Gå till innehåll

Hur psykiskt dåligt mår ni när det går dåligt?


heltok

Recommended Posts

Creadle,

 

Känner igen mig exakt! Gjorde en likadan grej för ett par veckor sedan , dock var jag full så det blev ännu värre än 17k! Inte kul det där men det är sånt man får räkna med, du är väl inte regular på 50krs så har man inte rullen så är det tyvärr sånt som kan hända (inte ens 2 fulla inköp på den nivån och en riktig badstreak kan ju råna dig på 15-20 inköp så...) , hur jävla förbannad man än blir. Det är bara att hoppas att man inte är dum nog att göra om det bara! Mitt tips är att du som du skriver tar ett par dagars break från pokern. Annars kommer du bara känna att du blir stressad att vinna tillbaka, "läka" din bankrullle och du kommer att spela osäkert , fegt (eller överaggressivt), ja bra kommer det troligen inte att gå iaf!

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 227
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Creadle,

 

Känner igen mig exakt! Gjorde en likadan grej för ett par veckor sedan , dock var jag full så det blev ännu värre än 17k! Inte kul det där men det är sånt man får räkna med, du är väl inte regular på 50krs så har man inte rullen så är det tyvärr sånt som kan hända (inte ens 2 fulla inköp på den nivån och en riktig badstreak kan ju råna dig på 15-20 inköp så...) , hur jävla förbannad man än blir. Det är bara att hoppas att man inte är dum nog att göra om det bara! Mitt tips är att du som du skriver tar ett par dagars break från pokern. Annars kommer du bara känna att du blir stressad att vinna tillbaka, "läka" din bankrullle och du kommer att spela osäkert , fegt (eller överaggressivt), ja bra kommer det troligen inte att gå iaf!

 

GL

 

 

 

nej sj har jag inte rullen för 25/50 krävs väll 300 tusen kronor för att ha en stadig rulle där.

 

rullen bukar ligga på 70 tusen ungeför.

 

men nu är den nere på 50:evil:

 

brukar köra 10/20 skottar i bland på 25/50

men kör även lite lower stakes bara för att urvalet på SvS av bord är alldeles för dåligt, kör jag även 5/10 7,5/15

 

 

blev bara så jävla lack på den här snubben, han träffade hela jävla tiden med sitt tomte spel.

nästa gång jag möter en sådan tomte ska jag fan casha ut från bordet och gå igen.

så typiskt när man haft en hyfsad vecka att det ska förstöras på en "tilt Bad bet kvart"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir väldigt upprörd när jag blivit utdragen massa gånger under en kväll. Krävs en del men när det brister då blir jag skogstokig slagit i sönder massa saker. Men har dock lugnat mig en del efter jag vevade min tröja i luften och kom åt taklampan som trillade ner i huvudet på mig så det började blöda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt nog har jag råkat ut för några av mina värsta bad-beats efter att nyligen gått upp i nivå. Jag kan ha floppat ett set, men båda mina andra motståndare har haft varsitt högre set...fått in en färg på turn, men blivit slagen av en högre färg o.s.v..

 

Jag blir aggressiv, kanske kastar en penna i golvet...har aldrig upplevt några långvariga bad-beatperioder; som mest någon vecka, och aldrig några större förluster i förhållande till BR. Blir aldrig deprimerad och inte direkt antisocial.

Men däremot kan jag bli lätt paranoid och börja fundera om inte en eller annan site kanske är riggad ändå...men det går över när nästa vinstdag infinner sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Jag blir aggresiv:

 

Händer när otroliga saker händer gång på gång. Tangentborden mår väl inte jättebra just då :roll:

 

-Jag blir apatisk:

 

:shock: Vafan e apatisk :oops: tänk om man lyssnat på svenskalektionerna...

 

-Jag blir osocial:

 

Är jag väl alltid? Inget som pokern förvärrar iaf. Tvärtom, skiter sig pokern försöker jag umgås mer med flickan...

 

-Jag blir deprimerad:

 

Usch ja. "Tänk om jag inte spelat denna session, då hade jag haft x euro kvar i rullen"-tanken kommer ofta. Mår typ illa. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det bra med pokern så känns ALLT annat bra, man kan njuta av annat mer.. går de dåligt en länger tid så sluta de med tilt å torsk..blir man utdragen så brukar jag vilja ta sönder nåt, typ boxa in i väggen lr kasta typ ett glas in i väggen, sen blir man lugn igen..fast sörjer att man slog södner ett glas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir arg.

 

Jag gör skada på icke levande ting.

 

Jag vill gråta.

 

Jag kan inte gråta.

 

Jag blir mer arg.

 

Jag måste köpa en ny mobiltelefon.

 

 

 

Faaan vad jag hatar poker ibland. Back 8 inköp över ett dygn, vilket kan jämföras med 2x 40" HD-lcd:er. Jag mår illa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir väldigt upprörd när jag blivit utdragen massa gånger under en kväll. Krävs en del men när det brister då blir jag skogstokig slagit i sönder massa saker. Men har dock lugnat mig en del efter jag vevade min tröja i luften och kom åt taklampan som trillade ner i huvudet på mig så det började blöda.

Roligaste inlägget hittills :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ok, jag har riktigt svårt att behärska mig när det går dåligt, jag skriker och svär i full styrka, mus, tangentbord, skrivbord får ta en hel del stryk, grannarna är nog rätt övertygade om att jag är mentalt störd eller nåt, dom hälsar knappt och tittar konstigt på mig när vi möts i trappen :shock:

 

I förrgår kväll så slet jag ut typ alla böcker ur bokhyllorna och kastade genom rummet så det såg ut som jag skulle ha bokbål ungefär.

Sen låg jag vaken i ca 3 timmar efter att jag gått och lagt mig, kan liksom inte somna när jag bustat, utan ligger bara och tänker hur faaan jag kunde loosa.

 

Igentligen borde jag inte spela överhuvud taget, det är svårt psykiskt påfrestande för mig, men jag anser ändå att dom dagar det går bra väger upp down-perioderna, då är alla bad-beats glömda och lyckan är fullkomlig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir arg när jag torskar men inte p.g.a de förlorade pengarna, snarare för att jag helt enkelt är en väldigt dålig förlorare. Särskilt när någon har spelat som en åsna och prickat in mirakelkortet på rivern.

Det går dock i perioder... Ibland lyckas jag med att se helheten och tar utdragningar med en klackspark, ibland blir jag förbannad om jag förlorar en coinflip...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir enbart arg när jag förlorar p.g.a. dåligt spel.

Jag blir irriterad och trött när jag förlorar på Bad Beats men det grubblar jag inte över på natten. Har jag spelat apdåligt sitter jag och tänker "Fittspel, du kan ju inte spela!".

 

Jo det stämmer väldigt bra på mig också, kan ju bli grymt irriterad på sig själv ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...