Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Finns det någon logisk förklaring till varför registreringen stänger 5 min innan turren startar ? Har aldrig sett det på någon annan klient och sitter undrandes. Ska bli intressant att höra om man kan få en vettig förklaring till detta som jag själv anser vara inget annat än ren idioti.

 

Vi är väl medvetna om att denna funktion med registreringsstopp 5 min innan turneringsstart inte är optimal. Varför det är så här beror på att systemet inte tillåter oss att ha registreringsstopp närmare start.

Vi har framfört detta till Boss Media och hoppas att en lösning på detta skall komma i de närmaste uppdateringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen, jävla amatörer.

 

Än en gång lyckas dom stänga ner alla borden utan dom obligatoriska 5 händerna.

 

Finns nog inget företag som är så duktiga på att lägga till nya buggar i sina sytem gång på gång.

 

Dock är jag iaf sjukt tacksam över att dom inte byter klient, för efter alla dessa år klarar dom inte hantera den dom har, inte fan vill jag vara med om att dom skulle försöka lära sig en ny klient, det vore nog döden för svspoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som får "placera överst" funktionen att fungera smidigt?

oftast stannar ju borden som behöver uppmärksamhet kvar i bakgrunden iaf.

 

Det spelar ju ingen roll hemma, men när man reser med bärbar dator utan samma skärmutrymme skulle det vara bra om den funktionen kunde flytta fram borden i tur och ordning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför har ni börjat stänga 1.30 istället för 2.30?

å bytt dag? : S

 

I normala fall har vi ett servicefönster natten mellan tisdagar och onsdagar kl 03:00. Denna vecka var detta flyttat till tisdag morgon kl 02:00 då externa program skulle servas. Detta medför att dagens stängning inte kommer ske och vi kommer hålla pokern öppen för spel.

 

Vi beklagar att informationen om detta varit bristfällig och inte synts mer än i klienten.

 

 

För att besvara frågan om handnedräkningen vid stängning så är vi medvetna om detta tekniska problem och hoppas kunna fixa de i de närmaste uppdateringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är väl medvetna om att denna funktion med registreringsstopp 5 min innan turneringsstart inte är optimal. Varför det är så här beror på att systemet inte tillåter oss att ha registreringsstopp närmare start.

Vi har framfört detta till Boss Media och hoppas att en lösning på detta skall komma i de närmaste uppdateringarna.

 

Latereg hade varit väldigt bra! Ofta "glömmer" jag regga mig till era turneringar i tid eftersom jag är van vid latereg från andra sajter, och jag är säkert inte ensam om det. Tror ni skulle få upp deltagarantalet ganska mycket i de flesta turneringarna om det fanns!

 

Exempel: 10 min i extraturbo, 20 min i turbo & 60 min latereg i i turneringar med normal struktur.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I normala fall har vi ett servicefönster natten mellan tisdagar och onsdagar kl 03:00. Denna vecka var detta flyttat till tisdag morgon kl 02:00 då externa program skulle servas. Detta medför att dagens stängning inte kommer ske och vi kommer hålla pokern öppen för spel.

 

Står ju att den inte ska stängas ned idag!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...