Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Frågan är hur länge de ens ser online poker som en del av sitt sortiment. Med tanke på problemen med klienten och allt runt omkring. Kanske snarare är så att poker på svenska spel är på väg bort?

 

Det kan också vara ett tecken på att det till sist börjar sjunka in att Svenska spel är de enda som tillsammans med statliga bolagen i Malawi och Sydostuztetien är de enda som använder Boss. De kanske håller på att förbereda en upphandling?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Är det bara jag som blir sur och irriterad över SvS obefintliga kundservice och oförmåga att fixa sin pokerapp för Ipad?

 

Jag blir bara otroligt grälsjuk!

 

Dessutom: är det någon annan som har sett att BB inte alltid fungerar? Jag har varit med om rundor i CG där jag blev överhoppad som BB och istället för att lägga BB så fick jag lägga SB. Jag har upptäckt detta i samband med att jag har haft "stå över nästa BB" ikryssad.

 

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna SvS egna pokerforum men där gick det i alla fall att få respons från SvS någon gång då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det lönt att spela SVS utan kabelanslutning? Trådlåst sas.

 

Nej, helt värdelöst

 

Jag spelar på mobilt bredband (4G) och har sällan problem. Två gånger på 16 speltimmar jag jag blivit DC:ad från några bord. Jag har inget fast uttag där jag bor så för mig finns inga alternativ :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på mobilt bredband (4G) och har sällan problem. Två gånger på 16 speltimmar jag jag blivit DC:ad från några bord. Jag har inget fast uttag där jag bor så för mig finns inga alternativ :-P

 

 

Jag kör wifi och har sällan problem även om jag tycker att de kan förbättra sin hantering av korta avbrott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...