Mammut Postad 14 April , 2015 Rapport Postad 14 April , 2015 aldrig sett honom gå vinnande från en session. Jag har 200 händer på denne och vederbörande spelar VPIP=14, PFR=0 och AggF=0.2. Kanske skaffat bot på senare tid av uppenbara skäl? Citera
BlackSmp Postad 14 April , 2015 Rapport Postad 14 April , 2015 det var ju två namn som nämndes. Vilket menar ni? Citera
Mammut Postad 14 April , 2015 Rapport Postad 14 April , 2015 det var ju två namn som nämndes. Vilket menar ni? Ja, jag menade den som nästan heter Jyrboi. Citera
Mammut Postad 14 April , 2015 Rapport Postad 14 April , 2015 Den där figuren på Flashback talar om högre nivåer så jag vet inte om de spelarna du nämnde har nåt med saken att göra. Citera
BlackSmp Postad 15 April , 2015 Rapport Postad 15 April , 2015 Den där figuren på Flashback talar om högre nivåer så jag vet inte om de spelarna du nämnde har nåt med saken att göra. BTW: Det är inte jag som har nämnt namnen. Jag har iofs bekräftat att jag har hört samma namn som namngavs i ett annat post förekomma i SvS chatt angående fusk. Citera
killerwolf Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 jaha, blev utkastad för en nanosekund och kan inte logga in igen. "Spelaren är redan inloggad", gått över 20 minuter. Måste man behöva bajsa ner sig först och ringa med gråten i halsen över hackrädsla innan det händer något? lobbyn är fullt aktiv, och jag har mailat er via meddelandefunktionen @ klienten. Citera
Dr_Anonymous Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 jaha, blev utkastad för en nanosekund och kan inte logga in igen. "Spelaren är redan inloggad", gått över 20 minuter. Måste man behöva bajsa ner sig först och ringa med gråten i halsen över hackrädsla innan det händer något? lobbyn är fullt aktiv, och jag har mailat er via meddelandefunktionen @ klienten. De har pausat turneringarna nu och sng's... SvS har fan problem jämt haha Citera
YummiKnullarAlla Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
killerwolf Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 Ring kundservice done. Kom inte långt, ett automatsvar som sa att de har strul med klienten. meanwhile@lobby, så härjar monsterfisk:( Citera
Crappy Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 Mac klienten brukar bete sig så. Det är bara till att starta om maskinen Citera
Vladi Postad 24 April , 2015 Rapport Postad 24 April , 2015 Mac klienten brukar bete sig så.Det är bara till att starta om maskinen "Det är ett känt problem hos oss. Det kan ta allt mellan fem minuter till ett par veckor." ... är ett svar man har gett tidigare vid samma situation Citera
ViktorH Postad 25 April , 2015 Rapport Postad 25 April , 2015 De sa de skulle börja med återbetalningar idag och att pengarna borde vara tillbaka på kontot på måndag. Om inte skulle vi höra av oss.. Var ju för fan flera storfiskar som fick sina pengar frusna. Fack alla våra liv mannen Citera
zoomfisk Postad 25 April , 2015 Rapport Postad 25 April , 2015 "Vi garanterar att allting kommer vara som det skall ikväll" "Pengarna betalas tillbaka absolut senast imorgon (lördag)" "Vi kan tyvärr inte göra något innan måndag" mvh arg invandrare Citera
diazo Postad 25 April , 2015 Rapport Postad 25 April , 2015 hade tänkt punta väck några tusningar på betting men all smet är fast på pokerkontot (logga ut = pengarna ligger kvar pokersh ändån) någon som upplever samma? bryr mig inte avsevärt då jag slipper punta väck de men aldrig varit med om det förr... Citera
CharlesRane Postad 25 April , 2015 Rapport Postad 25 April , 2015 hade tänkt punta väck några tusningar på betting men all smet är fast på pokerkontot (logga ut = pengarna ligger kvar pokersh ändån) någon som upplever samma? bryr mig inte avsevärt då jag slipper punta väck de men aldrig varit med om det förr... För över mer pengar till pokerkontot (1 krona räcker) sedan loggar du ut så överförs alltihop till ditt spelkonto som vanligt igen (en bugg av många i systemet) Citera
diazo Postad 25 April , 2015 Rapport Postad 25 April , 2015 För över mer pengar till pokerkontot (1 krona räcker) sedan loggar du ut så överförs alltihop till ditt spelkonto som vanligt igen (en bugg av många i systemet) har såklart pyntat in hela spelkontosaldot, aja får väl riva fram mastercardet för skrattning, mailat supporten med, ska ut på middag (sallad) med elin @ svssupporten iaf, semibink? Citera
YummiKnullarAlla Postad 26 April , 2015 Rapport Postad 26 April , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
DickNiaz Postad 26 April , 2015 Rapport Postad 26 April , 2015 Reggade lottosatte till söndagssteken 19.15 men kunde inte öppna mitt eget bord. Andras bord gick alldeles utmärkt att få upp Ni slutar aldrig att förvåna. Förväntar mig en återbetalning på mina 80kr. Citera
zoomfisk Postad 27 April , 2015 Rapport Postad 27 April , 2015 Och nu är det onsdag som gäller för utbetalningar (ang bord som frös fast i fredags em.). Citera
juventini Postad 28 April , 2015 Rapport Postad 28 April , 2015 För över mer pengar till pokerkontot (1 krona räcker) sedan loggar du ut så överförs alltihop till ditt spelkonto som vanligt igen (en bugg av många i systemet) Det här funkar inte för mig, pengarna vägrar lämna pokern. Vilket gör mig lite skeptisk till uttrycket "spela lagom".. Citera
Pkr_Falk Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Har han som ska öppna idag somnat, eller är det ny logga på g? Citera
Recommended Posts