Mr.Lajban Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Asg att du likställer Justin Bieber med de andra WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kransborst Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 En funktion som jag saknar är att som på Pokerstars kunna lämna bordet direkt. På PS så får man en ruta "om du lämnar bordet nu kommer din hand att läggas" men på SvS kommer det en svart ruta som säger nåt i stil med att "vill du lämna bordet efter den här handen" eller nåt. Mest frustrerande är det när man har fått se sitt triss i ess övermannas av nån slumpstege på rivern och man vill bara lämna allt med buller och bång. Så hinner man tilldelas 27 och vill bara lämna hela klienten och logga ut. Nä, då ska man vänta på att nåt trögdjur ska bestämma sej för att satsa en femtiöring innan man får logga ut och stänga ner. Liten sak kan tyckas men ofta är man lite putt när man börjar bråka med den där rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Man förlorar ju dock poängen med avatars om det finns för få att välja på. Och när det råder delade meningar om avatars, är det ju en rätt fair kompromiss att man ska kunna välja om man vill se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 På svs diskuteras det avatarer i mitten på 2013... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Tvekade faktiskt om jag skulle posta det inlägget. Speciellt på SVS eget forum är det för mycket icke-frågor folk lägger energi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 här e senaste uppdateringen för HM1 om nån behövde fixa sin handhistorik http://www.holdemmanager.com/Downloa..._04Jun2013.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foogel Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 här e senaste uppdateringen för HM1 om nån behövde fixa sin handhistorik http://www.holdemmanager.com/Downloa..._04Jun2013.exe Tråkigt att man inte har en äkta HM1 licens, går inte att köpa längre heller. Antar att man blir tvungen att köpa HM2 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Finns det en uppdatering ute för HM2 som fixar handhistoriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Man förlorar ju dock poängen med avatars om det finns för få att välja på. Och när det råder delade meningar om avatars, är det ju en rätt fair kompromiss att man ska kunna välja om man vill se dem. +1 på att kunna dölja alla avatarer om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 +1 på att kunna dölja alla avatarer om man vill. +100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Länken ovan fungerade inte för mig (Firefox), så paste'ar den som funka för mig holdemmanager.com/Download/HmUpdate_Release_1.13.01_04Jun2013.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 skall man kunna ha egna avatarer MÅSTE det gå att stänga av dem alltså ha en "visa ej avatarer/spelarbilder" funktion) så man slipper se motståndarnas äckliga bilder på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Hm, viktigare fråga. Hur blir man VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Är det en ny finess att borden fryser några sec vid showdown eller har klienten fått svårare att räkna ut vem som ska ha potten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nakenchock Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 här e senaste uppdateringen för HM1 om nån behövde fixa sin handhistorik http://www.holdemmanager.com/Downloa..._04Jun2013.exe Den funkade. Tack för tipset! Om man nu bara kan komma ur svackan och börja floppa normalt igen så vore jag tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
partygranen Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Ingen av länkarna fungerar och hittar inte på hemsidan , någon som kan guida en? ^^ (HM1 update) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mayne Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 här e senaste uppdateringen för HM1 om nån behövde fixa sin handhistorik http://www.holdemmanager.com/Downloa..._04Jun2013.exe Den funkade. Tack för tipset! Om man nu bara kan komma ur svackan och börja floppa normalt igen så vore jag tacksam. Bara för mig som länken inte fungerar (sidan finns inte)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Bara för mig som länken inte fungerar (sidan finns inte)? Denna ska funka http://forums.holdemmanager.com/releases/373771-latest-internal-beta-hm1-update.html Så klickar du på länken "Latest stable internal build" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 Hm, viktigare fråga. Hur blir man VIP? VIP är de som tidigare fått avatar för de vunnit DM eller SM. POY kanske får avatar med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dompan Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 HEM funkar nu för mig efter att gjort uppdateringen (tack för länk!) Men hur gör jag för att få in dem händerna som den missade dem senaste dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 Tror inte det går men någon annan kanske vet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 +1 på att kunna dölja alla avatarer om man vill. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobbeblue Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 Jag installerade 1.13.01 från 3e maj (Latest stable internal build) och det löste problemet, tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 14 Juni , 2013 Rapport Share Postad 14 Juni , 2013 Jag installerade 1.13.01 från 3e maj (Latest stable internal build) och det löste problemet, tack för tipset Jag gjorde oxå det, tog bort allt det gamla o försökte läsa in dom igen, men fick fortfarande en massa fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts