MGR-Rickard Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Hej Vilken Aprilbonus är det som vi diskuterar här. Vår Bankroll Booster behöver man inte spela igenom signupen för att kräva. Den är fortsatt på 100% upp till 50 Dollar. Välkomstbonusen är på 100% upp till 500 denna månad. Rickard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Hej. Syftade på: http://poker.ladbrokes.com/Bankroll-Booster/promotions/sw Så då bör det inte vara något problem alltså. Tack så mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 för att cleara signup bonusen så behöver man 30 gånger det man satt in i player points, och så står det att man har 30 dagar på sig. Samtidigt står det att alla player points resetas i månadsslutet, så har jag till månadsslutet på mig eller 30 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Har ladbrokes enorma problem för tillfället, eller är det något schemalagt som jag missat? Kommer varken in på pokerklienten eller hemsidan. Eller är det så att bara jag har dessa problem? EDIT: Kom in på hemsidan nu, dock inte pokerdelen EDIT2: Verkar funka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Happ, får väl anta att det är 30 dagar men blir väl blåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Det är alltså 30 dagar som gäller. Vi har såklart tillgång till hur många poäng som du spelat in och kan enkelt kontrollera detta även om de resetas från ditt konto i slutet på månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Någon mer som fått den flashiga "kryssningsbiljetten" hem i brevlådan? "Fina destinationerL stålande poker och härligt sällskap-Service och organisation från h!gsta betygé". Och så en bild på en brud utan huvud i bikini. Ladbrokes verkar ha samma reklambyrå som "Nordeas Fraudkampsavdelning"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Någon mer som fått den flashiga "kryssningsbiljetten" hem i brevlådan? "Fina destinationerL stålande poker och härligt sällskap-Service och organisation från h!gsta betygé". Och så en bild på en brud utan huvud i bikini. Ladbrokes verkar ha samma reklambyrå som "Nordeas Fraudkampsavdelning"... Ja, nu kan jag ju inte svara för vilken byrå som Nordea hade men det verkar inte bättre. Samtliga våra utskick tycks vara påverkade av följande fel: Komma blir till L Punkter blir till - Ö blir till ! Etc Vi önskar all kunder förlåt för detta men det var/är inget som vi hade påverkan på tycks det som. Vi tittar på vad vi kan göra för att fixa detta på bästa sätt. Denna reklamkampanj påverkar ju dock inte att Ladbrokes pokerkryssning kommer att vara en fantastisk upplevelese med gott väder, sköna vyer och spännande poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Ja, nu kan jag ju inte svara för vilken byrå som Nordea hade men det verkar inte bättre. Samtliga våra utskick tycks vara påverkade av följande fel: Komma blir till L Punkter blir till - Ö blir till ! Etc Vi önskar all kunder förlåt för detta men det var/är inget som vi hade påverkan på tycks det som. Vi tittar på vad vi kan göra för att fixa detta på bästa sätt. Denna reklamkampanj påverkar ju dock inte att Ladbrokes pokerkryssning kommer att vara en fantastisk upplevelese med gott väder, sköna vyer och spännande poker! Korrekturläsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Självklart men det var gjort. När maskinen som trycker dem gör något annat sen så kan vi inte göra mycket annat. Maskinen foldrar och kuverterar också så när det upptäcks är det redan ute. Otroligt trist och kostsamt som du kan förstå. Som sagt, Kryssningen ändrar sig dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Förstår att det blev kostsamt, tråkigt när sånt händer. Ville bara lite spydig så här på lördagsförmiddagen... Ska försöka se till att komma med på kryssningen denna gång och undvika att bubbla 3 ggr som i fjol... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorenj Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 tja, mitt konto blev för ett tag sen stulet på ladbrokes. Hade ca 2k på kontot och skulle nog tro att den andra killen, som nickade puttespappat, spelade bort allt från mitt konto Pokerfisen. Brukar man få tillbaxs pengarna? Har mailat eran support om detta vid ett flertal tillfällen men dom bortser alltid från den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 tja, mitt konto blev för ett tag sen stulet på ladbrokes. Hade ca 2k på kontot och skulle nog tro att den andra killen, som nickade puttespappat, spelade bort allt från mitt konto Pokerfisen. Brukar man få tillbaxs pengarna? Har mailat eran support om detta vid ett flertal tillfällen men dom bortser alltid från den frågan. Det var tråkigt att höra att kontot blivit stulet. Det vill man ju helst vara utan. Det är svårt att göra ett allmänt svar på den frågan då det är många faktorer som spelar in om man får tillbaka de eller inte. För det första måste utredningen vara helt klar och det ska vara uppenbart vad som hänt. Vidare så ska vi såklart plocka tillbaka pengarna från den som eventuellt fått dem dumpade till sig. I de fall där kontot blivit hackade kan det inte vara Företagets fel om enskild kund tappat bort lösenord eller inte haft tillräcklig säkerhet på det. det är ett tråkigt svar men det är så det är. Oftast brukar detta dock lösa sig på ett bra sätt och det hoppas vi på även för dig. Det är väldigt svårt för mig att diskutera ditt konto här så jag råder dig till att maila på kundtjanst@ladbrokespoker.com med såna här frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Hej. Hur gör man för att söka efter spelare på Ladbrokes? Jag kunde i den gamla klienten, men hittar inte i denna. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
and217 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Varför finns inte leotop sateliter mera?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Hej. Hur gör man för att söka efter spelare på Ladbrokes? Jag kunde i den gamla klienten, men hittar inte i denna. Peter Hej Peter. Den funktionen är borttagen i den "nya" klienten som vi haft ett tag nu. En idé, som förutsätter att spelaren i fråga har skapat en profil på hemsidan, är att gå till http://www.ladbrokespoker.com och sedan till spelare --> search all players. Det alias du då får fram tar du med till pokerklienten under My buddies där du lägger till det alias som dina vänner. Lite omständigt kan tyckas men mycket säkrare. Om den spelaren sedan inte vill att du ska kunna se vart han elle rhon är så kan han avslå din ansökan om buddy-list. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Varför finns inte leotop sateliter mera?? Hej and217 Leotop satelliterna har vi tagit en paus med i två månader. Dels för att det inte finns så mycket Offline events att spela om i europa just nu och dels för att vi vill fokusera lobbyn mer på de turneringar som vi kör nu. Det blir väldigt mycket olika turneringar när vi kör satelliter, dagliga finaler och veckofinaler till Leotop, Leocop, Poker Million VI, Poker Cruise III, NSOP, ELC, Laddies poker II och WSOP. Det skapar en stor förvirring bland många spelare och helt i enligt het med feedback från vår undersökning har vi valt att från tid till tid inte fokusera på enskilda turneringar. Var dock inte orolig, Leotop återkommer med full kraft när det återigen är dags för EPT. Iår ska vi ha en svensk ladbrokesspelare som upprepar Andreas "_Theah_" Hoivolds Dortmundseger från iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
and217 Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Hade varit roligt att ha kvar nagra sateliter till Heads up barcelona pa nagot satt. Hej and217 Leotop satelliterna har vi tagit en paus med i två månader. Dels för att det inte finns så mycket Offline events att spela om i europa just nu och dels för att vi vill fokusera lobbyn mer på de turneringar som vi kör nu. Det blir väldigt mycket olika turneringar när vi kör satelliter, dagliga finaler och veckofinaler till Leotop, Leocop, Poker Million VI, Poker Cruise III, NSOP, ELC, Laddies poker II och WSOP. Det skapar en stor förvirring bland många spelare och helt i enligt het med feedback från vår undersökning har vi valt att från tid till tid inte fokusera på enskilda turneringar. Var dock inte orolig, Leotop återkommer med full kraft när det återigen är dags för EPT. Iår ska vi ha en svensk ladbrokesspelare som upprepar Andreas "_Theah_" Hoivolds Dortmundseger från iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Hade varit roligt att ha kvar nagra sateliter till Heads up barcelona pa nagot satt. Ja, jag förstår det men det är tyvärr så att detta är det beslut som tagits. Chansen att köpa in sig finns fortfarande om man är intresserad av det. Ledsen för detta men vi har fattat beslutet i enlighet med vad väldigt många spelare tyckte, att lobbyn var för plottrig med så många satelliter. Jag tackar dig för din feedback och tar med mig det till mina chefer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calculator2 Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Varför kan man inte längre se hur många det är som railar, kommer den funktionen tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Varför kan man inte längre se hur många det är som railar, kommer den funktionen tillbaks? Nja, Ladbrokes tog bort den funtionen i enlighet med vad de flesta spelare tyckte var bäst och det finns inga planer på att ta tillbaka den. Är det så att spelare vill ha tillbaka den så föreslår jag att man antingen skickar ett mail till kundtjänsten eller skriver en rad i ladbrokes forum och ser hur stor opinionen är för denna funktion. Så skapar man opinion och med spelarna bakom sig så förändrar man siten. Vi gillar när folk engagerar sig i vår sida och lyssnar noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 varför blir mina uttag avvisade på neteller? May 07 17:15 Ladbrokes - $x USD Avvisade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGR-Rickard Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 varför blir mina uttag avvisade på neteller? May 07 17:15 Ladbrokes - $x USD Avvisade detta är en fråga som jag hellre vill att vi tar på kundtjanst@ladbrokes.com då det är uppgifter som jag inte tror att du vill dela emd dig av här i ett forum, vänligen kontakta oss där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Någoin som vet om....... det finns nån söksida för sng för Ladbrokes likt sharkscoope etc det går att få ut sin sng statistik exporterad eller visad på skärmen, hittar inte detr i klienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 CashBacken på ladbrokes, är det dealt eller contributed? Angående Bankroll Booster, är det verkligen bara 100 player points som behövs för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts