K_MaN Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 FY FAAAAAN Vad jag blir tiltad på den här ständiga jävla reklambannern för DM som ploppar upp längst upp på varje bord typ var 5e minut.. Tiltad tiltad tiltad! +1 ffs Citera
AdslVerbe Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Hej! I den nya versionen av Svs kan man ju välja placering på bordet vilket jag tycker är väldigt bra. Jag fick dock problem med HM-HUDen. Den ville liksom inte hänga med i förflyttningarna. Någon som vet om och hur jag kan åtgärda detta? Citera
Mattzon Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Hej! I den nya versionen av Svs kan man ju välja placering på bordet vilket jag tycker är väldigt bra. Jag fick dock problem med HM-HUDen. Den ville liksom inte hänga med i förflyttningarna. Någon som vet om och hur jag kan åtgärda detta? Bara att välja preferred seat i hud options. Citera
AdslVerbe Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Bara att välja preferred seat i hud options. Tack! Men det funkade inte riktigt för mig eftersom jag föredrar att sitta ute i hörnen. Jag har nämligen ganska låg upplösning på min skärm, så jag vill sitta på olika platser på samtliga borden. I det fallet vill inte statsen följa med till de olika stolarna på varje enskilt bord. Finns det någon lösning på detta? Citera
megaspappa Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Tack! Men det funkade inte riktigt för mig eftersom jag föredrar att sitta ute i hörnen. Jag har nämligen ganska låg upplösning på min skärm, så jag vill sitta på olika platser på samtliga borden. I det fallet vill inte statsen följa med till de olika stolarna på varje enskilt bord. Finns det någon lösning på detta? Nej. Citera
sandis84 Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 går det att fixa med bordsrotationen i pt3 då? Citera
Rodmurve Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Har letat efter någon tråd för hjälp med hur man fixar HM med svs men hittar inte kan någon länka eller möjligtvis hjälpa? Citera
Partyjack Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Är den här förbannade jäävla pissklienten öppen lika ofta som den är stängd egentligen?? Citera
Partyjack Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Har letat efter någon tråd för hjälp med hur man fixar HM med svs men hittar inte kan någon länka eller möjligtvis hjälpa? Borde väl finnas info i denna tråd: http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html Citera
Rodmurve Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 finns inte ingen tråd som handlar endast om svs och HM?Blir jobbigt att läsa igenom alla sidor Citera
Partyjack Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 finns inte ingen tråd som handlar endast om svs och HM?Blir jobbigt att läsa igenom alla sidor Go bananas: http://pokerforum.nu/forum/search.php Citera
Nr1 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Måste bara säga hur sjukt tiltad jag blir av att hela klienten startas om av sig själv om uppkopplingen avbryts. Även då om uppkopplingen skulle fungera igen efter några sekunder. Så idiotiskt. Nu har jag lättat mitt hjärta lite. Tack för mig. Citera
jaken Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Om SVS kunde sluta ha dubbla bord som heter samma sak med enda skillnaden att ena är övermörk och andra inte så skulle jag va tacksam Det fuckar med mitt HM!! Citera
Setcho Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Kan man datamina SvS? Nån som säljer HHs? Citera
Jinti91 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Kan man datamina SvS? Nån som säljer HHs? Olagligt? Tror inte det är uppskattat med sånna frågor här. Citera
Setcho Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Olagligt?Tror inte det är uppskattat med sånna frågor här. Du menar att det är emot deras ToC? Jag hade hört annorlunda. Länk? Angående del 2 så är det ju alltid kul med uppskattning men det kanske inte är huvudsyftet med att jag spelar poker. Citera
skaz Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Brukar inte Svs ha någon söndagsturre? hittar inte Citera
Basen Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Hm, är säker på att Svenska spel har eller i alla fall har haft en javaklient. Har de lagt ned den? Någon som vet? Citera
Partyjack Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Om SVS kunde sluta ha dubbla bord som heter samma sak med enda skillnaden att ena är övermörk och andra inte så skulle jag va tacksam Det fuckar med mitt HM!! Det behöver inte ens vara övermörk sedan senaste uppdateringen. Av någon anledning har det börjat dyka upp dubletter av vissa bord och detta fuckar upp mitt HM också.. Framförallt fuckar det upp mig. Kan det vara medvetet från SvS för att förstöra för oss som använder stats-program? Citera
Fordie Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Bara jag som inte kan logga in på SvS? Står helt enkelt "Går inte att logga in" typ. Inte pga fel uppgifter, för skriver jag något annat lösenord står det just "Fel uppgifter" Kan logga in på sidan. Tack /Fordie Citera
heltoker Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Bara jag som inte kan logga in på SvS? Står helt enkelt "Går inte att logga in" typ. Inte pga fel uppgifter, för skriver jag något annat lösenord står det just "Fel uppgifter" Kan logga in på sidan. Tack /Fordie svs har hård policy mot droger Citera
okocha Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 stängning nu sas vcdfhdfgcsdbhxfcvbgvgfkiiyfvcgrsyxzhctifg Citera
dandelion169 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 stängning nu sas vcdfhdfgcsdbhxfcvbgvgfkiiyfvcgrsyxzhctifg + Citera
Fordie Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 svs har hård policy mot droger Jag har varit avstängd och då fick jag meddelande om det. Men uppenbarligen kan folk logga in eftersom det spammas whine om nattestängningen. /Fordie Citera
Recommended Posts