Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Tycker det är helt otroligt att man gör det svårare att använda HUDs. Detta påverkar bara nöjesspelarna mer. De som spelar mycket och lägger ner tid kommer ändå hitta en lösning, medans "nöjesspelarna" sitter helt i det mörka. Antingen borde svs bara använda anonyma bord eller gör man det så enkelt som möjligt för alla att få samma förutsättningar i spelet. Nu tog de någon efterbliven mellanväg. Fattar inte att de aldrig kan göra något med kvalitet....

Redigerad av HwardShore
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En positiv grej! Automatisk tidsbank. F.ö tiltande med dialogrutan" du har spelat tjugo minuter och vunnit 240 000 kr senaste sessionen, vill du fortsätta spela?" så måste man klicka ja för att kunna agera, klickar man nej dör alla bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En positiv grej! Automatisk tidsbank. F.ö tiltande med dialogrutan" du har spelat tjugo minuter och vunnit 240 000 kr senaste sessionen, vill du fortsätta spela?" så måste man klicka ja för att kunna agera, klickar man nej dör alla bord

 

Går att fixa under Spelgränser -> spelstatus -> reality check (lol på det namnet)

 

Alltså ögonen blöder och huvudet kokar på den här vedervärdiga klienten. Är jag blind eller kan man inte ta sitout på enskilda bord utan bara välja sitout på alla alternativt sitt ut nästa bb på alla?

 

Satt en halvtimme på ett bord där man bara såg en motståndares kort, inte hans nickname eller stacksize eller dylikt utan verkligen bara cirkeln där man ser avateren och spelarens kort. Provade att byta plats men ingen skillnad. Samtidigt så slutade chatten att fungera för mig, enbart på det bordet, så kunde inte kolla om någon annan upplevde samma sak. Sinnessjukt verkligen. Och NEJ innan någon lustigkurre nämner anonyma bord så var det ett vanligt ringbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar vad BREDA fönstren är med allt det utrymmet till höger om bordet.

Japp. Galet frustrerande.

Det tog mig 10 minuter att hitta vart cashier-knappen låg, det är ju en pil som ser ut som att man ska lämna bordet.

Haha, samma här. Den hade dom gömt väl. Försökte föra muspekarn över ikonerna för att få information om vad dom stod för min icke, det skulle man gissa sig fram till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bloggade på poker.se och tyckte detta var bra?

Funderingar:

 

Kan man inte justera borden hur man vill?

Hur tänkte man när man gör lobbyn och bordet tokplottrigt?

Man kan knappt se korten bakom "avataren", hur tänkte man här?

Kan man inte se chatt och vem som vann handen, finns inte den inställningen?

 

De som gjorde denna plattform lär skratta hela vägen till banken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... De kan fortfarande inte göra en Macapplikation som installeras som en normal macapplikation. Jag måste vara inloggad som admin för att kunna installera eländet och de har ett installationsprogram...

 

Installation på Mac går till som så att jag tar applikationen och drar den till programmappen. Punkt...

 

Sanslöst dåligt innan jag ens installerat.

 

Edit: och klienten går inte ens att starta efter installation. Jag måste vara inloggad på min maskin som admin och det är jag aldrig... Hur fan har de gjort!

Redigerad av BlackSmp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...