Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Jävla skit alltså... Sidan är fetnere. Äntligen fått ro vid datorn när frugan o grabben somnat... och så fittar sig svs.. Hoppas fan dom ersätter insatserna.

 

 

Skeptisk,

Bara titta på bothistorien hur mycket dom bryr sig,tagit 4 månader och knappt ett ljud från dom,bara när man frågar,Själva verkar dom ha noll intresse reda ut det och deras "internutredning" är väl klar när människan bosatt sig på mars.

 

Men man kan väl hoppas,

 

/Inte undra svs tappar kunder visst hela branschen gör det men svs snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man undrar vad som händer. Loggat ut ett antal ggr och nu har det tagit jävligt lång tid sen man kunde logga in sedan sista gången. Jävligt trist när man ligger bra till och ca 10 till ska åka innan pengarna om man "bara" får insatsen tillbaka. Om ens det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev utloggad under spelets gång innan, och har nu inte kunnat komma in på nästan 1 timmes tid! har aldrig hänt tidigare detta! känns som om det bara går utför för svenska spel. är det möjligt att få ersättning för händer man spelade när spelet låste sig? mvh bollen88

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och då ansluter jag till skaran som inte kommer in längre. Var bubbelspel till FT i ministek.

 

Samma här. Jävligt irriterande. Borde fan pausa turneringara tills felet är löst så inga kan sitta och få flera 100k stackar som nu genom att stjäla pausarnas blinds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom väldigt irriterande att man inte kan komma ut med information relativt snabbt. Här sitter man och försöker komma in utan framgång och säkerligen helt i onödan. Har turren inte pausats så är jag körd, likt förbannat vill man komma in och se för att man inte vet bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dom inte kom ut med någon information förvånar mig inte då hela svenskaspel.se låg nere iaf för mig under den ca 1,2h som jag orkade sitta och försöka återansluta, nu tror jag inte det minsta lilla att det skulle ha kommit ut någon info även om alla kanaler hade fungerat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick.

 

Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet.

 

Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att gratulera dom få som inte åkte ut då det blev lätt vinna en fin sudd pengar då

mvh frustrerad fd chipleader med 20 kvar.

 

 

ps hur går det med botskandalen ?

 

Varit trogen svs sen start men nu börjar man tröttna på allt strul med eran klient och ovilja kompensera för botskandalen och alla gånger ni stänger ner för "underhåll" som enda exklusiva klient i branschen.

Dags byta site

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också.

 

// Rahm93

 

Jag tar med detta som ett önskemål till framtida förbättringar, jag tar då även med de synpunkter som kommit här i tråden om fördelar och nackdelar med en sådan funktion.

 

 

var väl snack om att man hade köpt/skulle köpa ny mjukvara för ett tag sen. hur går spekulationerna kring stöd för mobil och ev zoom-variant?

 

Om du menar den upphandling som gjorts och slutförts så var det Boss Media som är vår leverantör idag som tog hem upphandlingen. Angående poker i andra plattformar som mobil eller tablet så har vi detta som prioriterat område att utveckla. När detta blir verklighet vet jag inte idag men lovar att informera er så fort mer information finns.

 

 

Hej kära Svenska Spel.

 

Jag har spelat poker hos er under drygt fyra år. Även om stora förbättringar har skett under den här tiden, så kan jag idag INTE förmå mig att förstå hur er klient ännu inte har ett anslutningsskydd för timeouts och/eller frysningar/lagg som alla upplever samtidigt.

 

Jag bustade precis en turnering efter att ha blivit pausad med 99, varpå jag inte kunde pusha som shortstack. Hade settat, tredubblat och varit kvar. Handen efter pushar jag och är dominerad, istället för att ha 30bbs.

 

Vid tillfället laggade alla spelare vid bordet, och halva bordet gick på paus, däribland jag.

 

Jag brukar oftast bara bli förbannad på en bust ur en turnering om det beror på såna här saker. Jag är ju inte den enda som råkat ut för det, och vare sig i cash-game eller i turnering.

 

Är ett anslutningsskydd något ni tänker ligga på Boss-utvecklarna om att föra in?

 

Jag tycker personligen att det är katastrof.

 

Vad tycker ni andra? Vad händer när det här händer i ett SM-event i HU, där motståndaren inte är lika snäll som vissa och väntar ut den andres paus?

 

God söndag afton!

 

 

Mvh

/Anton

 

Beklagar de problem som du och flera av er hade under gårdagen och natten. Detta problem berodde denna gång på vår internetleverantör och är du en av de som drabbats ber jag dig återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se. Där skriver du när du upplevde problemet samt vilken turnering det gäller så kommer vi återbetala din insatts.

 

Mvh/

NIklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att gratulera dom få som inte åkte ut då det blev lätt vinna en fin sudd pengar då

mvh frustrerad fd chipleader med 20 kvar.

 

 

ps hur går det med botskandalen ?

 

Varit trogen svs sen start men nu börjar man tröttna på allt strul med eran klient och ovilja kompensera för botskandalen och alla gånger ni stänger ner för "underhåll" som enda exklusiva klient i branschen.

Dags byta site

 

Satt med stonecold nuts (fyrtal) på /10 en gång.

Potten på 4k den andre pushar 3k. Försöker febrilt trycka på synknappen, men inget händer och jag ser timebanken gå ner till 0. Kommer in nån minut efter och ser motståndaren med ännu större stack.

 

Trodde jag upplevt tilt innan men där fanns inget motstycke.

Ingen ersättning fick man heller. Konstigt då en annan dator i huset fortsatte fungera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ge cred till svs då jag kollade mailen såg jag att jag fått ett snabbt svar och ett snabbt beslut att ge mig en skälig ersättning för problemen igår.

 

Lite överraskad att ett statligt förmodat segt företag handlar så snabbt.

Hoppas ni andra som hade problem får samma behandling.

Mvh fd irriterad

 

 

 

Edit reeve68 kan förstå din tilt i det ögonblicket ,segt :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick.

 

Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet.

 

Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga.

 

Mvh/

Niklas - Poker

 

Har ni ingen PAUS knapp? Helt otroligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga man kanske borde ställa.

Vad hade hänt om man fått igång det igen? Spelet har fortgått, man har tappat inte bara den pott man kanske var inblandad i utan ett antal mörkar. Den eller de som var kvar på borden har snott så mycket som möjligt.

Men turneringen ska fortgå som inget har hänt? För vad var tanken med att låta det rulla?

Förutsättningarna har minst sagt förändrats. Imho så måste det självklart stoppas. Något annat är helt vansinnigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick.

 

Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet.

 

Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga.

 

Mvh/

Niklas - Poker

 

Är det inte just då man borde stoppa allting?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...