Donner Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 Är lite funderingar kring Pokerstars. Turneringar är ju väldigt bra på pokerstars. Kul med satelliter till stora turneringar, många turneringar dagligen osv. Det ska man inte klaga på! Men hur är det på cash borden? På nivån $0.10/.20 - $0.5/1 NL? Är ju en del amerikaner på pokerstars har man ju hört. Har dock inte stora efarenheter av amerikaner på cash borden. Hur är dom? Väldigt tighta eller över aggresiva? Vilken strategi funkar på dom? Vad finns det för bonusar där? Har en liten tanke att spela där men kan vara bra och höra vad andra säger om pokerstars. EDIT: Oj råkade bli lite fel under här Spelar knappt NL alls själv, men jag tror stars spelare är bland de bättre på nätet. Inte på långa vägar lika slaskigt spel som på t.ex party. Nån NL spelare får svara på den här frågan. Ingen som helst sign up bonus på stars, men de har re-load bonusar kanske 5-6 gånger per år. De brukar vara 20-25% upp till $120 eller $150. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Någon som har exempel på prylar man kan "köpa" för fpps ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 16 November , 2005 Rapport Share Postad 16 November , 2005 Någon som har exempel på prylar man kan"köpa" för fpps ? Kolla själv: http://www.pokerstars.com/fpp_store.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Tjena När jag ska starta Pokerstars så försöker den bara connecta ända tills programmet efter 5 min stängs ner. När jag klickar på "networkstatus" så står det att Pokerstars har 100% liksom alla andra program i listan. Jag har ingen brandvägg installerad. Vet nån vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 TjenaNär jag ska starta Pokerstars så försöker den bara connecta ända tills programmet efter 5 min stängs ner. När jag klickar på "networkstatus" så står det att Pokerstars har 100% liksom alla andra program i listan. Jag har ingen brandvägg installerad. Vet nån vad problemet är? Bredbandsbolaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Nej har Adsl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Haha den var fan bästa på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Någon som har exempel på prylar man kan"köpa" för fpps ? Den där Heavy weight cotton hood -nånting som finns i svart eller grå kan jag rekomendera. Kanonkvalité och varm o go nu när det börjar bli kallt. Storlek som i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Är det någon som har koll på om det krävs någon motprestation och isf vad (generera FPP:s t.ex) för att kunna casha ut pengar man fått från en annan spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
filipp Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Tja Jag undrar om det är någon som har satt in tillexempel $100 med visa , för att sedan ta ut tillexemepl $500 till sitt visa? Går det att göra på pokerstars? Hittar inte vart det står nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Tja Jag undrar om det är någon som har satt in tillexempel $100 med visa , för att sedan ta ut tillexemepl $500 till sitt visa? Går det att göra på pokerstars? Hittar inte vart det står nåt om det. Tidigare i tråden: Så här säger PokerStars Sätta in och ta ut pengar är enkelt på PokerStars. Du kan använda VISA, MasterCard, NETeller, CentralCoin och FirePay. VISA och MasterCard debitkort går också att använda. Vill du ta ut pengar så sänder vi dina pengar tillbaks till metoden du använde att sätta in pengar med (undantaget är MasterCard). Du kan numera ta ut obegränsade summor till ditt VISA kort, helt utan kostnad. Om du föredrar en check så kan vi skicka en check till dig i svenska kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Jag ska plocka ut lite pengar som jag vunnit men jag har ingen tillgång till neteller eller något visa kort. Alltså blir det förmodligen check som gäller för mig. Är det någon som har erfarenheter av checkarna, är det safe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Jag ska plocka ut lite pengar som jag vunnit men jag har ingen tillgång till neteller eller något visa kort.Alltså blir det förmodligen check som gäller för mig. Är det någon som har erfarenheter av checkarna, är det safe? Check från pokerstars verkar vara en dålig affär: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=13597 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 det e ingen lika stor summa som för han där. mindre summor... om man för över det till nån annan som tar ut det då? kommer det funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Erras: Hur sjutton fick du in pengarna egentligen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 bad olika jag känner föra över via deras fina funktion jag får fixa neteller nu helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Pokerstars är sjuuuuuukt segt igen. Nån mer som märker av det? Jäkla BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjh81 Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 erras, varför inte skaffa neteller? enkelt och snabbt och du behöver inte visa för det. Det kan va bra och använda vid uttag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 "Due to changes in Visa's policy, we cannot process cashouts back to your Visa" Så nu går det tydligen inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jb05 Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Någon mer än jag som har GROVA connection-problem på siten? Är vansinnig just nu. Det går upp och ner för att ofta vara helt kass. Disconnected gång efter gång. Jävligt frustrerande när man sitter med nötterna och just ska in med allt i mitten.. Wink Nä, men allvarligt. Har hört att det ska vara problem med BBB:s via telefonlinan. Men jag har BBB 10 Mbit med nätsladden "rakt in i väggen".... Under Network Status är det 100% Jag signade mig på Pokerstars för att göra en bonus och prova på deras turneringar, nu börjar jag bli riktigt irriterad på den laggiga klienten. Droppen kom för fem minuter sen då jag floppade ett set på ett shorthanded limitbord; just då det blir min tur att agera hänger sig skiten. Efteråt ser jag att det blev mycket action - jag vann en liten bråkdel. Detta händer nästan aldrig på Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Jag signade mig på Pokerstars för att göra en bonus och prova på deras turneringar, nu börjar jag bli riktigt irriterad på den laggiga klienten. Droppen kom för fem minuter sen då jag floppade ett set på ett shorthanded limitbord; just då det blir min tur att agera hänger sig skiten. Efteråt ser jag att det blev mycket action - jag vann en liten bråkdel. Detta händer nästan aldrig på Party. Har du möjligen BBB-problemet? Stars klient laggar inte alls för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Hur fungerar det med "deals" eller överenskommelser med att dela på vinsten i turneringar på PS? Hur fungerar det rent praktiskt, sitter det någon "pokermanager" live och noterar vad spelarna kommer överens om i chatten och sedan sätter in rätt summa pengar på respektive spelares konto eller sköts det automatiskt? Stoppas turneringen under tiden som spelarna kommer överens eller är det ngt som görs samtidigt som spelet fortgår? När är det aktuellt med dessa överenskommelser, måste det vara en viss prissumma innan man kan göra detta eller går det att göra på alla nivåer av buy-in och antal spelare? Gäller det bara turneringar eller går det bra med SnGs? //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Hur fungerar det med "deals" eller överenskommelser med att dela på vinsten i turneringar på PS? Hur fungerar det rent praktiskt, sitter det någon "pokermanager" live och noterar vad spelarna kommer överens om i chatten och sedan sätter in rätt summa pengar på respektive spelares konto eller sköts det automatiskt? Stoppas turneringen under tiden som spelarna kommer överens eller är det ngt som görs samtidigt som spelet fortgår? När är det aktuellt med dessa överenskommelser, måste det vara en viss prissumma innan man kan göra detta eller går det att göra på alla nivåer av buy-in och antal spelare? Gäller det bara turneringar eller går det bra med SnGs? //Matte När en deal blir aktuell trycker de som e kvar på "sit out" och nån mailar supporten. Sen dyker en "host" upp i chatten, spelarna presenterar dealen, hosten läser upp den, spelarna godkänner och sen är det klart. Man får spela ut turneringen och efteråt fixar hosten balansen med pengarna. Hosten kan ju oxå pausa touren för dealdisskussion. Är ju inte alltid spelarna kommer överens. Vet faktiskt inte om detta funkar på sngs, men det tror jag. Funkar så här i alla multitours oavsett inköp iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 "Due to changes in Visa's policy, we cannot process cashouts back to your Visa"Så nu går det tydligen inte längre. Gjorde precis ett uttag till mitt VISA. Gick alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts