okocha Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Har ganska starka bevis att det är flugan och tiltbluff är samma konto:) inte för att jag tror nån skulle tro på detta, men ifall dementerar iaf. jag har ALDRIG spelat på något annat konto än mitt eget. hur många olika konton har du spelat på? Citera
a_player Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Vissa plo spelare på svs byter nick lika ofta som de byter underkläder, trodde det var förbjudet men eftersom det pågått i flera år verkar inte svs göra mycket åt saken. Citera
Bumhunter Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Har ganska starka bevis att det är flugan och tiltbluff är samma konto:) Det är inte ett av de 6 kontona / 3 personerna jag syftar på. Citera
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Är det förbjudet att spela på 2 konton samtidigt? Jag vet nämligen minst 3 människor som sitter med dubbla konton och väntar action HU. Det vill säga, dem har dubbelt så stor chans som en annan, som bara sitter på 1 konto har, att få action. Då dem sitter med 10 bord (5 på varje konto) medan en annan "bara" sitter på 5 bord. Personligen tycker jag att detta är förjävligt och väldigt orättvist. Hur gör de här människorna? Finns det något sätt att fixa så man kan ha 2 klienter igång samtidigt eller sitter dem helt enkelt med 2 datorer? Jag vet att alla 3 läser på det här forumet, så jag hoppas att ni ser detta och slutar med det ni gör. Väl mött LÅT OSS SPRIDA IDÈER HUR MAN FUSKAR ONLINE! idiot. Att säga att dom använder sig utav collusion(fler accounts) räcker Citera
okocha Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 LÅT OSS SPRIDA IDÈER HUR MAN FUSKAR ONLINE! idiot. Att säga att dom använder sig utav collusion(fler accounts) räcker finns nog väldigt få med iq över 80 som inte inser att man kan sitta på fler bord om man har 2 konton. Citera
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 finns nog väldigt få med iq över 80 som inte inser att man kan sitta på fler bord om man har 2 konton. Så varför sprida idén om att ha 2 konton? Visst nu är jag lite kommunist här. Men jag ser inget gott i att diskuttera ämnet online, och detsuttom säga resultatet utav det också. Gör mig ont att fortsätta skriva angående ämnet Citera
Bumhunter Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Man kan ju bara köra ha igång 1 klient åt gången? Alltså inte vara inloggad på 2 konton samtidigt? Jag förstår inte hur dem gör det. Citera
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Man kan ju bara köra ha igång 1 klient åt gången? Alltså inte vara inloggad på 2 konton samtidigt? Jag förstår inte hur dem gör det. gaaaah sluta skriv om det, jag dör Citera
Bumhunter Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 gaaaah sluta skriv om det, jag dör Skriv PM till mig då är du snäll. Så kan vi ta bort den här tråden sen. Citera
MikeTime Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Man kan ju bara köra ha igång 1 klient åt gången? Alltså inte vara inloggad på 2 konton samtidigt? Jag förstår inte hur dem gör det. Har inte alla minst två datorer hemma idag? Citera
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Du har för lite posts för att jag ska kunna PMa dig märk korten på CC istället, jag gör det varje helg Citera
a_player Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 LÅT OSS SPRIDA IDÈER HUR MAN FUSKAR ONLINE! idiot. Att säga att dom använder sig utav collusion(fler accounts) räcker dom spelare som inte fattar hur man spelar på flera konton är ändå för dumma för att vinna på poker Citera
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 dom spelare som inte fattar hur man spelar på flera konton är ändå för dumma för att vinna på poker Det handlar inte om att "förstå", det handlar om att inte ens sprida sådana idéer till folk. Får en vinnande spelare för sig att använda sig utav ovanstående metod blir det ju ett jävla liv här. Citera
K_MaN Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 LÅT OSS SPRIDA IDÈER HUR MAN FUSKAR ONLINE! idiot. Att säga att dom använder sig utav collusion(fler accounts) räcker Har aldrig tänkt på det. Nu ska jag spela 15 bord samtidigt på mina 3 konton. Tack för iden. FISK. Citera
tamtaram Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Lite tips: http://en.wikipedia.org/wiki/Cheating_in_poker Sen tycker jag kanske att du borde producera lite bevisföring för det eventuella fusket istället för bara några vaga misstankar. Citera
killerwolf Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 absolut noll chans tiltbluff och flugan är samma person. Citera
Grinder22 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Alla konton är Leos.. Han har så många konton att han har fisknotes på sig själv o ibland glömmer att han spelar mot sig själv. Påminner om en polare som skulle börja nätdejta för länge sen. Han skapade massor av tjejkonton med fagra bilder som skrev i hans gästbok för att höja intresset. Tyvärr led han delvis av senilitet och det var riktigt nära att han gick på date med ett av sina fejk-konton Citera
papiPope Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Påminner om en polare som skulle börja nätdejta för länge sen. Han skapade massor av tjejkonton med fagra bilder som skrev i hans gästbok för att höja intresset. Genialiskt! Citera
Mecklenburgare Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Genialiskt! Men hur gick det? Citera
Haslo Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Postad 30 Augusti , 2011 Men hur gick det? han fick förmodligen sjukt mycket napp av killar på sina tjejkonton. Citera
MR_Jimmy Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Varför i helvete har inte svs tagit bort "funktionen" att de stänger kl 03 på tisdagar. Gjorde ett kalkyl på miniräknaren och fick fram att det gör exakt 0 nytta. Citera
JohanLj Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Varför i helvete har inte svs tagit bort "funktionen" att de stänger kl 03 på tisdagar. Gjorde ett kalkyl på miniräknaren och fick fram att det gör exakt 0 nytta. E du också gristiltad? Citera
Grinder22 Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Men hur gick det? Han kom iväg på ganska många dejter och fick även ligga outside his weight-class några gånger. Inget långvarigt men det var inte det han var ute efter heller. Om det var pga hans taktik eller bara rent flax låter jag vara osagt. Väntevärdet bör ju onekligen stigit iaf. (Om man räknar bort tiden han la ner på det ty då blir ekvaktionen alltför svår) Citera
Synabluffen Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Postad 31 Augusti , 2011 Han kom iväg på ganska många dejter och fick även ligga outside his weight-class några gånger. Ett av de stora målen i mitt liv är att aldrig bli så pass full/hög att jag råkar ligga med någon utanför min egen viktklass. Anses det som en brag i era kretsar? Citera
Recommended Posts