Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com


johan_gr

Recommended Posts

Hejsan SimbaPoker,

 

Jag säger det redan nu innan jag glömmer det.

Ni borde definitivt göra så att en manuell knapptryckning behövs för att aktivera tidsbanken. Som det är nu blir det väldigt segt när folk är sitting out men tidsbanken aktiveras ändå.

 

håller verkligen med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns nog en hel del att jobba med på sajten.

 

Inget ljud.

 

När jag syna så vann jag potten utan att BB folda? Tackar.

 

Ingen uppgift på bordet om pottstorlek.

 

Ingen uppgift på bordet om storlek på bet.

 

+ det andra som redan nämts.

 

 

Så nog har ni lite att fila på. Konstigt med tanke på att ni "Öppnar" idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Sajten ser fin ut, men hur gör man för att krympa borden? Ett fönster täcker upp ca 140% av min skärm (på laptop) just nu och det är ju inte helt optimalt ut.

 

Om jag inte kommer ihåg helt fel så kan du i nedre högra hörnet ändra storleken i väldigt många steg ;)

 

[EDIT] Du har redan hunnit fått svar tom :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns nog en hel del att jobba med på sajten.

 

Inget ljud.

 

När jag syna så vann jag potten utan att BB folda? Tackar.

 

Ingen uppgift på bordet om pottstorlek.

 

Ingen uppgift på bordet om storlek på bet.

 

+ det andra som redan nämts.

 

 

Så nog har ni lite att fila på. Konstigt med tanke på att ni "Öppnar" idag.

 

 

Jag har iaf ljud..

 

ang. pottstorlek: Jag tänkte samma sak tills jag insåg att de visar pottstorlek när pengarna förts in i potten, vilket iofs inte är tillräckligt i min mening..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns nog en hel del att jobba med på sajten.

 

Inget ljud.

 

När jag syna så vann jag potten utan att BB folda? Tackar.

 

Ingen uppgift på bordet om pottstorlek.

 

Ingen uppgift på bordet om storlek på bet.

 

+ det andra som redan nämts.

 

 

Så nog har ni lite att fila på. Konstigt med tanke på att ni "Öppnar" idag.

 

Hej Ängeln17,

Tar dina saker uppifrån.

 

1)När jag syna så vann jag potten utan att BB folda? Tackar.

Svar: BB var förmodligen sit out därför vann du potten trots att du bara synade.

 

2)Ingen uppgift på bordet om pottstorlek.

Svar Simba: Om du klickar på dina kort så får du upp en del valmöjligheter. Om du där väljer att du vill visa "handvärde"/"Hand description"

Så får visas pottstorlek m.m. med siffror. Om du fortfarnade inte kan se det, kan du göra mouse over, och se det på det viset.

 

3) Ingen uppgift på bordet om storlek på bet.

Svar Simba: Om du klickar på dina kort så får du upp en del valmöjligheter. Om du där väljer att du vill visa "handvärde"/"Hand description"

Så får visas betstorlek m.m. med siffror. Om du fortfarnade inte kan se det, kan du göra mouse over, och se det på det viset.

 

Har fått rapport från en till som säger att han inte kan se pott/bet i siffror direkt även om han har handvärde i bockat, så vi ska kolla det. men mouse over funkar alltid.

 

Dessutom har vi bet pot knapp där det står vad potten är, utom i fixed limit.

 

Har du fler frågor, hör av dig!

Ha en bra kväll.

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med pokerbordets storlek; det verkar för stort i förhållande till bildskärmen (17"). Jag har Windows XP. Skall man behöva ändra bildskärmens upplösning? Det brukar inte vara någon bra lösning. Som det är nu går det inte ens att logga ut/lämna bordet utan att tryck ctrl+alt+delete.

 

Hej Decoy,

Vad har du för upplösning på din skärm och är det en platt eller tjock skärm?

 

MVH

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du kunna utveckla hur rakeback stegen funkar? Står att den nivån man har i slutet av månaden får man starta på nästa månad, menas det att man fortsätter klättra på stegen från den nivån eller nollställs stegen varje ny månad? Och om man kommer upp till säg 40% RB får man 40% på allt det man spelat in under den månaden då?

 

Hej DaPine87

 

Rakebackstegen uppdateras instantly vilket betyder att samma sekund som du når en ny nivå kommer du få den nya rakeback procenten.

 

Den nivå du når en månad kommer vara den minsta rakeback du kommer ha efterföljande månad. Du börjar dock klättra från botten av stegen varje månad, skillnaden är att du har en garanterad lägsta nivå.

 

T.ex.

Månad A når du 30% i rakeback.

Hela månad B kommer du ha minst 30% i rakeback. Under månad B så spelar du dock ingenting vilket gör att när månad C börjar är din rakeback 0%

 

Svaret på din sista fråga är Nej. Eftersom rakebacken krediteras ditt rakeback konto direkt så har all den rakeback du har tjänat ihop under månaden redan betalats ut till dig.

 

Hoppas detta kastade lite ljus på dina frågor

 

Ha en bra dag

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med reservation för att det nämnts redan..

 

Om du redan har gjort ditt val att folda innan det är din tur så poppar ändå fönstret upp och du hör ljudet som om det vore din tur.

 

Hej Matsile,

 

Vi har sett det och vi kommer att fixa det så fort vi kan.

 

Vi ber om ursäkt för detta!

 

Ha en bra kväll!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har läst på eran hemsida nu om rakeback stegen. Undrar bara en sak, säg att jag i Januari får 80K VIP så får jag ju 20% minimum rakeback i Februari, sen då i Februari så nollställs VIPen (?), den 18 februari har jag tjänat ihop 150K VIP vilket motsvarar 30% Rakeback, får jag då 30% rakeback på allt spel under Februari eller får jag bara 30% rakeback på det spelet efter jag uppnått 30%?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni nån tanke på att införa stöd för moneybokers?

 

Hej DaPIne,

Ja, det har vi. Vi är dock inte förtjusta att ha penningtransaktioner utanför klienten, vilket moneybookers för tillfället har som krav, dvs att man gör insättningen via webbsida. Vi har avtal med dom och tittar på en lösning.

 

 

Ha en bra kväll!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det några bountys i 2K - freerollen? vad ehtetr era proffs när de lirar?

Det stod i chat-fönstret att det är samma bounties som i SM-frirulle, dvs kalle, Mister, pege och TomtarnasKonung.

Frågan är om man får $200 för 2, $500 för 3 och SM-plats för alla, som i SM-frirullen? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis,

 

och inte poppar bordet fram om man har annat bord uppe när det är ens tur. Lite jävligt när man dessutom inte har ljud.

 

Hej igen,

 

Anledningen till att bordet inte poppar fram är att vi valt att inte göra så. Anledningen till dett är att om du sitter aktiv i en stor pott i t.ex. ett cashgame, och ska göra en handling, så finns det risk för att du åker på ett felklick som kan kosta dig mycket pengar om nästa bord som står itur för dig att agera på plötsligt poppar upp.

 

När det gäller ljudet, så verkar det som det inte funkar i vissa klienter, vi tittar på det och ska lösa det så fort vi kan.

 

 

Ha en bra kväll!

 

SimbaPoker crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om detta varit uppe tidigare i tråden.

Men en sak som jag tycker är lite lustig är när man bockat i ett val (ex. lägg) i förväg så kommer klienten fram ändå när det är ens tur.

Kan vara så att man sitter och trycker på annat på nån hemsida och så vips kommer klienten fram och man synar en allin utan att det var meningen.

Tänkt att vara så eller kommer det att ändras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...