Swede Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Hej grabbar o tjejer. jag aker till Vegas for att jobba pa Celebrity Poker Showdown under perioden 17-22 november. Det vore skitkul att traffa lite svenskar dar och kanske sticka ut nan kvall o lira lite. Ar det nagon som kommer att vara dar (alt. ar dar redan nu)? MVH Swede Citera
anth Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Sorry, du har valt fel helg. De pokersvenskar som åker någonstans då åker antagligen till stockholm för att spela texas-SM. Citera
Swede Postad 18 November , 2004 Författare Rapport Postad 18 November , 2004 Da har forsta dagen gatt till anda har i Vegas pa Celebrity Poker Showdown. Har polat med Phil Gordon, och traffat lite kandisar. Skall vara barnvakt at kandisarna som skall spela poker for programmet. T.ex. Heather Graham o Ray Romano. Fan maste dra, vakterna vill lasa lokalen. skriver mer imorgon. Citera
Hjort Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Fan maste dra, vakterna vill lasa lokalen. skriver mer imorgon. Kan du inte kolla om någon av dem (Phil Gordon verkar rätt uppmärksamhetskåt) vill ta en bild med en skylt i stil med: "POKERFORUM.nu Rocks!" "QoS is a megatomte" "One out of three poker celebrities prefers POKERFORUM.nu to regular size detergents." "Born to tilt" etc Alternativt om du kan få honom att posera i tomteluva... Citera
QoS Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Hinner vi fedex:a en bunt med POKERFORUM.nu T-shirts innan söndag? - QoS Citera
Hjort Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Just det ja, utmana honom på sten-sax-påse (kallas roshambo) han är en riktig megatomte på det. Citera
QoS Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Kör enligt SP-reglerna, "kick you in tha nuts". - QoS Citera
Morbo Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Haha, jag har aldrig hört roshambo förutom i south park. Däremot har jag hört att det kallas rock-paper-scissors. QoS: Ska vi köra en south park-variant? Jag får börja? Citera
anth Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Rock Paper Scissors brukar förkortas RPS. Prova World RPS Society: http://www.worldrps.com/ och klicka på länken Advanced RPS. Citera
Swede Postad 18 November , 2004 Författare Rapport Postad 18 November , 2004 Ok, har kommer en langre update om den 17 november. Jag praktiserar pa spelningen av Celebrity Poker Showdown. Jobbar som personlig assistent at Phil Gordon, Dave Foley (Kids in the hall- killen), och sen nagra kandisar (de som kommer att vara har ar ex: Heather Graham, Ray Romano, Jason Alexander - Costanza fran Friends) Anyway... Igar var det bara genomgang och forberedning av de nast kommande dagarnas inspelning. Vi kommer att spela in 6 program pa 4 dagar. Stod och pratade med producern av programmet, och hans polare som ar en producent fran L.A. (och som ar delagare i fulltilt.com poker) kom in och vi borjade prata. och vips sa var jag inbjuden till producenternas homegame i L.A. Sen kom Phil Gordon och borjade prata med oss, och vips sa visste han vem man var och vi snackade om poker o sant. Sa jakla surrealistiskt egentligen. Sa idag skall jag ta hand om kandisar som kommer och hjalpa Phil o Dave. Efter dagen var over stack jag over till Bellagio for att kolla in pokern. Pa vagen genom Palms (just det, glomde namna att inspelningen sker pa Palms, och jag bor gratis is en suite) traffade jag Phil som stod o snackade med Daniel Negraneau och Andy... (shit, kommer inte ihag hans efternamn, men det ar en kand kille). han introducerade mig, och jag berattade om min historia (svensk kille som bekostar sina studier i USA genom att spela poker) och de tyckte det var coolt. Sen stack jag o nagra fran produktions teamet till Bellagio, och nar man kommer till poker rummet sa passerar en kort kille en - Gus Hansen. Inne i High Limit delen sitter aven Carlos Mortenson, och nagra till. Cool dag. har 5 dagar kvar, och med tanke pa vad som hant under forsta dagen vagar jag inte ens tanka pa hur de kommande dagarna kommer att te sig. Fler uppdateringar kommer att komma Citera
Trolldeg Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Låter som du lever livet... Keep going man! Snart blir du inbjuden till pokervärstingarnas homegame å vips så har du förlorat allt du äger Citera
drc Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Phil som stod o snackade med Daniel Negraneau och Andy... Bloch kanske ? Citera
nutcracker Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Kan inte hjälpas att man känner av den svenska avundsjukan! Hur fick du chansen till att jobba med detta? Citera
Leppo Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Fan vad trevligt Swede, se till att knyta ett brett kontaktnät nu när du har chansen, det är ALDRIG fel att ha mycket kontakter världen över. Citera
Nidson Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 ... Jason Alexander - Costanza fran Friends) Häääädare!! Citera
Swede Postad 19 November , 2004 Författare Rapport Postad 19 November , 2004 jag traffade producenten pa San Diego State University (jag gar dar o jobbar pa radiostationen, och han jobbade pa radiostationen tidigare, traffade honom nar de gamla DJ's hade reunion) Och det var Andy Bloch. Det roliga ar att dessa superpokerspelare ar ratt nordiga egentligen, hahahaha. Jobbar stenhart for att fa vissa producenter med mkt cash att backa mig infor WSOP. Ser ut att ga hyfsat bra. Och ja, jag lever livet... hehehe Kommer med mer imorgon, och kanske bilder. Citera
Bikern Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Sounds good, sounds good....håll uppe den goda rapporteringen! Citera
QoS Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Swede, vi vill se bildbevis! Gärna lite koks och annat glammig, kanske lite sköna och höga pokerkändisar! - QoS Citera
Lill-Prinsen Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 låter som du har det riktigt bra o skoj alltså! skoj att läsa om oxå... ser fram emot fler inlägg..... lite avundsjuk oxå Citera
DocuWild Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Swede, vi vill se bildbevis! Gärna lite koks och annat glammig, kanske lite sköna och höga pokerkändisar! - QoS Jasså.. är Baldwin med i år igen Citera
elvisero Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 roligt, jag tror jag har läst att Andy Bloch är världsmästare i stensaxpåse, någon mer som känner igen det? utmana honom Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Är det inte dags för en "Allt om Stensaxpåse!"-tråd snart? Citera
QoS Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Är det inte dags för en "Allt om Stensaxpåse!"-tråd snart? Feel free to indulge your self! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Tror inte jag vågar. Men nu blev det ohyggligt OT här. Citera
Swede Postad 20 November , 2004 Författare Rapport Postad 20 November , 2004 Vad har hant an sa lange: Jag har varit pa Bellagio och vann $300 pa 4/8 fixed limit efter 1,5 timmes spel (sen gick jag hem) Igar var det en massa coola kandisar (Heather Graham, JK Simmons - Shillinger fran Oz, Fred Dillard, och nagra till) Har en fin bild pa mig tillsammans med Heather, grraaaaaooooo. Malcolm Jamal-Warner (Theo fran Cosby) spelade faktiskt riktigt bra. Han verkar ha spelat mkt innan. Sen traffade man en full Andy Bloch pa kvallen som forsokte fa till det med tva snygga 20-aringar (gold diggaz!!!) Annars hander inte sa mkt. Spelade NL TH 2/5 och vann $900 efter 2 timmars spel. Las Vegas ar verkligen en guldgruva eftersom de flesta inte vet hur man spelar (turister) jobbar ocksa stenhart for att fa en bild med Phil Gordon dar han haller en skylt dar det star "QoS ar en fet megatomte" Citera
Recommended Posts