najvik Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nu har pokershare ändrat sin bonus till 20x.... Jag reggade mig i novemeber och slapp därmed de nya reglerna...Ville bara meddela det så ingen tror att det är en bra bonus längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
talltt Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Hur kan man se de totala antalet rakade händer man spelat jag kan bara se lite drygt en månad bakåt. Mvh Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag tog bonusen, reggade mig i december (tror jag). I vilket fall som helst fick jag den till x10. Satte in 250 dollar = 2500 RH. Spelade drygt 2500 och mailade supporten, fick svar omgående att jag bara spelat 2460 (kanske jag räknat fel, vet ej), gjorde 40 RH till och bad om bonusen. Den kom omgående. Gjorde uttag till Neteller, det var en fredag så uttaget kom inte förrän på måndagen. Funkade alltså bra för mig. Nu bär det iväg till Unibet. 300 VIP för 100 dollar, ganska nice även på låga nivåer (FL 0,25/0,5). Ska då endast spela 600 RH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts