Gå till innehåll

PokerShare.com - Signup, 100% upp till $300, 10x


fhaugen

Recommended Posts

Jag har nyss gjort ett konto på sidan men kan inte logga in. Jag är säker på att jag anger rätt uppgifter när jag loggar in för jag sparade inloggning+lösenord när jag reggade mig. Någon mer som haft samma problem nu? Har i alla fall kontaktat support så får jag se vad som händer.

 

Kan även passa på att fråga om någno här ens klarat den här bonusen än och fått cashen. :)

 

 

Har precis samma problem, hur löste du detta? Hjälpte support dig?

 

en vän till mig fick precis samma problem.

Han hörde av sig till supporten, förvirrad som han var och dom "resettade" hans password, ingen aning om vad det är frågan om :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag spelat klart bonusen, mailat supporten (passade på att bifoga en bild på att jag spelat 3000+ raked hands)

 

Tog knappa 2 timmar så var bonusen inen på kontot :)

 

Till sist skulle man bara fylla i lite uppgifter ang. sitt Netellerkonto när man skulle göra sitt uttag (tog mig lite tid att fatta varför inte pengarna kom nånstans :D)

 

Inga övriga problem, bra och väldigt lätt bonus för er som undrar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara bra respons tid på supporten med.

 

Dunkade in $500 och spelade ner mig till 232.

 

Hade läst att någon fått pengar i förtid så jag mailade supporten och försökte mig på en fuling. Men de svarade på 20 min och berättade att jag inte uppfyllt kraven.

 

Så jag återgick till bordet och vann ihop 250 .. , 900 händer kvar sedan får vi se hur snabbt man får bonusen. Hur snabbt betalar dem ut till neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara bra respons tid på supporten med.

 

Dunkade in $500 och spelade ner mig till 232.

 

Hade läst att någon fått pengar i förtid så jag mailade supporten och försökte mig på en fuling. Men de svarade på 20 min och berättade att jag inte uppfyllt kraven.

 

Så jag återgick till bordet och vann ihop 250 .. , 900 händer kvar sedan får vi se hur snabbt man får bonusen. Hur snabbt betalar dem ut till neteller?

 

Ang. utbetalningar till neteller; Ska ta 24-72 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon speciell promotional code för att få 100% bonus?

 

Nej, bara sätta in och börja lira. När du e klar är det bara att maila supporten.. gick smidigt för mig!

 

Tack!

En annan fundering nu när jag börjat spela. Har två olika datorer och de rejkade händer jag spelat ihop på den ena verkar inte följa med till den andra. Kanske är dumt av mig men läggs de inte in i deras system så att varje gång jag loggar in så hämtas mina rejkade händer vilken dator jag än använder? Känns tungt att börja om från noll igen när jag ändå hade ett par hundra inspelade händer på den andra datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon speciell promotional code för att få 100% bonus?

 

Nej, bara sätta in och börja lira. När du e klar är det bara att maila supporten.. gick smidigt för mig!

 

Tack!

En annan fundering nu när jag börjat spela. Har två olika datorer och de rejkade händer jag spelat ihop på den ena verkar inte följa med till den andra. Kanske är dumt av mig men läggs de inte in i deras system så att varje gång jag loggar in så hämtas mina rejkade händer vilken dator jag än använder? Känns tungt att börja om från noll igen när jag ändå hade ett par hundra inspelade händer på den andra datorn.

 

 

Kolla under Menu -> Rake Hands! Där ser du alla din rakeade händer du spelat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon speciell promotional code för att få 100% bonus?

 

Nej, bara sätta in och börja lira. När du e klar är det bara att maila supporten.. gick smidigt för mig!

 

Tack!

En annan fundering nu när jag börjat spela. Har två olika datorer och de rejkade händer jag spelat ihop på den ena verkar inte följa med till den andra. Kanske är dumt av mig men läggs de inte in i deras system så att varje gång jag loggar in så hämtas mina rejkade händer vilken dator jag än använder? Känns tungt att börja om från noll igen när jag ändå hade ett par hundra inspelade händer på den andra datorn.

 

 

Kolla under Menu -> Rake Hands! Där ser du alla din rakeade händer du spelat

 

Återigen tack!

Man är ju inte Nicke Nyfiken direkt. Borde jag ju kunnat lista ut själv :)

Men men, eder hjälp äro ovärderlig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar det med visa kort?

Man kan sätta in 300$ å sedan ta ut +600$ till kortet ? (vill inte skaffa neteller )

 

Jag hade planerat att göra samma sak, men när jag väl skulle göra uttaget till VISA kortet så verkade inte det fungera...

Så jag blev i varje fall tvungen att ta ut till neteller...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon speciell promotional code för att få 100% bonus?

 

Nej, bara sätta in och börja lira. När du e klar är det bara att maila supporten.. gick smidigt för mig!

 

Tack!

En annan fundering nu när jag börjat spela. Har två olika datorer och de rejkade händer jag spelat ihop på den ena verkar inte följa med till den andra. Kanske är dumt av mig men läggs de inte in i deras system så att varje gång jag loggar in så hämtas mina rejkade händer vilken dator jag än använder? Känns tungt att börja om från noll igen när jag ändå hade ett par hundra inspelade händer på den andra datorn.

 

 

Kolla under Menu -> Rake Hands! Där ser du alla din rakeade händer du spelat

 

 

mjoo men när man spelat där i mer än 40 dagar försvinner ju skiten, jag spelade där för kanske 37 dagar sedan, sen i måndags bestämde jag mig för att spela där igen. Spelade in till 2950 händer igår sen tänkte jag ta resten idag, men jag har ju bara spelat 2500 nu. Mailat support men dom är seega. kan tänka mig att de kommer be om en print och då är jag lite körd. jag har spelat kanske 1500 händer i mån, tis och onsdag och för varje dag de går så förlorar jag ju massa händer eftersom det är bara 40 dagar!! BAHHH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en veckas teknikstrul på PokerShare verkar de ha fått ordning på en del saker och ting. Dock försökte de "blåsa" mig på min $300 deposit bonus efter att jag spelat 3000raked för att jag hade cashat ut en turneringsvinst och det fick man tydligen inte (står inte så vitt jag vet i bonus requirements) men efter ett litet klagomail fick jag bonusen. Så ett råd, casha inte ut i onödan. Dom blir tydligen griniga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...