

Det finns ingen anledning att vara orolig att inte pengarna kommer att återbetalas då vi har en bankgaranti hos Lotteriinspektionen på Malta (LGA) som överstiger de medel som finns på spelar konton hos SimbaPoker.

 

Om ni har några frågor maila oss gärna på support@simbapoker.com.

 

Vi kommer att fokusera på att bygga vidare på vår pokermjukvara (som använts på SimbaPoker) och om någon är intresserad av att starta eget med egen klient för poker och/eller behöver hjälp inom pokerbranchen ,hör av er till info@garcio.com, så kan vi hjälpa er.

 

Tack för allt och lycka till vid borden!

SimbaPoker Crew

 

Hur går det med utbetalningarna Simba ??? den första Augusti har passerat och jag har iaf fortfarande inte fått några pengar till mitt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur går det med utbetalningarna Simba ??? den första Augusti har passerat och jag har iaf fortfarande inte fått några pengar till mitt konto.

 

Hej Stehl,

Vi kommer att betala ut pengarna så fort pappers exercisen med Lotteri and Gaming Association (LGA) på Malta är klar. Vi får/kan inte påbörja utbetalnings processen innan vi har den godkänd från LGA. Tyvärr har denna process dragit ut på tiden då LGA är en stor koloss och tar god tid på sig när de gör saker.

 

Vi har från vår sida leverat alla dokument som dom begär och nu väntar vi på att dom ska säga ok till oss att starta utbetalningarna.

 

Talade med dom igår och förhoppningsvis ska det snart vara klart enligt LGA.

 

MVH

SimbaPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Då repeterar vi frågan såhär 1 månad senare.

 

Hur går det med utbetalningarna Simba ??? den första Augusti har passerat och jag har iaf fortfarande inte fått några pengar till mitt konto.

 

 

Är du förvånad Freddie ? saknar oxå självklart pengarna, men som vanligt klarar inte simbapoker hålla det dom lovar. Vi får nog vara glada om pengarna kommer överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...