PokerStars_Karl Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Hej Displeased, Det är bäst om du skickar ett mail till vipclub@pokerstars.com, de kan svara på alla frågor angående porsche eller bil köp. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Hoppas det är så. Skulle ju vara galant med tanke på det låga FPP-priset gentemot bilens värde.Det är inte alls galant. Du får pengar, men du får bara pengar för vad den kostar i USA. Med andra ord får du som svensk ut ungefär 60% (gissning) av en Cayman. Som du säger är det dock extremt värde på Porschen i grunden men med 60% blir det dock tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Det är inte alls galant. Du får pengar, men du får bara pengar för vad den kostar i USA. Med andra ord får du som svensk ut ungefär 60% (gissning) av en Cayman. Som du säger är det dock extremt värde på Porschen i grunden men med 60% blir det dock tveksamt. Fick mail från vipavdelningen nu. Man får $60k rakt av in på bankkontot. Låter hyfsat i mina öron. Får bli att räkna lite på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Fick mail från vipavdelningen nu. Man får $60k rakt av in på bankkontot. Låter hyfsat i mina öron. Får bli att räkna lite på det.Sweet. Det blir 0.020 dollar per poäng. Det är att jämföra med exemplevis deras 4k dollar bonus som ger 0.016 dollar/fpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Sweet. Det blir 0.020 dollar per poäng. Det är att jämföra med exemplevis deras 4k dollar bonus som ger 0.016 dollar/fpp. Problemet är ju dock att det tar sin lilla tid att spara ihop 3M FPP. Jag lirar ju inte ens på heltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jafar Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Ni som beställt kepsar från VIP-shopen, hur lång tid tog det innan ni fick hem kepsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Runt en vecka, kanske några dagar mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Såg just att presentkort från http://superpresentkort.se/ har lagts till i shoppen. 1000 kr för 8000 FPP ger faktiskt ett bättre värde än 0,016 dollar per poäng (med dagens dollarkurs) som de bästa bonusarna ger. Därför; ska man köpa något i butikerna som täcks kan det vara av god idé att köpa presentkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schlede18xD Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Problemet är ju dock att det tar sin lilla tid att spara ihop 3M FPP. Jag lirar ju inte ens på heltid. Haha nej det är inte så lätt...har man jobbat sig upp till supernova elite kan det dock gå eftersom man då kan dra in 15 FPP per spelad hand =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Såg just att presentkort från http://superpresentkort.se/ har lagts till i shoppen. 1000 kr för 8000 FPP ger faktiskt ett bättre värde än 0,016 dollar per poäng (med dagens dollarkurs) som de bästa bonusarna ger. Därför; ska man köpa något i butikerna som täcks kan det vara av god idé att köpa presentkort. Ja, dang, det är ju mer värde än (nät-) turneringsbiljetterna jag brukar rekommendera för alla som inte är supernova. Det beror så klart på dollarkursen, och skillnaden är ju rätt liten. Det verkar i alla fall vara ett rätt billigt sätt att casha ut några enstaka tusenlappar om det är en affär man ändå skulle handlat i. Om någon tycker annorlunda, protestera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Upptäckte idag att de har lagt till milestone bonus på 100k VPP som kan köpas för 50k FPP. Värde 1,6 cent/FPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Spela ingen roll för mig är ändå inte Supernova, så dåligt att man sitter bara på guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Upptäckte idag att de har lagt till milestone bonus på 100k VPP som kan köpas för 50k FPP. Värde 1,6 cent/FPP.Om jag blir Supernova i år så kommer jag plocka hem den. Har tagit 49k VPP hittills i år så man skulle kunna säga att jag snittar Supernova iaf : p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Upptäckte idag att de har lagt till milestone bonus på 100k VPP som kan köpas för 50k FPP. Värde 1,6 cent/FPP. Den känns rätt meningslös eftersom man som supernova kan köpa bonusar till samma kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
women_LOL Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Fick mail från vipavdelningen nu. Man får $60k rakt av in på bankkontot. Låter hyfsat i mina öron. Får bli att räkna lite på det. Är man tvungen att köpa en porsche? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Den känns rätt meningslös eftersom man som supernova kan köpa bonusar till samma kurs. milestone bonuses är instant cash, det är inte bonusar du köper för FPP. enda skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 milestone bonuses är instant cash, det är inte bonusar du köper för FPP. enda skillnaden. Jo, det visste jag, men spelar man mycket (och har hyfsad bankroll) så spelar det ju inte så stor roll, blir bara lite fördröjning på pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Kan man köpa Juni-bonusarna hur många gånger som helst? Snabbt svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 nej, en gång per bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 nej, en gång per bonus. Jag håller med (fullständigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xaitra Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Någon som köpt Xbox 360 elite från shoppen? Köpte PS3 tidigare och är ju en beskrivning över vad som ingår men man fick inte riktigt det utan istället för 2st handkontroller som det stod då fick man 4st spel. Någon som köpt Xbox 360 och kan säga vad de fick med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isuckcallme Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 LED-tv på väg in kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 Någon som köpt Xbox 360 elite från shoppen? Köpte PS3 tidigare och är ju en beskrivning över vad som ingår men man fick inte riktigt det utan istället för 2st handkontroller som det stod då fick man 4st spel. Någon som köpt Xbox 360 och kan säga vad de fick med? Varför inte maila Vip shoppen och fråga vad som ingår. Hade väll varit enklast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Hej, isuckcallme - bra fråga, VIP-avdelningen håller på att kolla på LED-apparater och det kan komma framöver. Man kan i klienten gå in i "Kassa" -> "Vip-store" och välja kategorin "New items" för att se vad som är nytt i butiken. Just nu hittar man bland annat följande i kategorin för nyheter: - Hajen - Card protector - Chocklad - Skydd för laptop Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle Postad 16 Mars , 2010 Rapport Share Postad 16 Mars , 2010 Hej. Sorry om jag postat detta tidigare på fel ställe, men detta borde vara rätt. Jag undrar hur ofta shopen fylls på om en vara är slut? Jag vill styla i vår här med en "Woman's cotton spaghetti strap tee" (small) Mvh Kalle:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts