guldbyxorna Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Verkar som att den funkar nu, frågan är hur många minuter det tar innan den lägger ner igen Citera
Crappy Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Är tydligen min dator som strular enl supporten. Kolla er internet förbindelse. lol Onekligen kul att allas datorer strular samtidigt, dessutom kom det upp en liten popup där de bad om ursäkt. Ett lysande exempel på bra support Citera
Woarda Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Kan folk inte bara bojkotta skiten till programvara? Starta något på alla vår sociala medier, det lär vara enda sättet för att få fart på svs. Det är ju snart 2015 och en sjukare klient går inte att hitta. Citera
YummiKnullarAlla Postad 24 December , 2014 Rapport Postad 24 December , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
jacob1983 Postad 25 December , 2014 Rapport Postad 25 December , 2014 Ni måste på något sätt vara efterblivna.. så många ggr som man blir utslängd ifrån siten måste vara något fél,, kanske dags att skaffa "riktigt folk" Citera
BlackSmp Postad 25 December , 2014 Rapport Postad 25 December , 2014 Funkar SvS iPad poker? Kan logga in men kan ej öppna bord:S Du har säkert uppdaterat till IOS8. Det har inte fungerat med IOS8 sedan i september och de klarar inte av att rätta det. Det är osannolikt dåligt Citera
Woarda Postad 25 December , 2014 Rapport Postad 25 December , 2014 Spela inte trådlöst på SvS... Citera
K_MaN Postad 25 December , 2014 Rapport Postad 25 December , 2014 Du har säkert uppdaterat till IOS8. Det har inte fungerat med IOS8 sedan i september och de klarar inte av att rätta det. Det är osannolikt dåligt Is this for real? Citera
Myllis Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 Sluta gnälla eller byt sajt Eller rösta rött så bannar de gambling Citera
Mammut Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 Sluta gnälla eller byt sajtEller rösta rött så bannar de gambling Jag har en nostalgisk relation till Svenska Spel och skulle gärna fortsätta spela där, men det är nästan omöjligt att spela nuförtiden. Sen funderar jag hur ett spelförbud skulle förbättra för oss pokerspelare? Citera
BlackSmp Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 Sluta gnälla eller byt sajtEller rösta rött så bannar de gambling Varför skulle de banna gambling? Har de det på agendan eller är det bara vanligt stuntsnack? Citera
BlackSmp Postad 26 December , 2014 Rapport Postad 26 December , 2014 Is this for real? Jajjamen... Personligen så tycker jag att det är skrämmande dåligt skött men jag kan inte skälla mer på kundtjänst än vad jag har gjort och det är inte kundtjänsts fel. Jag skrev faktiskt ett brev till VD:n för att få veta hur han såg på det - men han vidarebefordrade det bara till kundtjänst så att det blev ett nytt standardsvar. Var har vi alla karismatiska kundorienterade företagsledare i Sverige? Inte på SvS i alla fall. Citera
Denta Postad 29 December , 2014 Rapport Postad 29 December , 2014 Hej! Jag har formaterat om datorn och installerade 64bit windows 7. Och nu kan jag inte installera poker klienten. Först fick jag upp ett meddelande, men nu jag prövade igen får jag bara upp "svenska spel has stopped working" Jag kan ju installera om windows igen till 32bit men går det skulle jag gärna fixa på annat sätt. Bilder på båda felmeddelanden http://speedy.sh/J3cxS/fel.jpg http://speedy.sh/Pg7ED/fel2.jpg Citera
Mammut Postad 30 December , 2014 Rapport Postad 30 December , 2014 Hej! Jag har formaterat om datorn och installerade 64bit windows 7. Och nu kan jag inte installera poker klienten. Först fick jag upp ett meddelande, men nu jag prövade igen får jag bara upp "svenska spel has stopped working" Jag kan ju installera om windows igen till 32bit men går det skulle jag gärna fixa på annat sätt. Det beror antagligen på att du eller någon annan i fastigheten använder ett trådlöst nätverk eller en mikrovågsugn. Bor du i en flerfamiljsfastighet måste alla dra ut sladden till sina mikrovågsugnar. Nä, så långt ska det faktiskt kunna fungera. Windows 7 64bitar ska vara en av de vanligaste, om inte den vanligaste, konfigurationen. Jag kör den själv på en av mina datorer och det är problemfritt. Kontakta supporten. Har de någon skam i kroppen ska de åtminstone kunna hjälpa dej med den saken. Citera
Denta Postad 30 December , 2014 Rapport Postad 30 December , 2014 Det beror antagligen på att du eller någon annan i fastigheten använder ett trådlöst nätverk eller en mikrovågsugn. Bor du i en flerfamiljsfastighet måste alla dra ut sladden till sina mikrovågsugnar. Nä, så långt ska det faktiskt kunna fungera. Windows 7 64bitar ska vara en av de vanligaste, om inte den vanligaste, konfigurationen. Jag kör den själv på en av mina datorer och det är problemfritt. Kontakta supporten. Har de någon skam i kroppen ska de åtminstone kunna hjälpa dej med den saken. Nu är det så va att jag kontaktade supporten, men hennes lösning var. Testa och ladda ner klienten från internet exlorer istället och återkom om det inte fungerar. Så jag ringde inte tillbaka men ska prova idag igen. Citera
BlackSmp Postad 30 December , 2014 Rapport Postad 30 December , 2014 Nu är det så va att jag kontaktade supporten, men hennes lösning var. Testa och ladda ner klienten från internet exlorer istället och återkom om det inte fungerar. Så jag ringde inte tillbaka men ska prova idag igen. Jag har ju svårt att tro att det beror på vilken webbläsare som du laddar ner klienten ifrån... Givetvis så kan din nerladdade klient blivit korrupt på något sätt men om det beror på att du använde chrome (gissning) istället för IE då tycker jag verkligen att SVS:s IT lösning behöver ses över... Citera
SohimlansSjuk Postad 7 Januari , 2015 Rapport Postad 7 Januari , 2015 Ett förslag: Ta bort hand för hand när man redan är ITM. Alltså att man har hand för hand när det handlar om bubblan men är riktigt tiltat att de blir hand för hand varje gång de blir prisjumps.. bara ett förslag. Citera
Gooner Postad 9 Januari , 2015 Rapport Postad 9 Januari , 2015 För att få pokertracker 4 att fungera måste jag installera den engelska klienten av svenska spel? Stämmer detta? Jag får nämligen error vid hand importering och enligt PT's tutorials måste alla boss-klienter vara på engelska. Om så är fallet, hur gör jag detta? edit: nvm. Upptäckte nu att man måste köpa en uppgradering för att importera omaha händer. *kryper tillbaka till omaha manager* Citera
hubbahubba Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Här är domen i bot-härvan. Citera
nicklaslid Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Här är domen i bot-härvan. tackar. Citera
Recommended Posts