MetaKnight Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Jag läste på svenska spels forum att imrellan som vann turneringen var back totalt tidigare. Dock kan jag inte se summan eftersom mods tog bort den posten. Kan nån förklara hur jag får fram statistik på svs-spelare? Skulle gärna vilja se om det stämmer eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iszonyatos Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Jag läste på svenska spels forum att imrellan som vann turneringen var back totalt tidigare. Dock kan jag inte se summan eftersom mods tog bort den posten. Kan nån förklara hur jag får fram statistik på svs-spelare? Skulle gärna vilja se om det stämmer eller inte. Innan DM main event... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Poker DM 2013 är över och vi har korat 21 värdiga vinnare! Vilket fantastiskt Poker DM vi haft med många deltagare och många stora prispotter som tampats om. Vi vill säga ett stort grattis till alla vinnare och önska en fortsatt trevlig påsk Vinnare: cpbeer - Blekinge The Gap - Dalarna gardis - Gotland M,Karlsson - Gävleborg Fredddda - Halland Mystico - Jämtland Normanno1 - Jönköping PhredeX - Kalmar EMiiiiiL - Kronoberg Akebono - Norrbotten Generalen7 - Skåne NyLLeT08 - Stockholm Dannyboy1 - Södermanland imrellan - Uppsala FireWire76 - Värmland j0ke - Västerbotten Jenny1 - Västernorrland 7Fisken7 - Västmanland joann - Västra Götaland alfonzie - Örebro palle84 - Östergötland Här kan ni se den kompletta listan med alla deltagare: http://svenskaspelspoker.se/dm/ Återigen ett stort grattis önskar vi från Svenska Spel! Mvh/ Niklas - Poker Tack! När får man loggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MetaKnight Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Innan DM main event... Guld! Hur fick du fram siffrorna? Provade söka på sharkscope själv men fick bara "no player found" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Guld! Hur fick du fram siffrorna? Provade söka på sharkscope själv men fick bara "no player found" Han sökte väl innan turneringen var slut, du ser ju datum där uppe för sökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Guld! Hur fick du fram siffrorna? Provade söka på sharkscope själv men fick bara "no player found" Det är bara att söka, jag hade inga problem att hitta honom nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Måste vara första gången en förlorande spelare klonkar en turre... ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Måste vara första gången en förlorande spelare klonkar en turre... ... ... Menar du att det var riggat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Menar du att det var riggat? Nä, men det är lite kul att inget kan unnas nån utan det måste genast påpekas att vinnaren minsann är förlorande och han har då förlorat si och så många kronor... Folk... suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Rätt dålig etikett att sprida spelares resultat utan deras godkännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Nä, men det är lite kul att inget kan unnas nån utan det måste genast påpekas att vinnaren minsann är förlorande och han har då förlorat si och så många kronor... Folk... suck... Jo, det håller jag med om. Det är totalt oväsentligt. Jag var bara spydig (ett dåligt försök) pga alla riggteoretiker som förekommer här och där. De brukar hävda att de (själva) förlorar eftersom SvS spel är riggat för att gynna sämre spelare. Det hela var en onödig kommentar från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kransborst Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Nä, men det är lite kul att inget kan unnas nån utan det måste genast påpekas att vinnaren minsann är förlorande och han har då förlorat si och så många kronor... Folk... suck... Nu registrerar väl Sharkscope bara turneringar och som jag upplever det inte heltäckande heller. Vederbörande kan ju mycket väl vara en vinnande spelare på vanliga bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Nu registrerar väl Sharkscope bara turneringar och som jag upplever det inte heltäckande heller. Vederbörande kan ju mycket väl vara en vinnande spelare på vanliga bord. Sant, men inte det jag kommenterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MetaKnight Postad 1 April , 2013 Rapport Share Postad 1 April , 2013 Det är bara att söka, jag hade inga problem att hitta honom nyss. Vette fan vad jag gjorde, men user error från egen del i alla fall Nu funkar det fint att söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManiaCAA Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 att ha ett litet minusresultat på svs behöver ju dock inte betyda = förlorande spelare heller för den delen...... Många som spelar med sin seriösa rulle på andra sidor och har svs som lek/tilt sajt / enbart lirar DM, SM på svs och allt annat nån annanstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 att ha ett litet minusresultat på svs behöver ju dock inte betyda = förlorande spelare heller för den delen...... Många som spelar med sin seriösa rulle på andra sidor och har svs som lek/tilt sajt / enbart lirar DM, SM på svs och allt annat nån annanstans... Nja, det köper jag inte riktigt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 När kommer det flera färgmarkeringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 När kommer det fler inställningsmöjligheter? Att t.ex kunna välja vilka ljud man vill höra hade varit fint. Dvs inte bara ljud på eller av... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 Sample size grabbar, snubben kan lika gärna vara lika bra som Phil Ivey eller som ryssen på stars som ligger back $10k på nl2. Vad är avg. fieldsize på svs om man kör alla 'majors'? 300? Behövs 10k games för att få ut en halvtrolig roi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 Snubben låg alltså 2-3 DM-inköp back innan och därmed är denna turneringsklonk närmast 100 % ren vinst. Varför ska man då inte kunna glädjas med han? Skillnad om en riktig grisfisk luckboxat main event och vinsten inte uppvägt dennes tidigare förluster. Och man vet att vederbörande kommer kunna spela bort en massa igen. Denna snubben kommer ju kunna göra massa roligt för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 Sample size grabbar, snubben kan lika gärna vara lika bra som Phil Ivey eller som ryssen på stars som ligger back $10k på nl2. Vad är avg. fieldsize på svs om man kör alla 'majors'? 300? Behövs 10k games för att få ut en halvtrolig roi. av stake på 24kr utesluter ivey... och 2300 turrar på svs får ses som rätt gigantiskt sample. hsh backa han mindre än vad rejken äter vilket får ses som fine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 Han har spelat nära 2k sit & goes och bara 365 turneringar. Av de turrarna är hälften hyper-turbos. En riktig tomte backar ju inte i sit & goes p.g.a. raken som main event-vinnaren uppenbarligen gör? Ordnar han en 100 % rakeback-deal med SvS kan han ju göra några DM-inköp i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 ryssen på stars som ligger back $10k på nl2. Man måste ju nästan vara bra för att klara detta, även om man open-pushar varje hand:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 ryssen på stars som ligger back $10k på nl2. ber om ursäkt för OT, men kan du hitta länk på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 2 April , 2013 Rapport Share Postad 2 April , 2013 Man måste ju nästan vara bra för att klara detta, även om man open-pushar varje hand:shock: ber om ursäkt för OT, men kan du hitta länk på detta? $20k var det http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/russian-losing-20k-01-02-a-1101297/ -336 BB/100 with 146,500 hands played @ .01/.02 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts