Ängeln17 Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Nån som vet varför Sverigerankingen inte lirades igår...?Eller var de jag som var blind och missade den? Var det inte för att de stängde ner vid midnatt för nån form av underhåll? Citera
cab Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Nån som har en aning varför som stänger ner för uppehåll hela tiden och inget blir bättre? de verkar ju ha adhd barn som programmerare... Citera
DocLame Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Var det inte för att de stängde ner vid midnatt för nån form av underhåll? Jo. Citera
KungKroon Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Var det inte för att de stängde ner vid midnatt för nån form av underhåll? Du har alltid koll, du Citera
Partyjack Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Nån som har en aning varför som stänger ner för uppehåll hela tiden och inget blir bättre? de verkar ju ha adhd barn som programmerare... Väldigt frustrerande, brukar bli gaaanska brutal poker när man är stuck ett par inköp och rutan med "detta bord stängs om fem minuter" kommer upp.. Citera
sturedenstore Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Seriöst nu, när ska ni fixa timebank? Tiltar ju galet på att inte få chansen att verkligen tänka över de svåra besluten längre än 10-15 sek. Citera
AdslVerbe Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Seriöst nu, när ska ni fixa timebank? Tiltar ju galet på att inte få chansen att verkligen tänka över de svåra besluten längre än 10-15 sek. Tror inte det är några statsanstälda som ser din vädjan i detta forum. Citera
sturedenstore Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Tror inte det är några statsanstälda som ser din vädjan i detta forum. Finns det ingen representant här på forumet? Nånstans måste man ju försöka eftersom supporten verkar skita fullständigt i ens önskemål. Citera
AdslVerbe Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Finns det ingen representant här på forumet? Nånstans måste man ju försöka eftersom supporten verkar skita fullständigt i ens önskemål. Jag pratade med suporten angående att man ofta missar stora mörken om man "väntar på stora mörken". Antagligen den mest kända buggen på Svs som funnits sen start. Dom hade ingen aning om problemet . Detta var säker över ett halvårsen och några uppdateringar senare....--inget har hänt Citera
sturedenstore Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 HUR får man Svenska spel att lyssna och göra nåt åt sina problem?!?!! Någon som har lyckats? Citera
Sansrom Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Bossklienten kan vara den sämsta mjukvara som tre femtonåringar nånsin lyckats runka ihop. Citera
rk2005 Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Det ända som är bra med SS är att den ser fin ut annars är där inte mycket att hänga i julgranen Citera
mr_telefon Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Svenska Spel cepar loss. Anmäld till sm satelit som började 20.00 Kommer upp medd "vill du lämna bordet?" hela tiden, funkar ej att trycka nej. Kommer bara upp igen. Kan ej spela en hand. Va fan händer? Har testat att starta om klienten, kommer då direkt in på mitt turneringsbord men sen kommer samma sak upp direkt igen. HJÄÄÄLP Citera
Fraiser Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Om vi bortser från allt tjafs om vem som har "rätt" till poker-sm, vilka ska spela på SvS? Potten är ju rätt ok nu och spelarna vet vi ju alla hur de är Citera
route66 Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Svenska Spel cepar loss. Anmäld till sm satelit som började 20.00 Kommer upp medd "vill du lämna bordet?" hela tiden, funkar ej att trycka nej. Kommer bara upp igen. Kan ej spela en hand. Va fan händer? Har testat att starta om klienten, kommer då direkt in på mitt turneringsbord men sen kommer samma sak upp direkt igen. HJÄÄÄLP Strange. Funkar bra här. Citera
Ares Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 hej är ny här i forumet och behöver hjälp snabbt. märkte igår kväll att jag inte kan öppna något bord när jag loggat in på svenskaspels klient, detta berodde på att jag har norman antivirus program. Jag testade att stänga av norman, men det hjälpte inte. någon annan med samma felmeedelande? hjälp pls. mvh Citera
Zack23 Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 hej är ny här i forumet och behöver hjälp snabbt. märkte igår kväll att jag inte kan öppna något bord när jag loggat in på svenskaspels klient, detta berodde på att jag har norman antivirus program. Jag testade att stänga av norman, men det hjälpte inte. någon annan med samma felmeedelande? hjälp pls. mvh Tja, läste att alla med Norman Antivirus inte kan öppna pokerbord och att man ska kontakta deras kundtjänst. Så skicka iväg ett mail alternativt maila Normans kundtjänst så kan de säkert hjälpa dig. Citera
Ares Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Tja, läste att alla med Norman Antivirus inte kan öppna pokerbord och att man ska kontakta deras kundtjänst. Så skicka iväg ett mail alternativt maila Normans kundtjänst så kan de säkert hjälpa dig. tjena, ja jag vet att jag kan skicka ett mail men grejen är den att jag inte har möjlighet till det för tillfället och undrar därför om det är någon anna här somm har nån erfarenhet och kanske ett svar på vad problemet är Citera
AdslVerbe Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 tjena, ja jag vet att jag kan skicka ett mail men grejen är den att jag inte har möjlighet till det för tillfället och undrar därför om det är någon anna här somm har nån erfarenhet och kanske ett svar på vad problemet är Orkar inte beskriva. Ring suporten på Svs (det gjorde jag) så liveguidar dom dej genom inställningarna. Citera
JELLJUN Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 tjena, ja jag vet att jag kan skicka ett mail men grejen är den att jag inte har möjlighet till det för tillfället och undrar därför om det är någon anna här somm har nån erfarenhet och kanske ett svar på vad problemet är http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4127&childid=&parentid=5151&menuid=7&catID=78&newsID=118422 Går även att ringa Normans support 0200-282931 (Gratis) Citera
MikeTime Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Halloj alla som spelar på SvS. Har planer på att köpa en 22" Widescreen-skärm. Ni som har en sådan - kan man få rum med tre SvS-bord bredvid varandra på den? Om inte - hur mycket överlapp blir det? Citera
Fetto Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Borden är 800x800 i storlek, kolla skärmens upplösning och räkna själv. Citera
aspelin Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Halloj alla som spelar på SvS.Har planer på att köpa en 22" Widescreen-skärm. Ni som har en sådan - kan man få rum med tre SvS-bord bredvid varandra på den? Om inte - hur mycket överlapp blir det? Får bara plats 2 bredvid varandra, har du ett tredje på höjden blir det ganska mycket överlapp, kanske 6cm. Köp en 24" istället. Citera
pop1 Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Detta förklarar problemet med att det inte funkade nyss. Skulle precis börja en sittågå då jag inte kom till bordet, lite irriterad så tog jag laptopen istället och kom till bordet. Då var inte h-n vid bordet heller, så att vinna var inte svårt. Men var det rätt? Ja. H-n hade gjort samma sak. Men trist att det ska bli så här vid uppdateringar med Norman, inte första gången de fixar bort pokersiter. Citera
MikeTime Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Får bara plats 2 bredvid varandra, har du ett tredje på höjden blir det ganska mycket överlapp, kanske 6cm. Köp en 24" istället. Ok, tack. Citera
Recommended Posts