wheelinho Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 dubbel, trippel, fjuppel shipitholla! KAAABOOM....headshoot!
Othello Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Jag har även en fråga om barnmat, någon som kan hjälpa mig? Willys är oftast billigaste försäljningsställe, alla barn älskar Sempers Potatis & Rödspättapuré. Vad mer finns det att kunna?
Shahin86 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Shahin86 shows four of a kind, nines sikvald shows a straight flush, king high sikvald wins (€3 999,25) with a straight flush, king high ytterligare en normal sittning. Måste bojkotta alla sajter snart (=
tomtetomte Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag har även en fråga om barnmat, någon som kan hjälpa mig? Willys är oftast billigaste försäljningsställe, alla barn älskar Sempers Potatis & Rödspättapuré. Vad mer finns det att kunna? Man måste absolut ta hänsyn till fläckpotentialen och dess påverkan på klädkontot också. En spilld droppe drottningpure saboterar de flesta klädesplagg och går inte bort i tvätten. Päronpure funkar mycket bättre.
staris Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag har även en fråga om barnmat, någon som kan hjälpa mig? Mixa maten som ni själv äter. Om ni äter starkt kryddad mat, ta bort innan ni kryddar Köttgryta med ris har varit mina ungars favvo.
psatiw Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 När ni ändå är inne på språkfrågor: En rädd katt. Ett ... rådjur. Enlighten me!
elvis77 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 När ni ändå är inne på språkfrågor: En rädd katt. Ett ... rådjur. Enlighten me! Ett skrämt rådjur.
psatiw Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ett skrämt rådjur. Mjo, fast just det här rådjuret var inte skrämt av nåt särskilt utan mer [...] av naturen. Jag tycker det är lite skillnad faktiskt.
FeelingThis Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ett skrämt rådjur. Varför envisas alla...? Vi vill ha ett räddt rådjur.
Toan Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ett skrämt rådjur. Varför envisas alla...? Vi vill ha ett räddt rådjur. Eller varför inte ett räddhågset rådjur? Det kanske är lite väl mycket gammelsvenska över det hela.
Toan Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ett fegt rådjur är ju ett riktigt bra alternativ annars!
gdaily Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken).
Sansrom Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor.
snooker Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Phhhhhpt Too easy one bookshop two bookshops
Othello Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor. Och jag googlade inte ens.
snooker Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor. FUUUUSK inte använda google
ulaf Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 TIIIILT Inte jag heller, tre sekunder sen liksom... Få, färre, färst heter det ja.
Sansrom Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor. FUUUUSK inte använda google Meh! Jag är snabb på det här med data och sånt, men inte så snabb.
snooker Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor. FUUUUSK inte använda google Meh! Jag är snabb på det här med data och sånt, men inte så snabb. for future fusk http://www.susning.nu
snooker Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Det där är väl inga problem att böja. Men kan ni ge mig pluralformen för En bokhandel Två ? (Två bokhandlare är fel, det syftar på ägaren, inte själva butiken). Boklådor. FUUUUSK inte använda google Meh! Jag är snabb på det här med data och sånt, men inte så snabb. Respekt annars om du kunde det Hade inte en aning själv..
ulaf Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Varför heter det "sidan åtta" och inte "personen A"
Othello Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Mitt mål är att vi skall ha minst ett pokerrelaterat inlägg varannan sida. Någon får posta ett sådant, jag har inte tid just nu. Jo, det här hinner jag, för jag är trött på alla idioter som tror de blir badbeatade hela tiden. Folk som spelar dygnet runt och kallar sig själva proffs men fortfarande inte har en grundläggande uppfattning om oddsen i spelet. Här är ett exempel: Jag har AAKK rainbow, slår om preflop. Floppen är Q35r. Jag pottar floppen, han ställer och jag synar all-in. Han har AKQ5. Hur stor chans att vinna har jag? Vad är mitt EV?
Recommended Posts