Gå till innehåll

PokerShare.com - Signup, 100% upp till $300, 10x


fhaugen

Recommended Posts

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De jobbiga är ju att jag har spelat in bonusen men får den inte, får inget svar av support heller. Rekommenderar ej den här bonusen!

 

Efter 10 dagars mailande och klagande har jag äntligen fått bonusen. Screenshot som någon annan rekommederade verkar de inte bry sig om, i alla fall inte i mitt fall. Mailade in en bild, de svarade några dagar senare och hade då kollat mina rakade händer de senaste 40 dagarna och då hade jag inte längre 3000 hands. De brydde sig inte om att titta på screenshotet som de själva bad om. Då började jag bli riktigt upprörd och skrev ett argt mail tillbaka och då löste dem det på någon timme. Sjukt.

 

Mitt råd, ge inte upp! 6-7 mail senare får man den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, fick precis ett mail av den sidan som givit mig rakeback på pokershare angående utbetalningen av oktober månads dito som inte kommit...

 

citat från hennes kontakt med pokershare

 

" Our head of Customer Service was told by me to credit that account then told me it had been done. I have done it myself now, unfortunately I can’t shout at him as we fired him last week, for constant sh*t like this."

 

Känns som de haft lite blandade problem kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt (eller snarare olustigt) med alla dessa problem alla upplever. Själv fick jag bonusen den 2:a december, en halvtimme efter att ha spelat ihop 3000 raked hands. Mailade dem o fick svar 3h senare att bonusen nu var insatt. Cashade ut dem utan problem. Har även fått väldigt bra svar på de frågor jag mailat dem om tidigare så jag har bara gott att säga om denna sajt och deras bonus. Tänkte bara posta detta som en motvikt mot alla negativa erfarenheter av sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Clearade bonusen idag och mailade dom för ca 2timmar sen, har inte fått något svar och inga pengar. Skickar det något mail där de bekräftar insättningen?

 

Jag vet inte om de skickar ut ngt per automatik men jag mailade dem, fick bekräftelse på att de krediterat mitt konto... Innan jag hade fått det mailet var pengarna redan inne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när dom höjt antalet raked hands så undrar jag om denna bonus fortfarande är en bra bonus att köra? Eller finns det någon bättre på prima?

Jag spelar NL20 och crika 500-1000 händer per dag.

 

Det finns ju bra mycket bättre bonusar som du kan köra först.

Bet365 hade, åtminstone för några månader sedan, 100 dollar

i bonus om du spelade 500 rakade händer. Tridentpoker 200 dollar

i bonus när du spelat 2000 rakade händer. Så visst finns det bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju bra mycket bättre bonusar som du kan köra först.

Bet365 hade, åtminstone för några månader sedan, 100 dollar

i bonus om du spelade 500 rakade händer. Tridentpoker 200 dollar

i bonus när du spelat 2000 rakade händer. Så visst finns det bättre.

Bet365 har ändrat sin bonus nu, från att ha varit en av de enklaste till att nu vara en av de sämsta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...