Ola Brandborn Postad 6 Maj , 2021 Rapport Share Postad 6 Maj , 2021 (redigerade) 6 timmar sedan, säger orpon : Så spelar du 6+ Holdem (poker.se) Trvärr har artikeln ett, eller kanske två, extremt stora fel. Citat Six Plus Hold’em har en liten annorlunda hand ranking än den klassiska Texas Hold’em. De två ändringarna är att Triss nu slår Stege, och Färg slår Kåk. Detta är infört för att kompensera för dom ändrade sannolikheterna att träffa, p.g.a av den reducerade leken jämfört med klassiska Hold’em spelet med 52 kort. Alla sajter kör med att färg slår kåk. Vissa sajter kör med att triss slår stege. Det här är den näst vanligaste supportcomplainet jag får till mig, vi har fel på programvaran och att fel hand vann potten... Den vanligaste är ett annat klagomål att vi har fel på programvaran då någon tomte vann halva potten i Omaha när dom inte hade någonting alls (spelar vid ett hi/lo bord). Redigerad 6 Maj , 2021 av Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 19 Juni , 2021 Rapport Share Postad 19 Juni , 2021 såååå, Advanced Svenska Spel Converter. fungerar den eller inte? jag har läst samtliga inlägg om programmet som jag hittade vid användning av sökfunktionen. lite oklart vad kontentan var men det var inga positiva inlägg direkt! trojan? icke fungerande? bra skit?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aces123 Postad 27 Juni , 2021 Rapport Share Postad 27 Juni , 2021 Jaha jag hade tänkt börja lira på svs igen, men jag kan inte logga in för en jävla cookie varning som inte går att få bort på något vis. Tillbaka till Unibet och Poker Stars då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 30 Juni , 2021 Rapport Share Postad 30 Juni , 2021 https://spela.svenskaspel.se/poker?flik=uppdatering&fbclid=IwAR1ATmRF9MLGwx51dWfmeGwjDDoOUDg_f-59jXE5cbbunARkKIP7RhfpjJI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 30 Juni , 2021 Rapport Share Postad 30 Juni , 2021 (redigerade) 2 timmar sedan, säger stefanovic : https://spela.svenskaspel.se/poker?flik=uppdatering&fbclid=IwAR1ATmRF9MLGwx51dWfmeGwjDDoOUDg_f-59jXE5cbbunARkKIP7RhfpjJI Kul o se! Lite tilt att man drog in en royal igår. Hoppas dom ersätter flopp n go borden med 6+ Redigerad 30 Juni , 2021 av ölkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lunkiZ Postad 1 Juli , 2021 Rapport Share Postad 1 Juli , 2021 (redigerade) Blev det tills 14 Nov som Mao beordrade sina comrades att bara sätta in 1/4 av sin jordbrukslön på spel per vecka? Inget om det på hemsidan bara? Redigerad 1 Juli , 2021 av lunkiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 2 Juli , 2021 Rapport Share Postad 2 Juli , 2021 (redigerade) Nån som lyckas logga in på klienten med bankid på fil? Går verkligen inte. (mobilt är inte ett alternativ för tillfället då mobilen är sönder btw) Redigerad 2 Juli , 2021 av Svenska Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 2 Juli , 2021 Rapport Share Postad 2 Juli , 2021 1 timme sedan, säger Svenska Fel : Nån som lyckas logga in på klienten med bankid på fil? Går verkligen inte. (mobilt är inte ett alternativ för tillfället då mobilen är sönder btw) Jag har bankID på kort och jag har samma problem. Jag ringde kundsupporten och dom sa att dom jobbar på att lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 2 Juli , 2021 Rapport Share Postad 2 Juli , 2021 Man kan till nöds spela i något som kallas "Spela direkt i din webbläsare". Jag vet inte om jag gör något fel, men den minns inte mina inställningar från en gång till nästa. Jag blir varje gång tvungen att ställa in kortens utseende och olika alternativ i filtret. Har någon annan samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bollen88 Postad 6 Juli , 2021 Rapport Share Postad 6 Juli , 2021 Någon mer som har problem med Svenska Spels klient sedan de uppdaterade den? Kan logga in men kommer upp ett fel meddelande. Kan heller inte köpa in på poker borden, står att jag inte har tillräckligt med pengar för att spela, vilket inte stämmer... Har testat på bägge mina datorer och är exakt samma problem. Hade varit toppen om någon hade en lösning på detta. Mvh Bollen88 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 6 Juli , 2021 Rapport Share Postad 6 Juli , 2021 33 minuter sedan, säger bollen88 : Någon mer som har problem med Svenska Spels klient sedan de uppdaterade den? Kan logga in men kommer upp ett fel meddelande. Kan heller inte köpa in på poker borden, står att jag inte har tillräckligt med pengar för att spela, vilket inte stämmer... Har testat på bägge mina datorer och är exakt samma problem. Hade varit toppen om någon hade en lösning på detta. Mvh Bollen88 Får oxå det där... "Du har INTE tillräckligt med pengar. Välj ett HÖGRE inköpsbelopp och försök igen" Logiskt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 6 Juli , 2021 Rapport Share Postad 6 Juli , 2021 (redigerade) De har infört bankrullekrav som en spelbegränsande åtgärd. Du behöver 50 fulla inköp för nivån du spelar! Senaste ryktet säger dock att de nu kommit på att det då krävs 4v insättningar för att kunna spela 2/4nl för någon som har 0 på kontot, så de ska ta bort bankrullekraven som jag förstod det. Detta skulle ske så snart som möjligt enligt supporten och uppskattad datum var därmed runt Lucia. Om allt fungerade effektivt. Redigerad 6 Juli , 2021 av emiiii 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lunkiZ Postad 7 Juli , 2021 Rapport Share Postad 7 Juli , 2021 10 timmar sedan, säger bollen88 : Någon mer som har problem med Svenska Spels klient sedan de uppdaterade den? Kan logga in men kommer upp ett fel meddelande. Kan heller inte köpa in på poker borden, står att jag inte har tillräckligt med pengar för att spela, vilket inte stämmer... Har testat på bägge mina datorer och är exakt samma problem. Hade varit toppen om någon hade en lösning på detta. Mvh Bollen88 Ta bort kommatecknet eller skriv in siffrorna manuellt så kan du köpa in, en bugg bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 7 Juli , 2021 Rapport Share Postad 7 Juli , 2021 Den 2021-07-02 kl 06:05, säger Folke Rosvall : Jag har bankID på kort och jag har samma problem. Jag ringde kundsupporten och dom sa att dom jobbar på att lösa problemet. Det har nu gått en vecka sedan Svenska Spel uppdaterade klienten. Fortfarande kvarstår samma fel, nämligen att man inte kan logga in med bankID. Jag ringde supporten igen och fick som svar att vissa verkar ha problem... Jag tycker det är verkligt egendomligt att man inte i förväg kollar något så viktigt som att inloggningen fungerar för alla alternativ som man erbjuder. Att man dessutom inte har kunnat lösa problemet på en hel vecka är lika konstigt. Nödlösningen "Spela direkt i din webbläsare" är inte ett fullgott alternativ. En fullt fungerande klient är mycket bättre. Hur länge ska vi behöva vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bollen88 Postad 8 Juli , 2021 Rapport Share Postad 8 Juli , 2021 Den 2021-07-07 kl 02:16, säger lunkiZ : Ta bort kommatecknet eller skriv in siffrorna manuellt så kan du köpa in, en bugg bara. Tack som fasen! Funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 Den där förbannade uppdateringen utav ens resultat för sessionen stämmer ju inte! Spelade just en 6h session och märkte 3-4 timmar in att den var off med ett par buy-ins. Några minuter efter jag stängt ned alla bord så lyckades jag tajma in meddelandet igen och kan bekräfta med 100% säkerhet att den är off, då jag vet exakt hur mycket jag hade på kontot när jag började spela och hur mycket jag har nu efter sessionen. Sjuk bugg då det inte kan vara jättesvårt att programera det på ett välfungerande sätt! Sen en fråga: vad är det för rött pokerchip med en siffra skriven bredvid den mitt i lobbyn på pokerklienten? Vad indikerar summan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 6 timmar sedan, säger Rhetoric : Sen en fråga: vad är det för rött pokerchip med en siffra skriven bredvid den mitt i lobbyn på pokerklienten? Vad indikerar summan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 Oklart varför hela jackpotten inte alltid gått ut? Det kommer ju upp ruta i klienten när nån vinner jackpotten men sett att det fortfarande varit 400 sek eller liknande kvar efter detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 8 timmar sedan, säger Rhetoric : Den där förbannade uppdateringen utav ens resultat för sessionen stämmer ju inte! Spelade just en 6h session och märkte 3-4 timmar in att den var off med ett par buy-ins. Några minuter efter jag stängt ned alla bord så lyckades jag tajma in meddelandet igen och kan bekräfta med 100% säkerhet att den är off, då jag vet exakt hur mycket jag hade på kontot när jag började spela och hur mycket jag har nu efter sessionen. Sjuk bugg då det inte kan vara jättesvårt att programera det på ett välfungerande sätt! Sen en fråga: vad är det för rött pokerchip med en siffra skriven bredvid den mitt i lobbyn på pokerklienten? Vad indikerar summan? Har märkt av att resultatet är off när man kavlat in till turnering via satelit. Satelitvinster räknas då som förlust och dras av vid resultatberäkningen, troligtvis för att endast turneringsinköpet räknas in och själva satelitvinsten glömts bort i beräkningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 7 timmar sedan, säger werdball : Har märkt av att resultatet är off när man kavlat in till turnering via satelit. Satelitvinster räknas då som förlust och dras av vid resultatberäkningen, troligtvis för att endast turneringsinköpet räknas in och själva satelitvinsten glömts bort i beräkningen. Ännu en bugg då, eftersom jag aldrig spelat annat än cash games i den nya klienten. Har nog inte spelat en turre på SvS på minst 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 13 Juli , 2021 Rapport Share Postad 13 Juli , 2021 11 timmar sedan, säger PIMM95 : Minst tre spelare antar jag betyder att man minst lirar 3 handat? Allstå inte 3 till flopp(man vet aldrig med svs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 14 Juli , 2021 Rapport Share Postad 14 Juli , 2021 Den 2021-07-07 kl 05:34, säger Folke Rosvall : Det har nu gått en vecka sedan Svenska Spel uppdaterade klienten. Fortfarande kvarstår samma fel, nämligen att man inte kan logga in med bankID. Nu har det gått två veckor och jag ringde just supporten. Dom sa att dom fortfarande jobbar med att lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMacFish Postad 3 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2021 (redigerade) men seriöst går det fortfarande inte att logga in på SvenskaSpel med bankir på fil? jag har försökt i en månad nu på daglig basis men det fungerar bara inte. Är det någon som kan göra det? Finns det några spelare kvar alls på saten efter den senaste efterblivna uppdateringen med sådana buggar? kan man logga in från datorn på något annat sätt än bankir på fil? Redigerad 3 Augusti , 2021 av BigMacFish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 3 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2021 5 minuter sedan, säger BigMacFish : men seriöst går det fortfarande inte att logga in på SvenskaSpel med bankir på fil? jag har försökt i en månad nu på daglig basis men det fungerar bara inte. Är det någon som kan göra det? Finns det några spelare kvar alls på saten efter den senaste efterblivna uppdateringen med sådana buggar? kan man logga in från datorn på något annat sätt än bankir på fil? Mobilt BankID, jag är helt säker på att över 99% av sajtens spelare använder sig av den inloggningsmetoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMacFish Postad 3 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2021 (redigerade) men man kan väl inte installera mobilt bankid på sin stationära dator eller? har Swedbank, då är man typ tvingad till att installera bankid på fil som jag fattat det på sin stationära dator. MobiltID är enbart för paddan/mobilen? blir väldigt glad om jag har fel. Redigerad 3 Augusti , 2021 av BigMacFish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts