HwardShore Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Hoppas verkligen det går att lösa så att man kan spara sina händer i ett program som HM2. Skulle bli sjukt tråkigt att inte ha möjligheten att gå igenom händer osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 när tror ni HUD kmr funka? 1 v? 2 v? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 klienten har kopplats ner på Npc kanal?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mammut Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 varför vill man se vilka kort man kastat? Finns ingen rationell anledning egentligen. Man fattar ju sitt beslut på den information man här när beslutet fattas. Men ibland studsar man till när man ser floppen och vill se vad det egentligen var man kastade. Och då var det i den gamla klienten nästan omöjligt att se om man inte körde ett bord i fullskärm. Det är bättre idag. Man får vara tacksam över det lilla. Men jag saknar möjligheten att rotera bordet så att jag får sitta där jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Men jag saknar möjligheten att rotera bordet så att jag får sitta där jag vill. Den möjligheten finns kvar. Nere till höger finns en symbol som man klickar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Va som jag trodde då. Ville bara kolla om det va nått annat "viktigt" jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mammut Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Den möjligheten finns kvar. Nere till höger finns en symbol som man klickar på. Ja, jäklar. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 För att i efterhand kunna se om man gjorde rätt eller fel när man slängde. Med risk för att du levlar mig, Folke, men du förstår att det inte är i det ögonblicket floppen kommer som det avgörs om du gjort rätt eller fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Med risk för att du levlar mig, Folke, men du förstår att det inte är i det ögonblicket floppen kommer som det avgörs om du gjort rätt eller fel? Om alla preflop-beslut är kloka och korrekta så kan man se det så. Men tyvärr händer det att man fattar okloka beslut. Då skadar det inte att lära sej något genom att i efterhand se dom slängda korten tillsammans med brädan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Om alla preflop-beslut är kloka och korrekta så kan man se det så. Men tyvärr händer det att man fattar okloka beslut. Då skadar det inte att lära sej något genom att i efterhand se dom slängda korten tillsammans med brädan. Alright. Jag ville bara kolla att vi var överens om att ett preflop-beslut just är ett preflop-beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus88 Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Jag har kommit på EN sak som är bättre än förra klienten! 9 max istället för 10. Okej 6 som högst vore ännu bättre men åtminstone ett fall framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Jag har kommit på EN sak som är bättre än förra klienten! 9 max istället för 10. Okej 6 som högst vore ännu bättre men åtminstone ett fall framåt. Det bästa vore valfrihet. Erbjud alla varianter upp till 10. Själv föredrar jag 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 (redigerade) Det bästa vore valfrihet. Erbjud alla varianter upp till 10. Själv föredrar jag 10.Trodde du helst ville ha 11 eller 12... Bonusfråga: Kan du komma med ett argument varför det inte är bra att ha "alla varianter", dvs 2,3,4,5,6,7,8,9 och 10-mannabord? Försök göra ett eget tankearbete här varför det är dåligt ur både spelarnas och sajtens perspektiv med denna stora valfrihet. Det är ungefär samma fråga varför inga vettiga sajter erbjuder nivåerna 2/4 och 2.50/5 samtidigt. Redigerad 3 Mars , 2017 av Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Däremot måste jag säga att android-klienten var över förväntan. Tänk om pc-versionen var lika avskalad och bra. Det hade varit något det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Klas, har du någonsin spelat på någon annan pokerklient?! SS i Sverige har på 00- och 10-talet gjort för svenska pokerspelare vad SS i Tyskland gjorde för judar på 30- och 40-talet! Skämt åsido, .... Fruktansvärt smaklöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Fruktansvärt smaklöst... Det är svart humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Trodde du helst ville ha 11 eller 12... Bonusfråga: Kan du komma med ett argument varför det inte är bra att ha "alla varianter", dvs 2,3,4,5,6,7,8,9 och 10-mannabord? Försök göra ett eget tankearbete här varför det är dåligt ur både spelarnas och sajtens perspektiv med denna stora valfrihet. Det är ungefär samma fråga varför inga vettiga sajter erbjuder nivåerna 2/4 och 2.50/5 samtidigt. Hahaha...Nu är du allt lite hård mot pojken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Trodde du helst ville ha 11 eller 12... Bonusfråga: Kan du komma med ett argument varför det inte är bra att ha "alla varianter", dvs 2,3,4,5,6,7,8,9 och 10-mannabord? Försök göra ett eget tankearbete här varför det är dåligt ur både spelarnas och sajtens perspektiv med denna stora valfrihet. Ha ha, jag kände på mej att du skulle dyka upp. Nackdelen är naturligtvis att det blir så stor spridning att folk inte kan välja. Ju färre alternativ, desto fler samlas vid varje. Men i praktiken kommer det att utkristallieras vissa som blir populärare än andra, så valfriheten blir inget större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Det är ungefär samma fråga varför inga vettiga sajter erbjuder nivåerna 2/4 och 2.50/5 samtidigt. Från början hade Svenska Spel ingenting mellan 2 och 5 kr. Jag blev förvånad när man införde 4 kr. Jag har fortfarande inte fattat varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Förresten, när man klickar på filter så kommer det upp en tabell med 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 och 9-bord. Planerar man möjligen att ha alla dessa alternativ i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Folke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Jag spelade just vid ett anonymt bord. När man förde pilen mot en spelare stod det "Skåne län, ålder 55". Vid en annan spelare stod det "Jönköpings län". Är det ett misstag? Man ska väl inte kunna spåra deltagarnas identitet med hjälp av län och ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Tråkigt att klienten just nu är väldigt dålig, jag har under max 200 händer spelade redan märkt av tre buggar. I mitt tyckte går alla problem att ordna så jag är inte uppgiven än, men lite allmäna frågor finns. Det går enbart att spela 25/50 och 50/100 Pot Limit Omaha på anonyma bord. Är det något spel en inte vill spela anonyma bord på så är det PLO där card removal har större impact och på dessa nivåer finns det ingen valmöjlighet att spela bord där man ser sina motspelares alias. Incitament att dela med sig av kort ökar markant vid anonyma bord och blir väldigt mycket svårare att märka för drabbade. Mtp Svenska Spel obefintliga antifusk avdelning så finns det bra pengar att tjäna relativt riskfritt här för personer med ok kunskap om spelet och svajande moral. Man vill göra det lättare för fun players att ha kvar sina pengar så länge som möjligt. Då borde prio ett vara att ta bort heads up borden där fisken förlorar för över 30bb/100. Detta är ett av de första stegen andra siter har tagit för att underlätta för fun players, hur resonerar Svenska Spel här? Jag vill inte spela heads up så jag sätter mig på ett 5max bord. På sidan har jag fyra 5max bord rullande. En person sätter sig och vill spela heads up mot mig, jag sitter ut men måste då sitta ut alla bord. Varför ska jag bli kickad från bordet och vara tvingad att spela för att jag inte vill spela heads up, min intention när jag sätter mig vid ett 5maxbord är inte att spela heads up utan 3handat+. Hur tror ni att rake och CAPökningen på 5/10 kr kommer att påverka nivån. CAPen är ökad till 20 istället för 15 kr och raken från 2,5% till 2,7%. Knappt möjligt att vara vinnande? Men i praktiken kommer det att utkristallieras vissa som blir populärare än andra, så valfriheten blir inget större problem. + på detta. 5max har alltid varit det populärare spelet i jämförelse med 6maxborden som alltid har varit tomma. Vill man tvinga spelare att spela 6max när man på vissa nivåer helt utesluter 5max? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 3 Mars , 2017 Rapport Share Postad 3 Mars , 2017 Någon mer än jag som tappar anslutningen mot klienten och skickas ur gång på gång. hännt 6 ggr på 3 h....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts