Gå till innehåll

PokerShare.com - Signup, 100% upp till $300, 10x


fhaugen

Recommended Posts

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

både betonbet och denna är klart värda att köra.

passa på nu när det är två så pass bra erbjudanden.

 

Som det nämndes tidigare är denna dealt, vilket uppskattas hos många och det går snabbare att göra klart den.

 

Se det som $300 gratis!

 

Absolut det ska jag göra. Ska dock börja med bet365 bonus eftersom deras erbjudande går ut 31 oktober. Pratade med deras support och de sa att man måste ha klarat 50 raked hands innan 31 oktober, har man gjort det så har man "börjat" med bonusen och får då fortsätta även om erbjudandet upphör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nyss gjort ett konto på sidan men kan inte logga in. Jag är säker på att jag anger rätt uppgifter när jag loggar in för jag sparade inloggning+lösenord när jag reggade mig. Någon mer som haft samma problem nu? Har i alla fall kontaktat support så får jag se vad som händer.

 

Kan även passa på att fråga om någno här ens klarat den här bonusen än och fått cashen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan även passa på att fråga om någno här ens klarat den här bonusen än och fått cashen. :)

 

Jag har spelat 3000 raked hands och fått min bonus och begärt utbetalning, dock inte fått in pengarna till neteller än.

Men det gick inte tyvärr helt problemfritt, när jag mailade in och begärde min bonus sa de att jag bara spelat 1200 raked hands fastän jag hade över 3000. Men efter att jag skickat in en printscreen och väntat en 3 dar och mailat dom igen så bad dom om ursäkt och gav mig min bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, misstänkte att de skulle krångla. Vill minnas att stans poker var precis likadana, krävde att man lirade betydligt mer raked hands än vad som var kravet.

 

Gällande användarnamn så är det ju automatgenererat med en massa siffror och bokstäver, är du säker på att det är det du angett vid inloggning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också en förfrågan ifall jag kunde skicka en skärmdump.

 

Mailade om bonusen - fick mail om skärmdump - mailade skärmdump - fick bonusen.. efter två timmar!

 

Jag tyckte det fungerade mycket fint.

 

// ah_derka

 

sen att jag hatar prima och kunde dra därifrån snabbt gjorde inte saken sämre..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj så äcklig färg dom hade på borden, går det att byta så man får samma bord som från tex purple-lounge?

 

Och Purple-Lounge har inte äckliga färger? Tacka vet jag typ 123Poker eller BetOnBet. Där har vi sköna färger!

 

spela roll vilken klient som har sköna färger bara jag slipper dom här, går det byta på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som kan svara om det går för jag får verkligen ont i ögonen av färgerna de har...

 

Men det är lugnt att titta på din avatar??

 

 

HAHAHAHHA humor :D

 

 

Svaret på din fråga;

 

dannnne88: Det att modifera utseendet på bordet precis som du vill!

 

<dinHDD>:\<dinpokerklient>\theme\<dinpokerklient>\global\Table6\table6.dat

 

 

1. Verktyg > mappalternativ > visniing > dölj filnamnstillägg, TA BORT.

2. ändra table6.dat till table6.jpg, öppna den sedan i valfritt bildbehandlingsprogram (förslagsvis photoshop)

3. Modifera precis hur du vill, antingen så tar du ett skönt skin och bara kopiera (ta bort loggan eller dylikt), eller låt fantasin flöda.

4. Njut av det nya visuella fake-pokershare och hoppas det går bättre nu när ögonen mår bättre ;)

 

 

-- edit --

glöm inte att ändra tillbaka filformatet från .jpg till .dat när du är klar!

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju få bananer på den här siten men vad jag vet så drar de sen av det från bonusen sen så man får ändå lika mkt. Så är det ngn poäng med att skaffa bananer medan man gör bonusen?

 

är ju inte så mycket jobb för att fixa det så är väl lika bra att regga sig med bananer när man ändå ska spela sen kanske du vill spela där sen någon gång då är det ju bäst att ha bananerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

härligt.

 

något som tiltar mig är dock "click here to play blackjack"

 

samt de otroligt fula "rutorna" med spelarnamnen åt som jag antar att man inte kan göra någonting åt.

 

suck, överjävligt fult men vad gör man inte, verkar gå relativt snabbt ändå :D

 

Ska man vara fin, får man lida pin (av bara helvete :()

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nyss gjort ett konto på sidan men kan inte logga in. Jag är säker på att jag anger rätt uppgifter när jag loggar in för jag sparade inloggning+lösenord när jag reggade mig. Någon mer som haft samma problem nu? Har i alla fall kontaktat support så får jag se vad som händer.

 

Kan även passa på att fråga om någno här ens klarat den här bonusen än och fått cashen. :)

 

 

Har precis samma problem, hur löste du detta? Hjälpte support dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...