Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

När kommer det flera färgmarkeringar?

 

 

När kommer det fler inställningsmöjligheter?

Att t.ex kunna välja vilka ljud man vill höra hade varit fint. Dvs inte bara ljud på eller av...

 

Hej,

 

Idagsläget har vi inga bestämda planer på att utöka färgmarkeringarna eller ha fler ljudinställningar men vi tar med detta som önskemål till framtida förbättringar.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner svs till buggen som orsakar att val-knapparna försvinner, man timear ut och kastas ut från bordet? detta hände mig igår på 1 av 5 bord jag hade uppe. när det är min tur att agera på turn så kommer det inte upp några knappar (satsa, passa osv) och jag blir sit out. det ser ut som att jag hinner sitta in igenm men när motståndaren minbetar på river foldas min hand och bordet stängs ner. kan jag få ersättning för detta?

 

jag passar även på att fråga hur det går med bot-utredningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner svs till buggen som orsakar att val-knapparna försvinner, man timear ut och kastas ut från bordet? detta hände mig igår på 1 av 5 bord jag hade uppe. när det är min tur att agera på turn så kommer det inte upp några knappar (satsa, passa osv) och jag blir sit out. det ser ut som att jag hinner sitta in igenm men när motståndaren minbetar på river foldas min hand och bordet stängs ner. kan jag få ersättning för detta?

 

jag passar även på att fråga hur det går med bot-utredningen.

 

Du blev DDosad av en bot obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner svs till buggen som orsakar att val-knapparna försvinner, man timear ut och kastas ut från bordet? detta hände mig igår på 1 av 5 bord jag hade uppe. när det är min tur att agera på turn så kommer det inte upp några knappar (satsa, passa osv) och jag blir sit out. det ser ut som att jag hinner sitta in igenm men när motståndaren minbetar på river foldas min hand och bordet stängs ner. kan jag få ersättning för detta?

 

jag passar även på att fråga hur det går med bot-utredningen.

 

Niklas är på semester igen så jag kan svara på den sistnämnda frågan.

 

Idag har SvS tyvärr ingen mer information än den som redan förmedlats tidigare i detta forum. Deras interna utredning pågår för fullt och de kommer att informera er så fort de kan när mer information finns att ge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas är på semester igen så jag kan svara på den sistnämnda frågan.

 

Idag har SvS tyvärr ingen mer information än den som redan förmedlats tidigare i detta forum. Deras interna utredning pågår för fullt och de kommer att informera er så fort de kan när mer information finns att ge.

 

:mrgreen:

 

Du glömde "det var trist att du upplevde det så, kontakta vår fantastiska support istället" till frågan ovanför :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej SvS ,

 

Varje gång jag startar er klient får jag upp denna:

 

xgiivm.png

 

Brukar bli så efter man formaterat datorn vad beror det på? jag har ju Flash osv installerat.

 

Mvh

 

Bara att installera det nyaste adobe reader och sen starta om så kommer det upp som vanligt! =) Dock så måste du starta om datorn efter installationen! Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att installera det nyaste adobe reader och sen starta om så kommer det upp som vanligt! =) Dock så måste du starta om datorn efter installationen! Gl

 

Har haft samma problem sista halvåret, har gjort som du säger ett flertal gånger utan framgång. Är likadant på unibet.

Har du nåt mer förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför återställs sin statistik inne i klienten lite då och då? Hänt mig ett par gånger nu och senast tidigare idag, mitt under en session...

 

Och när vi ändå är inne och whinar, varför funkar inte handhistoriken? Jag ser några enstaka händer från flera månader tillbaka men ingen efter det. Har testat installera om klienten, som jag fick till svar tidigare att jag skulle göra, utan framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Get DM avataren inte samma respekt på CG borden som i turneringar?

 

har ju för helvete inte fått den än, svenska spel är ju fan segare än fan. Vad pysslar ni egentligen med? Ni sa ju att den skulle "komma på till veckan", vilket alltså var förra veckan.............

 

Men nej, jag tänker inte låta nedlåtande och klaga, för jag vill inte stressa på någon stackars sate som ska sitta och programmera det där skiten, stress på jobbet behövs det mindre av, ta tid på er, det är faktiskt ingen brådska, bara jag får den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...