Gå till innehåll

PokerShare.com - Signup, 100% upp till $300, 10x


fhaugen

Recommended Posts

I samband med PokerShares flytt till prima släpper dom en ny go bonus.

 

PokerShare offers a 100% deposit bonus to first time PokerShare players who open a real money account on or after 10th October 2006.

 

Terms and Conditions

This is a one off bonus offer, applicable to first time PokerShare players who open a real money account on or after the 10th October 2006.

Maximum bonus amount is 100% of your initial deposit up to a maximum of $300.

You will earn your Welcome Bonus once you have played 10 times the bonus amount in raked hands. A raked hand is defined as one where you are dealt cards in a cash game and a rake is taken of 25c and above

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokershares är ju visserligen inte Contributed som BetonBets bonus är. Så pokershares borde gå fortare beroende på hur många bord du spelar.

 

Edit*

 

Går att få bananer på pokershare.

 

Vet du hur mkt procent bananer man får och om det kan kombineras med bonusen?

De svarar ju inte i mail.

 

Tror inte ni bör diskutera det här.. hosthost.

 

OT: Verkar som en riktigt nice bonus. Ska lätt köras så fort BetOnBet-bonusen är clearad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokershares är ju visserligen inte Contributed som BetonBets bonus är. Så pokershares borde gå fortare beroende på hur många bord du spelar.

 

Edit*

 

Går att få bananer på pokershare.

 

Vet du hur mkt procent bananer man får och om det kan kombineras med bonusen?

De svarar ju inte i mail.

 

Googla lite så får du svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel: Den enda rakebacken som är tillåten att diskutera är sådan som ALLA får, typ den som finns på WorldPX, eller cashbacken som B2B erbjuder. Personliga rakeavtal är INTE tillåtet att diskutera, inte ens om man kallar det bananer!

 

Allt snack om rake är mao NO, NO, NO. Inte ens Bingo-rakeback får diskuteras.

 

Är det överhuvudtaget tillåtet med personliga RB-avtal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och man har 12 månader på sig att nå 3000 raked hands för 300$ i Bonus- Bra!

 

/SirHejsan

 

Spelar du ett 0.20 NL bord eller? o_O Denna bonus kan ju inte ta mer än 5 dagar om man kör ett bord 1/2 FL (2-3 timmar per dag)

 

Det han menar är att man har ett helt år på sig att klara bonusen, dvs väldigt lång tid. Inte att det kommer ta 1 år för honom att klara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur räknar du nu Annadea???

 

3tim/dag * 5 dagar = 15timmar= 3000 Raked hands.

 

I min verklighet är det omöjligt då det innebär 200 RH per timme och kör du shorthanded på ett någorlunda snabbt bord är det ju ca 120h/timme och kanske 50% blir RH. Då tar det ju 50 timmar och det är ändå optimistikt räknat.

Fullring går ju ännu långsammare....

 

Reagerade på ditt enligt min åsikt *kaxiga inlägg så kände mig tvungen att hugga tillbaka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur räknar du nu Annadea???

 

3tim/dag * 5 dagar = 15timmar= 3000 Raked hands.

 

I min verklighet är det omöjligt då det innebär 200 RH per timme och kör du shorthanded på ett någorlunda snabbt bord är det ju ca 120h/timme och kanske 50% blir RH. Då tar det ju 50 timmar och det är ändå optimistikt räknat.

Fullring går ju ännu långsammare....

 

Reagerade på ditt enligt min åsikt *kaxiga inlägg så kände mig tvungen att hugga tillbaka ;)

 

Vf, dubbla skiten då ;P Drog bara en spontan räkning rakt upp och ner. Känns som det, eftersom jag brukade lira 1000 händer per dag på prima, när jag bonsuhorade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anar iaf ugglor i mossen när jag läser villkoren, man kan tolka dem som att man inte får sätta in pengar med neteller för att få bonusen, typ som Betway.

 

Players are allowed only one active Real Money Account. The name on this Account must match the name on credit card(s) used to make the deposit, or the bonus will be declared void.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade in och frågade för att vara på den säkra sidan då det tar en stund att göra 3000 raked, här är svaret angående NETeller frågan (Fö. tog det inte mer än 30 min att få svar från supporten):

 

 

 

Dear xXxXX,

 

Thank you for your mail and for choosing PlayShare.

 

I can confirm that you are eligible for the Bonus even thou you deposited with Neteller. When you have fulfilled your requirement please get back to us and we will credit your account with the bonus.

 

Should you have any further queries please do not hesitate to contact us.

 

Kind Regards

 

 

Nils Wieslander

 

Helpdesk

Playshare.Com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...